Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij ons kan der 160kg aan de bar, gaatie wel flink buigen maja
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
      Kan een bar van 11kg 150kg aan gewicht dragen???
      Lijkt me niet fijn om daar onder te staan. Zulke stangetjes heb ik bij de 120-140kg al aardig door zien buigen. Terwijl bij mijn olympische 20kg barbel er nauwelijks buiging is met 200kg.

Comment

• Mijn stang van 100cm kan ook 200kg aan zolang ik hem maar op de grond laat staan. Beetje nutteloze opmerking fallus.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• 1x 125 kilo
          eigen gewicht 75 kilo
          trainingsjaren : 1 1/2 jaar
          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Mijn stang van 100cm kan ook 200kg aan zolang ik hem maar op de grond laat staan. Beetje nutteloze opmerking fallus.
            Ik zeg niet dat het ding breekt, maar ik zou me er alles behalve veilig onder voelen. Dus gebruik ik dat spul liever niet.

Comment

Kan een bar van 11kg 150kg aan gewicht dragen???
              Ligt aan het draagpunt en aan de staalkwaliteit. Je kan het gewoon afmeten aan de mate waarin de stang doorbuigt. Het is eerder belangrijk om sluiters op je stang te hebben dan dat je bang bent dat de stang doorbuigt, een stang kan niet breken, eer hij gebroken is liggen de uiteinden op de grond. Buigt de stang meer dan 4cm door dan zou ik het niet doen omdat je dan kans hebt dat de kromming in het staal aanwezig blijft en het op een gegeven moment niet meer terugveert zoals het in het 'beginstuk' wel doet.
              Heb zelf met een stang van 10kg ook 250 deadlift getrokken.. Denk niet dat je dat moet proberen met squatten, dan buigt hij waarschijnlijk een stuk verder door omdat de afstand van de oplegging tot aan waar de gewichten hangen een stuk groter is.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Vanavond weer eens los gedrukt en niet in de smitmachine.

Druk los nu 55 kilo en dat 3 setjes van 12. En die laatste moet je een beetje fantasie hebben om de 12 te tellen:P Is tot de fail.

Maar ga een keer een PR doen met 1 rep.

In de smitmachine zit ik op 60 kg

niet mijn sterkste punt bankdrukken, bij te dicht bij mijn borst wordt het dus zwaarder en knakt er iets
                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Moet je leren bankdrukken
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Moet je leren bankdrukken

Heeft niks met leren te maken knakker
                    Gaat om gewrichten die langs elkaar heen knikken, allang achteraan gegaan waar het vandaan komt. Schijnt erg veel voor te komen in de fitness/bb wereld. generalX heeft het bijvoorbeeld ook.

Dumbell drukken daarentegen lukt wel weer. Best apart dus.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Lijkt me niet fijn om daar onder te staan. Zulke stangetjes heb ik bij de 120-140kg al aardig door zien buigen. Terwijl bij mijn olympische 20kg barbel er nauwelijks buiging is met 200kg.
                      Daarom dat ik dus twijfel aan de bar van 11kg en de resultaten nog steeds in vraag stel
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                        Heeft niks met leren te maken knakker
                        Gaat om gewrichten die langs elkaar heen knikken, allang achteraan gegaan waar het vandaan komt. Schijnt erg veel voor te komen in de fitness/bb wereld. generalX heeft het bijvoorbeeld ook.

Dumbell drukken daarentegen lukt wel weer. Best apart dus.

Dat probleem heb ik ook.
                        Maar ik probeer toch zwaarder te gaan.

Zit nu op 97,5 kg

Wil over 2 weken zeker op de 100 zitten!
                        I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Denk dat iedereen dat wel heeft, die knakjes. Ik heb ook aan allebei mijn armen dat mijn pezen die langs dat knobbeltje in je elleboog lopen over dat knobbeltje heen knakken elke keer. Voel ik echt heel goed met benchpress en bijna alle tricep bicep onderarm oefeningen. moet ik zeggen. Maar gister maar eens 50 kilo aan de stang gehangen. En ging redelijk makkelijk. Heb geen spotter en van smith krijg ik last van mijn schouders.
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Daarom dat ik dus twijfel aan de bar van 11kg en de resultaten nog steeds in vraag stel
                            bij ons is de barbel ook 10 kg...bij het bankdrukken komt er nog eens 120 kg bij, geen enkele buiging te zien.....

Comment

• laaste keer had ik 4 keer 100 ( heerlijk als je over die magische grens heen bent !!)
                              ga misschien volgende week 110 proberen...
                              DUNAMIS KABUL

Comment

Wat ik wil raar vind is dat hij steeds met 1kg eindigd.. Hang je er dan grote gewichten aan en dan nog 2 schijven van 0,5kg...
                                Zullen van die klemmen zijn, hebben wij ook liggen wegen 0,5 kilo.
                                " Failure is not an option "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X