Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ jordy: Hoeveel bench jij? :P
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• jordy speelt alleen met dumbells omdat hij niet kan benchen :P

Comment

• 8x77,5
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• 87,5 KG 5x Train 3 maanden Ben 51 jaar en train 2x per dag,s,ochtends 35 min cardio en s,avonds 1 grote spier groep en 1 kleine 4x per week en woensdag en zaterdag benen, zondag rustdag allemaal veel plezier met trainen en groetjes van Henk. Trainse allemaal.

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
            @ jordy: Hoeveel bench jij? :P
            1 volledige olympische stang. Wel met spotter.
            Nee, geen idee eigenlijk. Al een tijd niet meer gedaan. Doe benchen altijd met dumbells.

Originally posted by Falstyr View Post
            jordy speelt alleen met dumbells omdat hij niet kan benchen :P
            Eeh, nee eigenlijk niet. Bench techniek heb ik ondertussen al wat aan gesleuteld. Maar heeft andere redenen. Mijn aandacht ligt bij het ontwikkelen van massa, vandaar dat ik meer gericht ben op het werken met dumbells. Maar dat is niet het enige, met barbell benchen kun je namelijk ook best voor massa ontwikkeling gaan. Punt is gewoon dat er in mijn gym niemand rondloopt die fatsoenlijk kan spotten, vertrouw ik dus voor geen meter. En benchen zonder spotter begin ik al helemaal niet aan. Maar goed, m'n powerrack van Fitness Seller staat in de bestelling dus binnenkort komt daar weer verandering in.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Spotter is overrated, 100kg op je borst is nog niks
              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                Spotter is overrated, 100kg op je borst is nog niks
                precies, gewoon weg koppen dat gewicht maar dit moet je ook opbouwen gewoon gelijk opwarm setje weg koppen die stang, daarom hebben ze van die bescherm dingen bij het squaten teminste dat denkt iedereen dat het daarvoor is maar het is voor de stang bij het benchen weg te koppen.
                Calisthenics / Street workout

Comment

• ik zei borst verrekte kut!
                  Groeten

Comment

Spotter is overrated

Inderdaad.....tenzij je met hele zware gewichten gaat benchen.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• 60kg (4reps)
                      Trainingsjaren: 1

Mijn gewicht: 62kg

Comment

• Waarom is dat overrated? Als ik vermoed dat ik tot fail ga dan roep ik toch een spotter erbij. Al is het maar 70kg. Als die stang op je pens ligt dan piep je wel anders als je 'm niet meer omhoog krijgt.

Edit: Ik heb onder het benchen ook altijd maar 1 oordopje in. Zodat ik nog in het rond kan roepen mocht het nodig zijn.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                          Waarom is dat overrated? Als ik vermoed dat ik tot fail ga dan roep ik toch een spotter erbij. Al is het maar 70kg. Als die stang op je pens ligt dan piep je wel anders als je 'm niet meer omhoog krijgt.

Edit: Ik heb onder het benchen ook altijd maar 1 oordopje in. Zodat ik nog in het rond kan roepen mocht het nodig zijn.

70 kg op je pens is helemaal niks....170kg word een ander verhaal
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                            70 kg op je pens is helemaal niks....170kg word een ander verhaal
                            Niemand benched hier 170kg..

Teminste, op die SLAPPE LUL na dan

Comment

• Heb tot 90kg op me buik gehad, is echt geen enkel probleem, je rolt het eraf en dondert het neer, upright row het rack in.
                              Groeten

Comment

Heb tot 90kg op me buik gehad, is echt geen enkel probleem, je rolt het eraf en dondert het neer, upright row het rack in.
                                Is een spotter, die met 1 vinger, jou het gewicht weer in rek laat leggen niet handiger?
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X