ik druk nu max 10x 70kilo na 6/7 maanden trainen
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Ja en dat is knap voor een cleane atleet! Ik wist dat ie redelijk makkelijk 140 kg kon banken. Sommige mensen zijn nou eenmaal "bijzonder".
Hij vertelde mij dat ie op zijn max ooit 220 kilo gebankt heeft. Of ie het nu nog kan weet ik niet, maar goed...eigenlijk is hij de sterkste ophaler...Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Er snel bij zijn ,zou ik zeggen.
Als je 19 bent moet je al meer dan 180 drukken.
ned records bankdrukken
grtzz luckypressleeftijd 47 jr lengte 183 cm gewicht 108 kg
Comment
-
bankdrukken
het hoogste wat ik ooit gehaald heb en dan heb ik het over zonder anab ooltjes is 3 keer 140 kg ik was toen 25 jaar en woog 96 kg en mijn lengte is 185 cm tenminste dat was ik toen
en oh ja 25 jaar schijn je inderdaad op sterkst te zijn
moet er wel bij vermelden dat bankdrukken altijd een sterk punt van mij was
ik heb maar 1 keer meegemaakt dat iemand hetzelfde clean deed
heb ook ooit series met 150 gedaan en top 180 maar dat was met een matig
kuurtje van 6 weken
maar daar ben ik meegekapt
ik vroeg me af wat ik er mee wilde bereiken,mr olympia worden of zo??
maar ja dat is een contest van wie gebruikt er het meest jongens en niet wie is het beste .
dusssss dat is niet wat ik wilde ,ik wilde gewoon een mooi lichaam dus vandaar en oh ja ik ben begonnen met trainen toen ik 16 was en ik ben nu
44 en train nog steeds lekker thuis alleen s winters niet want daar ben ik te lui voor.
ik heb altijd een maandje of 4 nodig om weer helemaal in vorm te komen
wil je weten wie ik ben kijk op me hyves frans van der wegen
Comment
-
Wow wat een groot topic!
Ik ben bezig met een bankdruk comeback. Op m'n 22e heb ik 1 x 175kg gehaald @ 108kg.
Op dit moment zit het weer rond de 145kg. Half december 2007 ben ik begonnen met 3 x 10 x 60kg. Morgen ga ik 3 x 12 x 100kg proberen, maar dan smal bankdrukken.
Succes allemaal!
Jaappowersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Comment
-
Originally posted by Power Supplements View PostWow wat een groot topic!
Ik ben bezig met een bankdruk comeback. Op m'n 22e heb ik 1 x 175kg gehaald @ 108kg.
Op dit moment zit het weer rond de 145kg. Half december 2007 ben ik begonnen met 3 x 10 x 60kg. Morgen ga ik 3 x 12 x 100kg proberen, maar dan smal bankdrukken.
Succes allemaal!
Jaap
Meeste wat ik ooit iemand live heb zien drukken was 4x165kg (kameraad). Echt TE bruut.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment