Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kan dat wel begrijpen maar ik weet ook niet wat die records zijn, ik train gewoon zo hard mogelijk en met bankdrukken ben ik gewoon goed in(vind ik zelf)
    er zullen er vast wel meer zijn die dit ook kunnen drukken op mijn leeftijd, en niet op de hoogte zijn wedstijden die er gegeven worden.
    'Diamand In The Dirt'

Comment

• Ja dat kan ook zijn, maar lijkt me beetje onwaarschijnlijk.
      Als je nagaat dat die er echt hard voor trainen en dergelijke.

Ik zeg niet dat het niet zo is hoor

Comment

• als je 150kg drukt op 18 jaar en 75kg heb je makkelijk het wereldrecord( 182.5) te pakken als je de benchshirt gebruikt en er vlug mee leert om te gaan. Laat staan het Nederlands senoirenrecord.

Ain't buying it, sorry. Raak je je borst wel aan met die 150kg?
        Last edited by Genjuro; 28-01-2008, 00:16.
        the one and only tabata overlord

Comment

• Ik hoorde afgelopen week toevallig ook zo'n soort verhaal bij mijn oom's sportschool. Een lid vroeg aan mijn oom tot hoe ver de gewichten voor het bankdrukken gingen want zijn schoonzoon trainde bij een ander en drukte daar al 160 en verder ging het daar niet.
          Mijn oom zei dat de gewichten hier tot 300 kg gaan en hoe lang die jongen al trainde. Drie maanden was het antwoord. Ik heb mijn oom nog nooit zo hard horen lachen! "Als dat waar is dan mag ie hier naartoe komen en dan laad ik 160 kilo op de bank en dan mag ie het laten zien! Als ie het voor mekaar krijgt mag ie hier een jaar lang trainen voor niks!".
          Bleek later dat de jongen nog nooit met losse gewichten getraint had maar alleen met machines. Hij had het hele blok gebruikt voor de machine en daar stond "16" op de blokken gedrukt. De jongen dacht werkelijk dat ie 160 kg aan het drukken was! Wat een giller!!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Hahah, geweldig

Dat vind ik nou mooi!

Comment

• gestart met KT 04Okt07 en 45Kg bankdrukken ( 3x8). Nu, 4 maand verder heb ik mijn top bereikt van 3 x 105Kg, puur natuur !! Heerlijk moment trouwens als je die kaap van 100 Kilo haalt, is net dat ietsje meer...

36 jaar
              178 cm
              84,5 Kg
              Words can be broken, so can bones...

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik hoorde afgelopen week toevallig ook zo'n soort verhaal bij mijn oom's sportschool. Een lid vroeg aan mijn oom tot hoe ver de gewichten voor het bankdrukken gingen want zijn schoonzoon trainde bij een ander en drukte daar al 160 en verder ging het daar niet.
                Mijn oom zei dat de gewichten hier tot 300 kg gaan en hoe lang die jongen al trainde. Drie maanden was het antwoord. Ik heb mijn oom nog nooit zo hard horen lachen! "Als dat waar is dan mag ie hier naartoe komen en dan laad ik 160 kilo op de bank en dan mag ie het laten zien! Als ie het voor mekaar krijgt mag ie hier een jaar lang trainen voor niks!".
                Bleek later dat de jongen nog nooit met losse gewichten getraint had maar alleen met machines. Hij had het hele blok gebruikt voor de machine en daar stond "16" op de blokken gedrukt. De jongen dacht werkelijk dat ie 160 kg aan het drukken was! Wat een giller!!
                Hahahaha, prachtig. Ook wel een mooie reactie van je oom hoor: als hij dat kan, mag hij hier een jaar gratis trainen. Mooi verhaal.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• 205kg top raw..
                  René
                  XXL Nutrition
                  www.xxlnutrition.nl

Comment

• Netjes.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Sinds vorige week weer begonnen met langzaam het gewicht op te voeren na schouderblessure. doe Bankdrukken nu iets van 3maanden ofzo en doe... 72.50kg x6

Ik laat de stang tot bijna in me nek komen (eerder het bovenstuk van de borst waar beiden helften uit elkaar gaan die driehoek), kan nog net een vuist tussen, even onderin vasthouden voor extra spanning en uitstoten dat kreng.

Als ik ter hoogte van de tepel druk kan ik meer, maar dan ga ik mijn trainingsdoel voorbij.
                      Last edited by Falstyr; 28-01-2008, 20:43.

Comment

• Mijn top op dit moment is 125 Kilo
                        Ben alweer hard bezig om de volgende 10 eraan te kunnen hangen, maar dat gaat nog wel een tijdje kosten denk ik... Zit nu echt te hikken tegen die kritieke 10

gewicht: 89 Kilo
                        lengte: 181
                        Train With The Will To Die

Comment

• 80kilo 8x

weeg 70 kilo en train 4 maanden

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Ik hoorde afgelopen week toevallig ook zo'n soort verhaal bij mijn oom's sportschool. Een lid vroeg aan mijn oom tot hoe ver de gewichten voor het bankdrukken gingen want zijn schoonzoon trainde bij een ander en drukte daar al 160 en verder ging het daar niet.

Er zitten inderdaad een paar rare apen in de fitnesscentra. Ook zoon gelijkaardig oen-gevalletje meegemaakt tijdje geleden, heb ik al eens gepost denk ik. Een kerel die dacht dat 10 keer 60kg of zoiets drukken gelijk stond aan 600kg drukken.

Nu ik eraan denk, ik heb hem na die dag nooit meer in mn powerkot gezien... Ik lag quasi op de grond van het lachen, en ik niet alleen, die kerel moet rotbeschaamd geweest zijn.
                            Last edited by Genjuro; 29-01-2008, 13:37.
                            the one and only tabata overlord

Comment

• Ow Ow Ow....sommige mensen hebben maar rare theorieen over krachttraining! Als je niks weet moet je vragen, niet slap domme theorieen uiten
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Misschien dat hij het concept van 1rm berekenen verwarde met de theorie van totale massa verplaatsen over een work-out :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X