Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Huh? 136kg drukken met n lichaamsgewicht van 64kg tuurlijk joh pfffff, zal wel... mijn top is 160, maar ik train 28jr en dan weeg ik zelf wel 109 hoor.... En mr bong bong: mijn top is 160, maar ik red geen setjes van 10 maal 136kg.. Daarbij bedoel ik gecontroleerde sets waar ik iets aan heb....
Pff ik weeg 101 en 140 kg bankkdrukken is voor mij een gruwelijk gevecht! Dan geloof ik het ook niet echt nee.
VOLKOMEN MEE EENS! ... 140 kilo is zo extreem zwaar voor mij dat mijn ellebogen zelfs beetje knikken... en ik weeg 83 kilo,
pff wat weegte hij 64 kilo, ey man welk stripverhaal kom jij uit dan?
mocht het zo zijn wat toch niet zo is, begin aan wedstrijden wordt 1ste en ik zie je naam wel verschijnen als dat is wat je wil horen
Huh? 136kg drukken met n lichaamsgewicht van 64kg tuurlijk joh pfffff, zal wel... mijn top is 160, maar ik train 28jr en dan weeg ik zelf wel 109 hoor.... En mr bong bong: mijn top is 160, maar ik red geen setjes van 10 maal 136kg.. Daarbij bedoel ik gecontroleerde sets waar ik iets aan heb....
dat heb ik ook niet gezegd he dat jij dat kan. maar als superman 10 keer 136 kan. dan moet hij ook met gemak 160 kunnen (omgekeerd moet het wel lukken) . ik denk zelfs dat hij dan nog meer kan. 165 of 170.
10 x 136.... pfff dan is 1x 170 a 180 met spotter niet onmogelijk... heerlijke getallen.. ik blijf door gaan tot die getallen niet met een 1 beginnen maar met een 2 200+ HERE I COME!
10 x 136.... pfff dan is 1x 170 a 180 met spotter niet onmogelijk... heerlijke getallen.. ik blijf door gaan tot die getallen niet met een 1 beginnen maar met een 2 200+ HERE I COME!
je kan best 20 gaan drukken hoor begint ook met een 2
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment