Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by leipe ouwe View Post
    Eve wat doe jij ook aan en kleine sponsering, want en goede bekende van me is de trainer van de nederlandse kampioen judo junioren,de vertegen woordiger van jullie is al en paar keer bij mij bekende op de koffie geweest en die meneer doet al 38 jaar bodybulding,darom die veele bestellingen.Het is maar en vraag ,als je interesse hebt dan spreken we dat prive uit.

Oh ik dacht dat jij die trainer van de nederlands kampioen was! Op dit moment sponsoren we nog niemand, ja toevallig wel 1 kogelstoter maar dat is niet officieel en hij heeft ook niet veel nodig. Maar als we echt iemand gaan sponsoren dan zal dat een atleet worden (kogelstoter/discuswerper). Van daaruit is Power Supplements opgericht en vandaar dat we het in die richting zoeken.

Ik heb vandaag een nieuw meetlint gekocht dus die ga ik nu maar eens in de praktijk brengen met een kogelstoottraining in een veldje hier tegenover. Het zonnetje schijnt nog..

Ik spreek je vast snel weer!

Even ON topic. De Europees recordhouder Ulf Timmermann met 23,06m kon naar mijn weten 255kg bankdrukken.

Jaap
    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• Originally posted by Power Supplements View Post
      Oh ik dacht dat jij die trainer van de nederlands kampioen was! Op dit moment sponsoren we nog niemand, ja toevallig wel 1 kogelstoter maar dat is niet officieel en hij heeft ook niet veel nodig. Maar als we echt iemand gaan sponsoren dan zal dat een atleet worden (kogelstoter/discuswerper). Van daaruit is Power Supplements opgericht en vandaar dat we het in die richting zoeken.

Ik heb vandaag een nieuw meetlint gekocht dus die ga ik nu maar eens in de praktijk brengen met een kogelstoottraining in een veldje hier tegenover. Het zonnetje schijnt nog..

Ik spreek je vast snel weer!

Even ON topic. De Europees recordhouder Ulf Timmermann met 23,06m kon naar mijn weten 255kg bankdrukken.

Jaap
      Oke kerel,nee het was maar en vraagje.
      Dat is een beste boy dan 255 kilo.
      Veel sucses verder.

Comment

• Ik was toen die tijd ander halve maand gestopt met trainen..iig zeer weinig getraind na die tijd toen ik weer begon met trainen was ik ook begonnen met zeg maar een kuurtje ZMA + Tribulus en na 2 weken drukte ik 90 3x zelfstandig weg..En ben daar ook jammer genoeg op blijven hangen..
        maar was en ben nog jong en vind 't zwaar genoeg voor me zelf..
        A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

• Originally posted by Barbapappe View Post
          Ik was toen die tijd ander halve maand gestopt met trainen..iig zeer weinig getraind na die tijd toen ik weer begon met trainen was ik ook begonnen met zeg maar een kuurtje ZMA + Tribulus en na 2 weken drukte ik 90 3x zelfstandig weg..En ben daar ook jammer genoeg op blijven hangen..
          maar was en ben nog jong en vind 't zwaar genoeg voor me zelf..
          maakt niet uit gozer dat is niet jammer dat zijn feiten gewoon doorgaan.
          En voor en jonge gozer is dat heelemaal niet slecht,je zit toch boven je grens. En de ZMA gewoon door blijven nemen kan geen kwaad.

Comment

• Ik druk 80 MAX. Tja... ik ben geen beer ofzo.. doe geen 130+ zoals anderen hier.

Comment

• Pfft zwak hoor. Ik warm op met 140kg

Overigens waarom zegt iedereen "kuurtje" bij iets basaals als creatine, Zma en andere supplementen? Is het omdat het dan ruig klinkt ofzo? ZMA heeft effect op je nachtrust en herstel terwijl die andere een testosteron booster is. Niks bijzonders dus. ZMA is niks meer dan wat vitamintjes en mineraaltjes o.O

Ik druk op moment in me opwarm cyclus 60kg. Ben benieuwd hoe snel ik weer de 80 aan ga tikken. Is het niet in de komende 4 weken dan wel de 9 weken er na als Bill Starr gedraaid gaat worden.

Comment

• Jij warmt op met 140? Vind je het erg als ik je niet geloof?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Pfft zwak hoor. Ik warm op met 140kg

Overigens waarom zegt iedereen "kuurtje" bij iets basaals als creatine, Zma en andere supplementen? Is het omdat het dan ruig klinkt ofzo? ZMA heeft effect op je nachtrust en herstel terwijl die andere een testosteron booster is. Niks bijzonders dus. ZMA is niks meer dan wat vitamintjes en mineraaltjes o.O

Ik druk op moment in me opwarm cyclus 60kg. Ben benieuwd hoe snel ik weer de 80 aan ga tikken. Is het niet in de komende 4 weken dan wel de 9 weken er na als Bill Starr gedraaid gaat worden.
                  140 kg opwarmen. En de paus is katoliek

Comment

• Pfft ik doe het in een smith met 8 spotters en dan alleen de negatieve fase van de lift Daarna gaan we stoer praten en meiden proberen op te pikken bij de loopbanden.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Pfft ik doe het in een smith met 8 spotters en dan alleen de negatieve fase van de lift Daarna gaan we stoer praten en meiden proberen op te pikken bij de loopbanden.
                      sorry ,dit wartaal snap ik niet ,of het moet aan mij liggen

Comment

• sarcastish...

Comment

• Ik zag vandaag een oude bekende bij mijn oom trainen. "kom op nog een keer net als vroeger" zei mijn oom.
                          En hij deed het, 200 kg 4 keer..zonder hulp.
                          Fuck dat was nog es ontzettend cool om te zien. Sta ik daar met me 100 kilo bankdrukken...wat voelde ik me klein.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• 200?!?! Wtf.....

Comment

• Damn das niet mis 4x
                              dat doe ik ook wel alleen dan in 2x...
                              Who's the Chef

Comment

• Ik doe 80kg 8x, train nu een jaar ( vanaf april 07' ) en volg nu een half jaartje een voedingsschema, ik zat voor die tijd lang vast op 50kg.

Geen idee wat mn max is, nooit gecheckt.

current stats:
                                19 jaar
                                1m87
                                78kg
                                14% fat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X