Ik denk dat het helaas geen zin heeft om hem dat uit te leggen/vertellen. Zoals een andere legende ook al eens zei: "marnop is te dom om aan de discussie mee te doen en te dom om te begrijpen dat hij te dom is om het te begrijpen" (met alle respect, uiteraard)
Vorm benchpress
Collapse
X
-
En ook Klever moet zich weer even laten horen.
1 ding zegt ie goed.
quote:
Ik denk dat iemand gewoon een middenlijn moet zoeken die goed bij diegene past waardoor diegene zo efficient mogelijk de oefening kan uitvoeren.
Moesten meer mensen eens aan denken. Laat mensen zelf beslissen en doen wat ze zelf willen.
De ene voelt zich prettig bij BB en de andere bij PL en een 3e voelt zich prettig e.e.a. te combineren.
Bij de ene werkt dit beter en bij de ander werkt dat beter en elk doel heeft zijn middelen of ieder probeert zijn doel op zijn manier te behalen.
Laat de mensen zelf de keuzes maken en ondervinden wat voor hen het beste is en werkt.
Zo moeilijk is dat niet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
@falstyr: Ik vind het niet leuk dat je elke keer zo agressief communiceert. Wat wil je daarmee bereiken? Ik antwoord toch ook niet op jouw mediaplayer vraag: "wat een onwetendheid, zoals gewoonlijk weet je weer niks".
Het lijkt wel alsof je echt erop uit bent om mensen uit de tent te lokken. Hou er bij mij aub mee op; anders lees ik je replies niet eens meer. Ik geloof best dat je er veel verstand van hebt;..maar dit is nietd e manier om het anderen te leren
@mods: waarom deze post maken als je er niks mee doet:
http://forum.bodynet.nl/aankondiging...tml#post712931
ONTOPIC:
Dit is een BB forum. Ik praat dus over BB technieken. Het zal best zijn dat powerliften anders is; daar heb ik geen verstand van.
Maar zoals ik al zo vaak zeg;..ik heb de wijsheid niet in pacht;..ik praat uiteraard ook maar naar wat ik van anderen leer of in boeken lees. En ik probeer uit eigen ervaring wat te praten.
In elke sport en ook in BB zullen er altijd meerdere wegen naar rome zijn. Het leuke is om samen te discussieren en op die manier diverse wegen te bespreken zodat ieder voor zich kan uitmaken wat voor hem en haar werkt.You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
ik ben waarschijnlijk één van de weinige die dat filmpje nog niet had gezien - mooi filmpje
nou zie ik mezelf niet als bodybuilder of powerlifter - ik zie mezelf meer als een krachsporter
mijn vraag is dan ook - wat levert nou de stand van je ellebogen op t.a.v je bench
Tate heeft het hier over een lage elleboogstand wat duidelijk verfoeit en hij neigt meer naar een elleboogstand vlakbij je lichaam - Wat levert deze houding nou voor het benchpressen ?
druk je meer ? gebruik je minder je schouders ?
Comment
-
Originally posted by Big O View Postik ben waarschijnlijk één van de weinige die dat filmpje nog niet had gezien - mooi filmpje
nou zie ik mezelf niet als bodybuilder of powerlifter - ik zie mezelf meer als een krachsporter
mijn vraag is dan ook - wat levert nou de stand van je ellebogen op t.a.v je bench
Tate heeft het hier over een lage elleboogstand wat duidelijk verfoeit en hij neigt meer naar een elleboogstand vlakbij je lichaam - Wat levert deze houding nou voor het benchpressen ?
druk je meer ? gebruik je minder je schouders ?
Verder press je meer om de volgende redenen:
- Gezondere positie van de schouders (meer decline achtigere press)
- Onderin gaat de stress van de schouders grotendeels af en nemen je triceps dit over en doen waar ze voor bedoelt zijn: pressen
- Rom is kleiner, en meestal press je dan ook meer. ROM rond je sticky point is hier wel een uitzondering op (behalve als je relatief gezien extreem veel kracht hebt en extreem weinig snelheid, dan zal het niet zoveel uitmaken).
- Je hele lichaam is tighter. Probeer maar eens ergens in te knijpen en de knijpkracht te vergelijken in de situatie waarin je je hele lichaam aanspant en waarin je niks aanspant. Je zal merken dat je veel sterker bent met je lichaam aangespannen. Zelfde met de bench. Meer gewicht met een goeie techniek is beter dan minder gewicht met een kuttechniek, no matter what lame argument er ongetwijfeld nog zal volgen.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Ik denk dat je ipv 'volledig verwaarlozen' beter had kunnen spreken over een andere techniek die meer gewicht toelaat. Je begint gelijk over 1 doel te praten en dat is volgens jou het aanspreken van de borstpier bij benchpress, alsof je met bijv. squat alleen je quads aanpakt. Waarom zo of dit of dat en niet dit voor dat en dat voor dit
Een oefening is alleen verwaarloosd als je hem niet doet, of je als hem zo doet hij zeer blessuregevoelig wordt, wat ik ook niet opmaak uit jouw post.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment