Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lijkt me niet fijn om daar onder te staan. Zulke stangetjes heb ik bij de 120-140kg al aardig door zien buigen. Terwijl bij mijn olympische 20kg barbel er nauwelijks buiging is met 200kg.
Ligt aan het draagpunt en aan de staalkwaliteit. Je kan het gewoon afmeten aan de mate waarin de stang doorbuigt. Het is eerder belangrijk om sluiters op je stang te hebben dan dat je bang bent dat de stang doorbuigt, een stang kan niet breken, eer hij gebroken is liggen de uiteinden op de grond. Buigt de stang meer dan 4cm door dan zou ik het niet doen omdat je dan kans hebt dat de kromming in het staal aanwezig blijft en het op een gegeven moment niet meer terugveert zoals het in het 'beginstuk' wel doet.
Heb zelf met een stang van 10kg ook 250 deadlift getrokken.. Denk niet dat je dat moet proberen met squatten, dan buigt hij waarschijnlijk een stuk verder door omdat de afstand van de oplegging tot aan waar de gewichten hangen een stuk groter is.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Heeft niks met leren te maken knakker
Gaat om gewrichten die langs elkaar heen knikken, allang achteraan gegaan waar het vandaan komt. Schijnt erg veel voor te komen in de fitness/bb wereld. generalX heeft het bijvoorbeeld ook.
Dumbell drukken daarentegen lukt wel weer. Best apart dus.
Lijkt me niet fijn om daar onder te staan. Zulke stangetjes heb ik bij de 120-140kg al aardig door zien buigen. Terwijl bij mijn olympische 20kg barbel er nauwelijks buiging is met 200kg.
Daarom dat ik dus twijfel aan de bar van 11kg en de resultaten nog steeds in vraag stel
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Heeft niks met leren te maken knakker
Gaat om gewrichten die langs elkaar heen knikken, allang achteraan gegaan waar het vandaan komt. Schijnt erg veel voor te komen in de fitness/bb wereld. generalX heeft het bijvoorbeeld ook.
Dumbell drukken daarentegen lukt wel weer. Best apart dus.
Dat probleem heb ik ook.
Maar ik probeer toch zwaarder te gaan.
Denk dat iedereen dat wel heeft, die knakjes. Ik heb ook aan allebei mijn armen dat mijn pezen die langs dat knobbeltje in je elleboog lopen over dat knobbeltje heen knakken elke keer. Voel ik echt heel goed met benchpress en bijna alle tricep bicep onderarm oefeningen. moet ik zeggen. Maar gister maar eens 50 kilo aan de stang gehangen. En ging redelijk makkelijk. Heb geen spotter en van smith krijg ik last van mijn schouders.
Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment