Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nex- View Post
    Instructeurs zijn beneden altijd koffie aan het drinken etc

Comment

• Originally posted by cybersul View Post
      was 110 kg 4 5 x en nu gezakt naar 80 kg 6 x dus denk 2 x met 100 kg
      Originally posted by Nex- View Post
      90kg 3/4 reps. 100kg 1 rep moet wel lukken...

Kan je btw zomaar filmpje op youtube zetten door je aan te melden? Wil een keer een kort clipje maken, eentje als die van dedicated athlete.
      Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      zal je mss lukken, onderschat het niet he, had ik toen ook, voelde erg zwaar aan en kreeg hem maar net omhoog. verder zitten wij ongeveer op hetzelfde
      druk 90x6
      2x100

Vul het hier maar eens in dan weet je het ongerveer:

Predicting One-rep Max

Comment

• Leuke link maar klop niet echt naar mijn mening.
        Who's the Chef

Comment

• Ik train dus sinds 2005 op kracht...daarvoor alleen cardio gedaan.
          Mijn max is 110 kilo en dan 3 sets van 10.
          Ik heb echter wel een probleem.
          Omdat ik op mijn 19e wel anderhalf jaar lang zwaar heb getraind en er in Ă©Ă©n keer mee opgehouden ben, is er een hoop vast komen te zitten.
          Waaronder de spieren die het normaal wel aankunnen om een halter helemaal tot op de borst te laten zakken.
          Dat lukt mij dus niet...mijn armen kunnen net onder het volledig horizontaal door, maar dieper lukt me niet.
          Ik krijg er veel commentaar op van andere mensen, maar ja....dan moeten ze van bovenaf er op gaan staan drukken.
          Fysio helpt niet, ik zou het los moeten laten snijden, dan laten helen en weer van voren af aan moeten beginnen.
          En daar heb ik niet zo'n zin in...

Comment

• Originally posted by OlafBiesot View Post
            Ik train dus sinds 2005 op kracht...daarvoor alleen cardio gedaan.
            Omdat ik op mijn 19e wel anderhalf jaar lang zwaar heb getraind en er in Ă©Ă©n keer mee opgehouden ben, is er een hoop vast komen te zitten.
            Waaronder de spieren die het normaal wel aankunnen om een halter helemaal tot op de borst te laten zakken.
            Dat lukt mij dus niet...mijn armen kunnen net onder het volledig horizontaal door, maar dieper lukt me niet.
            Ik krijg er veel commentaar op van andere mensen, maar ja....dan moeten ze van bovenaf er op gaan staan drukken.
            Fysio helpt niet, ik zou het los moeten laten snijden, dan laten helen en weer van voren af aan moeten beginnen.
            Rekken en strekken
            Wat ben ik een spetter

Comment

• Originally posted by cybersul View Post
              Rekken en strekken
              Denk het ook. Gewoon statisch gaan rekken voor het slapengaan ofzo. Doet wonderen voor je lenigheid.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                Instructeurs zijn beneden altijd koffie aan het drinken etc en ik train boven. Resultaat: 1 x 100 = gefaald. Zal niet liegen het is gewoon niet gelukt, ik kreeg hem omhoog zakte naar mijn borst en daar was het einde verhaal. het moet haalbaar zijn aangezien ik 4 x 90 heb kunnen doen.

Woensdag gaan we het weer proberen.
                4x90 moet je 1x100 kunnne drukken, dacht ik zo, wel jammer overigens, volgende x druk je het wel
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                  4x90 moet je 1x100 kunnne drukken, dacht ik zo, wel jammer overigens, volgende x druk je het wel
                  Kan wisselen per dag, en het is ook afhankelijk van je spiervezeltype.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• 125 kilootjes 1x...

Comment

• Originally posted by OlafBiesot View Post
                      Ik train dus sinds 2005 op kracht...daarvoor alleen cardio gedaan.
                      Zonder benchshirt functioneerd je lichaam al als soort van bench shirt, nice
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• bankdrukken

Train nu zo'n 3 jaar waarvan 2 jaar echt serieus.

M'n top van bankdrukken ligt op 140 kg

Gewicht van mijzelf is 104 kg

Comment

• Originally posted by muscleman21 View Post
                          Train nu zo'n 3 jaar waarvan 2 jaar echt serieus.

M'n top van bankdrukken ligt op 140 kg

Gewicht van mijzelf is 104 kg
                          Beest! Als je nu al zo sterk bent, God weet wat je over 10 jaar kunt drukken?!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik ben 1.81 lang, en wat ik weeg....geen idee...ik weeg me al 3 jaar niet meer.
                            Ik kan nog wel dezelfde broeken aan als toen ik 84 woog..
                            Heb een zware lichaamsbouw trouwens.
                            Daarom wilde ik ook gaan krachttrainen.
                            Het zit er gewoon in...

Rekken en strekken..ja ik doe dat na elke training..
                            Ik kan makkelijk uit rechte stand met mijn handen op de grond.
                            Maar dat zal met de benen te maken hebben denk ik zo.
                            Ik kom met mijn armen echt nauwelijks achter de rug, dat valt vies tegen.

Comment

• Dan zitten je schouders zwaar vast gozer. Zou toch eens kijken of je wat schoudermobiliteitsoefeningen kunt gaan doen.

sigpic

Comment

• Train nu 3 maandjes. Ben 1.73 meter en weeg 71 kg. Druk nu 4x80kg. Op naar de 100

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X