Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik druk nu max 10x 70kilo na 6/7 maanden trainen

Comment

• ik doe 4 reeksen van 12-10-8-6 herhalingen

12x 50kg
      10x 55kg
      8x 57.5kg
      6x 60kg (soms 62.5kg)

top was ene keer duwen rond de 80kg weet het juiste gewicht niet meer.

Comment

• top 80 kg 10x

eigen gewicht 93kg

Comment

• sorry ophaler late reactie.

toen ik met sammy ging trainen half jaar geleden ongeveer drukte hij met gemak 140 kilo 10 keer en hielt er mee op.

ik durf het niet zeker te zeggen mar ik denk dat z'n top zkr wel rond de 200 ligt

gr

Comment

• Ja en dat is knap voor een cleane atleet! Ik wist dat ie redelijk makkelijk 140 kg kon banken. Sommige mensen zijn nou eenmaal "bijzonder".
            Hij vertelde mij dat ie op zijn max ooit 220 kilo gebankt heeft. Of ie het nu nog kan weet ik niet, maar goed...eigenlijk is hij de sterkste ophaler...
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Vandaag voor het eerst 65 kilo..
              Weeg zelf 55

Comment

• Netjes... ga zo door.

grtzz Luckypress
                leeftijd 47 jr lengte 183 cm gewicht 108 kg

Comment

• Vorige week getopt op 120

17 jaar
                  78 kg zonder hulp!

Comment

• ik ben 18 jaar en mijn 1rm is 110kg. ik weeg 90kg
                    Nu las ik net dat het Nederlandse record bandrukken t/m 18 jr voor mijn gewichtsklasse 120,5kg is. Is dat niet wat aan de lage kant? ik heb geen krachtrainings schema.

Comment

• Er snel bij zijn ,zou ik zeggen.
                      Als je 19 bent moet je al meer dan 180 drukken.

ned records bankdrukken

grtzz luckypress
                      leeftijd 47 jr lengte 183 cm gewicht 108 kg

Comment

• Het zijn ook altijd die Polen die bovenaan staan bij de krachtsport
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• bankdrukken

het hoogste wat ik ooit gehaald heb en dan heb ik het over zonder anab ooltjes is 3 keer 140 kg ik was toen 25 jaar en woog 96 kg en mijn lengte is 185 cm tenminste dat was ik toen
                          en oh ja 25 jaar schijn je inderdaad op sterkst te zijn
                          moet er wel bij vermelden dat bankdrukken altijd een sterk punt van mij was
                          ik heb maar 1 keer meegemaakt dat iemand hetzelfde clean deed
                          heb ook ooit series met 150 gedaan en top 180 maar dat was met een matig
                          kuurtje van 6 weken
                          maar daar ben ik meegekapt
                          ik vroeg me af wat ik er mee wilde bereiken,mr olympia worden of zo??
                          maar ja dat is een contest van wie gebruikt er het meest jongens en niet wie is het beste .
                          dusssss dat is niet wat ik wilde ,ik wilde gewoon een mooi lichaam dus vandaar en oh ja ik ben begonnen met trainen toen ik 16 was en ik ben nu
                          44 en train nog steeds lekker thuis alleen s winters niet want daar ben ik te lui voor.
                          ik heb altijd een maandje of 4 nodig om weer helemaal in vorm te komen
                          wil je weten wie ik ben kijk op me hyves frans van der wegen

Comment

• Wow wat een groot topic!

Ik ben bezig met een bankdruk comeback. Op m'n 22e heb ik 1 x 175kg gehaald @ 108kg.

Op dit moment zit het weer rond de 145kg. Half december 2007 ben ik begonnen met 3 x 10 x 60kg. Morgen ga ik 3 x 12 x 100kg proberen, maar dan smal bankdrukken.

Succes allemaal!

Jaap
                            powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• train 8 maand ,weeg 75 kg bench 110 alleen zonder hulp

Comment

• Originally posted by Power Supplements View Post
                                Wow wat een groot topic!

Ik ben bezig met een bankdruk comeback. Op m'n 22e heb ik 1 x 175kg gehaald @ 108kg.

Op dit moment zit het weer rond de 145kg. Half december 2007 ben ik begonnen met 3 x 10 x 60kg. Morgen ga ik 3 x 12 x 100kg proberen, maar dan smal bankdrukken.

Succes allemaal!

Jaap
                                Meen je niet? Dat is echt een bruut gewicht kerel. Niet helemaal naturel neem ik aan? (moet mezelf wel een beetje gemotiveerd houden nl )

Meeste wat ik ooit iemand live heb zien drukken was 4x165kg (kameraad). Echt TE bruut.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X