Vanmorgen, na n maand anders trainen. schuin 210kg vlak 235kg Moest erna wel de stront uit mn oren peuteren... Verschil in schuin/vlak is wel groter geworden.. Waarom? Geen idee!
Wat is jouw top met bankdrukken?
Collapse
X
-
Originally posted by djCo-B View PostVandaag voor het eerst even een filmpje laten maken. Heb maanden vast gezeten op 6-8x100kg, maar de laatste tijd gaat het wel beter. Hoeveel die halter weegt weet ik niet, maar het is geen olympische halter (die waren bezet), maar ga uit van ongeveer hetzelfde gewicht. Vorige week had ik met olympische halter wel 6x110kg totaal met moeite, dus zoveel zal het echt niet schelen. Ben achteraf niet zo tevreden over de 2e set, vooral na het zien van het filmpje. Halter had wat meer naar de borst gemogen, maar voor mij wel een PR. Misschien nog tips?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostHalter had wat meer naar de borst gemogen? Ik zou me eerst eens richten op het daadwerkelijk zelf bewegen van de halter. Tenzij je voor de forced reps gaat of zo. En waarom tel je dit als PR als je spotter zoveel meehelpt?
Originally posted by Falstyr View PostTips? Zorgen dat die spotter van de stang af blijft. Hij kan ook spotten door zijn handen in de buurt van de stang te houden zonder dat hij er aan zit en mee gat trekken.Last edited by djCo-B; 27-09-2009, 17:35.
Comment
-
na het filmpje bekeken te hebben:
als ik spot houd ik mijn handen net onder als het dan mis gaat of dat hij stil kom te hangen dat ik het een zetje geef of helemaal helpt.
deze kerel was bezig met zijn traps te trainen.
tip voor volgende x: uitleggen hoe je moet spotten of hoe jij het het liefst hebt.
verder mag het best dieper op je borstCalisthenics / Street workout
Comment
-
Een goede spotter is ook niet zo makkelijk te vinden hoor.. Je moet er echt op kunnen vertrouwen dat hij ook werkelijk met zn jatten ervan afblijft. Als jij niet door je rep kan komen, geeft hij geen kracht maar net dat beetje dat het loopt. Je zou het met 2 vingers kunnen doen, maar dat is weer link als het misgaat.. Hij grijpt in als het misgaat, maar zal niet bij jou zn schouders of trap komen trainen. Het uitdrukken moet je zelf doen.. Heb je n goede gevonden? Wees er zuinig op....
Comment
-
Denk dat hier beetje spotten en shrugpartner door elkaar wordt gehaald
Denk dat het wel duidelijk is dat als je 8x100kg kan je bij verre niet in de buurt zit van 6x120 en das nog uitgezonderd dat die 100kg behalve dat het je lukte ook echt compleet nergens op leek lol. Je ligt zo stabiel als een bosubal en je voeten schuiven over de grond alsof je een jazzwedstrijd aan het verliezen bent
Verder is je arch, of wat je aan het doen bent in het begin ook maar wazig, veranderd de hele tijd en je bar is verre van recht wat beetje doet vermoeden dat je het ongecontroleerd laat zakken zodat je soort van stretch reflex krijgt beneden. Lijkt me ook niet echt relaxt voor je schouders.
Maargoed 8x100 is nogsteeds respect daar doet niks aan af !
Ennuh gooi dat muscle shirt maar wegThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostVanmorgen, na n maand anders trainen. schuin 210kg vlak 235kg Moest erna wel de stront uit mn oren peuteren... Verschil in schuin/vlak is wel groter geworden.. Waarom? Geen idee!
heb je ergens foto's van jezelf staan?
Comment
-
Originally posted by Kevf View Postmooie opmerking en DAMN wat een gewicht!!!!!
heb je ergens foto's van jezelf staan?
Nog niet, maar omdat ze bij de andere site (dbb) er ook om vroegen (hier is er nooit om gevraagd) . Worden ze gemaakt door n kennisje, zij is fotografe dus dat moet lukken.. Ik wil wel eerst zijn uitgekuurt hoor , omdat je (ik) het kuren nu wel kan zien.. Duurt nog even, ik heb ook oudere foto,s va de start en wedstrijden, dus krijg je tevens het verloop en verslag van door de jaren heen te zien....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
7 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment