Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vanmorgen, na n maand anders trainen. schuin 210kg vlak 235kg Moest erna wel de stront uit mn oren peuteren... Verschil in schuin/vlak is wel groter geworden.. Waarom? Geen idee!

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
      Vanmorgen, na n maand anders trainen. schuin 210kg vlak 235kg Moest erna wel de stront uit mn oren peuteren... Verschil in schuin/vlak is wel groter geworden.. Waarom? Geen idee!
      beest
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• die spotter traint zijn traps met shrugs maar het is te zwaar dus helpt iemand hem
        inplaats van dat iemand spot en hij bankdrukt:S
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

• Originally posted by djCo-B View Post
          Vandaag voor het eerst even een filmpje laten maken. Heb maanden vast gezeten op 6-8x100kg, maar de laatste tijd gaat het wel beter. Hoeveel die halter weegt weet ik niet, maar het is geen olympische halter (die waren bezet), maar ga uit van ongeveer hetzelfde gewicht. Vorige week had ik met olympische halter wel 6x110kg totaal met moeite, dus zoveel zal het echt niet schelen. Ben achteraf niet zo tevreden over de 2e set, vooral na het zien van het filmpje. Halter had wat meer naar de borst gemogen, maar voor mij wel een PR. Misschien nog tips?
          Halter had wat meer naar de borst gemogen? Ik zou me eerst eens richten op het daadwerkelijk zelf bewegen van de halter. Tenzij je voor de forced reps gaat of zo. En waarom tel je dit als PR als je spotter zoveel meehelpt?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Tips? Zorgen dat die spotter van de stang af blijft. Hij kan ook spotten door zijn handen in de buurt van de stang te houden zonder dat hij er aan zit en mee gat trekken.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
              Halter had wat meer naar de borst gemogen? Ik zou me eerst eens richten op het daadwerkelijk zelf bewegen van de halter. Tenzij je voor de forced reps gaat of zo. En waarom tel je dit als PR als je spotter zoveel meehelpt?
              De spotter zei tegen mij dat hij amper meehielp, maar ik snap ook wel dat hij hem beter niet zo had kunnen vasthouden en beter had kunnen spotten zodat ik voluit kon gaan. Ik kon op deze manier van spotten de halter toch al amper naar mijn borst halen. Maar dat weet ik toch ook niet van te voren, het is niet mijn trainingsmaat ofzo. En deze 'telt mee' omdat ik nog niet eerder zoveel op de stang heb gehad. Ik heb met dit gewicht dus ook nooit de kans gehad om 1 rep te toen zonder daadwerkelijk geholpen werd. Volgende keer beter dus, ik maak me verder niet druk om. En dit is slechts een momentopname natuurlijk
              Originally posted by Falstyr View Post
              Tips? Zorgen dat die spotter van de stang af blijft. Hij kan ook spotten door zijn handen in de buurt van de stang te houden zonder dat hij er aan zit en mee gat trekken.
              Snap ik, maar hij is ook niet mijn vaste spotter. Normaal ga ik er van uit als iemand spot hij ook weet waar hij mee bezig is.
              Last edited by djCo-B; 27-09-2009, 17:35.

Comment

• na het filmpje bekeken te hebben:
                als ik spot houd ik mijn handen net onder als het dan mis gaat of dat hij stil kom te hangen dat ik het een zetje geef of helemaal helpt.
                deze kerel was bezig met zijn traps te trainen.

tip voor volgende x: uitleggen hoe je moet spotten of hoe jij het het liefst hebt.
                verder mag het best dieper op je borst
                Calisthenics / Street workout

Comment

• juist ik snap het, bedankt voor je feedback!

Comment

• Netjes ryan!

Comment

• Een goede spotter is ook niet zo makkelijk te vinden hoor.. Je moet er echt op kunnen vertrouwen dat hij ook werkelijk met zn jatten ervan afblijft. Als jij niet door je rep kan komen, geeft hij geen kracht maar net dat beetje dat het loopt. Je zou het met 2 vingers kunnen doen, maar dat is weer link als het misgaat.. Hij grijpt in als het misgaat, maar zal niet bij jou zn schouders of trap komen trainen. Het uitdrukken moet je zelf doen.. Heb je n goede gevonden? Wees er zuinig op....

Comment

• Denk dat hier beetje spotten en shrugpartner door elkaar wordt gehaald

Denk dat het wel duidelijk is dat als je 8x100kg kan je bij verre niet in de buurt zit van 6x120 en das nog uitgezonderd dat die 100kg behalve dat het je lukte ook echt compleet nergens op leek lol. Je ligt zo stabiel als een bosubal en je voeten schuiven over de grond alsof je een jazzwedstrijd aan het verliezen bent

Verder is je arch, of wat je aan het doen bent in het begin ook maar wazig, veranderd de hele tijd en je bar is verre van recht wat beetje doet vermoeden dat je het ongecontroleerd laat zakken zodat je soort van stretch reflex krijgt beneden. Lijkt me ook niet echt relaxt voor je schouders.

Maargoed 8x100 is nogsteeds respect daar doet niks aan af !

Ennuh gooi dat muscle shirt maar weg
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                          Vanmorgen, na n maand anders trainen. schuin 210kg vlak 235kg Moest erna wel de stront uit mn oren peuteren... Verschil in schuin/vlak is wel groter geworden.. Waarom? Geen idee!
                          mooie opmerking en DAMN wat een gewicht!!!!!

heb je ergens foto's van jezelf staan?

Comment

• All natural: 185 kg RM. Volgende week gaan mijn amandelen eruit en eens ik daarvan volledig hersteld ben en dan hopelijk van die aanslepende keelinfecties vanaf, wil ik eens op zoek gaan naar de 2.

Comment

• naturel....185kg met een losse stang en tot aan de borst?

Dat vind ik wel wel heeeeeeeel lastig om te geloven. Denk dat je 1 van de sterktse, zo niet sterkste naturel van Nederland bent dan

Comment

• Originally posted by Kevf View Post
                                mooie opmerking en DAMN wat een gewicht!!!!!

heb je ergens foto's van jezelf staan?
                                Mooi voor n oudje he? Ben nu pas n maand ook op kracht aan het trainen..
                                Nog niet, maar omdat ze bij de andere site (dbb) er ook om vroegen (hier is er nooit om gevraagd) . Worden ze gemaakt door n kennisje, zij is fotografe dus dat moet lukken.. Ik wil wel eerst zijn uitgekuurt hoor , omdat je (ik) het kuren nu wel kan zien.. Duurt nog even, ik heb ook oudere foto,s va de start en wedstrijden, dus krijg je tevens het verloop en verslag van door de jaren heen te zien....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X