Hoe meer focus op mijn borst leggen?
Collapse
X
-
Originally posted by basil1944 View PostMaar ik kan je garanderen als je een kwartiertje vrij maakt en je op je gemak dat stukje tekst leest er een wereld voor je op gaat. En als dat niet genoeg voor je is dan lees je het fijn niet.
UGG Classic AAA Boots
2010 new Moncler Jacket
Dsquared schoenen
Air Max Nike schoenen
Dolce & Gabbana schoenen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHeb regelmatig hetzelfde sentiment...
Dat veroorzaak je zelf, kom dan ook eens met feiten en onomstotelijk bewijs ipv wat jij DENKT hoe het is of zou moeten zijn..
Fact or fiction....real life or "fantasy"
De dingen zijn niet zoals je denkt of gelooft, de dingen zijn wat ze zijn, het is zoals het is.
Waar wetenschap stopt, mag je geloven wat je wil.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostLeuk stuk van Lyle over muscle growth. Ik had gehoopt dat er iets nieuws in zou staan behalve de oude koek. Alles wat er in staat heb ik al eens gezegd. Er staan wel een paar kleine foutjes in, hij haalt volume training en pomp training(fitness) door elkaar, maar goed. Is een kleinigheidje.
Er staat voorzover ik zien kon niets in over supercompensatie, dus het voegt verder sowieso niets toe aan de discussie.
Dus wat dat allemaal betreft, hetgeen je gisteravond hier even liet zien en de toevoeging met dit stuk wat verder niet relevant is en slechts bevestigd wat ik altijd en overal ook al zeg zonder ook maar iets van Lyle te hebben gelezen...maakt je
laat maar zitten verder voor ik dezelfde weg in ga als jij regelmatig leuk vindt te bewandelen.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostIk heb ongeveer 2-3 keer hier op dit forum een aanvaring met hem gehad en talloze andere reply's van hem gezien, die members gewoon helemaal op het verkeerde been zetten en dingen pretenderen die gewoon echt niet waar zijn. Ik wordt hier zo moe van, want iedereen neemt deze onzin van hem aan en gaat dit weer doorvertellen aan de anderen op dit forum cq de nieuwe members. Zo wordt het hele forum 1 groot moeras van allemaal onzin en achterhaalde theorieën die je bij de gemiddelde "fitness school" en dietistes te horen krijgt. Dat, terwijl er nog wel andere leden zijn met kennis (onder andere de mods waar ik weet van heb en wat andere leden) die jarenlang bezig zijn met onderzoeken lezen en conclusies trekken en WEL juistheden verkondigen. Hier heb ik ook jaren aan meegedaan en al dit werk (samen met de anderen dus) wordt geheel of gedeeltelijk teniet gedaan door de onwaarheden uit de mond van marnop. Het is niet voor niks dat hij op dbb ook al wordt uitgekotst (hoewel ik het niveau van dbb wel wat lager schat dan hier, maar toch).
Ik ga mijn boekje ook wel te buiten hierdoor. Martin heeft dat ook talloze keren bij mij gedaan en heel vies op de man gespeeld (en op een heleboel andere members, waaronder falstyr, dus ook). Dit rechtvaardigt het niet, maar zorgt er helaas wel sneller voor dat ik hem ook op die manier ga behandelen.
Als er iemand wat afbrand mag hij best gecorrigeerd worden op basis van zijn eigen prestaties op dat onderdeel. Als jij bij een debielenclub voetbal speelt ga je toch ook niet tegen het Nl elftal vertellen dat elke dag trainen fout is en dat je maar beter wat meer rust in kan plannen?
Mtb het onderwerp, ik zou zelf ook kiezen om de betreffende spiergroep die je harder aan wilt pakken vaker te trainen. Intensiteit kan je niet zomaar toevoegen, volume wel en daarom ook een extra dag. Zal je wel wellicht wat rustiger aan moeten doen op andere oefeningen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHet is vaker aangetoond dat een naturel het beste een betreffende spier in een periode van 4-5 dagen moet aanspreken. .In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostDan verwachten we wel bronnen waarmee je dit onderschrijft? Geen artikels van powerlifters, bodybuilders oid, maar echte onderzoeken. Ik kan je nu al vertellen dat je die niet hebt, omdat je (weer) poep praat.
Rest mij nog een ding: waar is generalix wanneer je hem nodig hebt?
Comment
-
Originally posted by Silk View PostDan heb jij die lap Engelse tekst niet gelezen die kevster hierboven poste. Ben iig blij dat er hier gediscussierd wordt, alleen maar goed voor de noobies hier. Dus graag haat en nijd met goede links!
Rest mij nog een ding: waar is generalix wanneer je hem nodig hebt?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment