Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by sniels View Post
    ik druk nu maximaal 90kg, uiteraard met iemand erbij maar ik press wel volledig zelf
    ben 17 weeg ongeveer 78kg en train nu bijna een jaar
    Hele knappe prestatie..
    Als je dat in 1 jaar haalt zou ik zeker zo doorgaan.
    Het nederlandse record klasse 75kg tot 18 jr lag in 2007 op 105 kg

75.0 O. Sadati 105.0 kg 29.04.2007 Geleen

bron = BANKDRUKKEN

Succes verder

Luckypress

leeftijd 47 jr lengte 183 cm gewicht 108 kg

Comment

• ik ben ongeveer 1m 84 denkik laatste meting was ... paar maanden geleden
      ik weeg wel 's avonds rond de 80kg maar ik denk als ik zo verder eet als nu dat ik straks 85kg weeg wat ik eigenlijk niet echt wil , zou liever nog paar kilokes afvallen.
      ik benchpress nu (gisteren) met 80kg een keer twaalf dan elf en als laatste keer zo'n 8 keer met tussenin maximaal 90 seconden
      binnenkort zal ik nogeens een keer het maximum eruit pressen in 1 keer dan zal ik nogeens iets posten

Comment

• bankdrukke

Mijn top is 120 kg 4 x

Comment

• op 105 kilo maar, dan moet ik maar eens mee gaan doen,
          ik ben 74 kilo en 18 jaar, ik drukte een anderhalve week terug 150kilo (topdrukken), mijn trainer stond er wel achter dan heh ;-) zonder verboden troep

Comment

• Goed hoor!
            (als het waar is...wat ik betwijfel want het is wel erg veel voor jouw leeftijds en gewichtsklasse)
            Last edited by de sterkste ophaler; 25-01-2008, 12:10.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Ronald1 View Post
              op 105 kilo maar, dan moet ik maar eens mee gaan doen,
              ik ben 74 kilo en 18 jaar, ik drukte een anderhalve week terug 150kilo (topdrukken), mijn trainer stond er wel achter dan heh ;-) zonder verboden troep
              74 kg, 18 jaar en dan 150kg. Kan dat uberhaupt? Filmpje!

Comment

• Voor 1rm? Waarom zou dat niet kunnen? Een fatsoenlijk setje daar en tegen zal hem zeker weten nog niet lukken.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Voor 1rm? Waarom zou dat niet kunnen? Een fatsoenlijk setje daar en tegen zal hem zeker weten nog niet lukken.
                  Het is uiteraard een beetje afhankelijk van zijn lengte maar ik hoef maar naar mijn eigen top te kijken om te beseffen hoe zwaar 150 kg. Er zijn gewoon grenzen voor mensen en ik heb in alle sportscholen waar ik heb getraind nog nooit een naturel 150 kg zien drukken. Laat staan iemand van 74kg. Er is zoiets als een grens waar je als naturel niet voorbij komt en voor mijn gevoel ligt 150 kg daar boven.

Bedoelt de persoon in kwestie wel bankdrukken met een losse stang?

Misschien is het wel de waarheid hoor, maar mij lijkt het een zeer sterk verhaal.

Comment

• Heel knap , 45 kg meer drukken dan het nederlandse record in die leeftijds en gewichtsklasse .

Direct even een medaille halen zou ik zeggen.

zie nederlandse records van nederl powerlift bond

grtzzz Luckypress.
                    leeftijd 47 jr lengte 183 cm gewicht 108 kg

Comment

• Originally posted by rambo36 View Post
                      benchpress 175kg zonder hulp!!
                      Dat voor iemand die maar 81kg weegt.
                      Alleen heb ik het gevoel dat het niet gezond is.
                      is dat niet een record? dat is wel heel veel voor zo;n laag gewicht of vergis ik mij....

Comment

• Moet makkelijk kunnen. Ik topte halfjaar geleden 90kg, toen was ik praktisch net begonnen met bankdrukken en ik had niet echt een idee van wat ik zat te doen. Daarnaast trainde ik gewoon voor hypertrofie en niet voor kracht, kun je nagaan wat je kunt halen op een krachtschema. Moet echt wel te halen zijn. Ik woog toen overigens 70 bij lengte van 1.81m.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik vind het wel heel veel worden allemaal hoor!! Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van!!!!! Wees gewoon eerlijk jongens!!!

grtz.
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Ben eerlijk. Zie het nut van liegen over zoiets niet in. Moet wel zeggen dat we toen altijd begonnen met bankdrukken en het 3x per week deden, maar die 90kg is niets van gelogen. Tenzij 35 aan elke kant en 20 voor de stang geen 90 is.
                            Last edited by GeneralIx; 25-01-2008, 19:18.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Ik bedoelde die 175kg van rambo36 genereralIx!!
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Dacht al, die 90 moet toch wel lukken.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X