Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
160 kilo eruit pakken maar sorry dat schiet niet op chris. Drukken is weer net effe zwaarder. Ik weet mijn top niet, maar ik duw 7 keer 120 kilo (kom maar kijken) en daar versta ik onder, eruit pakken rustig laten zakken tot 3 cm boven de borst (niet op je borst laten stuiteren zoals veel mensen doen) en weer uitstrekken. Jammer dat veel mensen over hun top liegen, want hier zitten echt veel mensen die absoluut nog moeten dromen van de top die ze hier opschrijven.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Ik denk dat dat grotendeels voortkomt uit de verschillende opvattingen van het bankdrukken.
Officieel is het zo dat het eruit pakken met hulp mag, je vervolgens de stang gecontroleerd moet laten zakken tot net boven je borst en hem op het commando weer vloeiend moet uitstoten ( zonder hulp uiteraard ).
Daarbij mogen je handen niet verder als 81cm uit elkaar zijn, gemeten tussen de wijsvingers, en moeten je hoofd, schouders en billen op het bankje blijven.
ben niet zo sterk in banken, maar hoeft van mij niet. k ga liever voor de massa. Top weet ik daarom niet, maar kan wel ong 120kg voor 7-8x. mss 140kg top???
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment