Originally posted by FitnessBoer
View Post
lats
Collapse
X
-
Ik voel mn lats ook nooit echt branden ofzo, terwijl ze wel goed zijn gegroeid. Bij lat pull down voel ik het soms meer in mn arm dan in de lats bijvoorbeeld.
@ Wilco, BOR lijkt me meer voor romboids en horizontale deel van traps?Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostIk voel mn lats ook nooit echt branden ofzo, terwijl ze wel goed zijn gegroeid. Bij lat pull down voel ik het soms meer in mn arm dan in de lats bijvoorbeeld.
@ Wilco, BOR lijkt me meer voor romboids en horizontale deel van traps?
Gaat je niet lukken om met die spieren je armen op te trekken maatje.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Toph View PostI stand corrected
Wb Marnop.
Dank je Toph
btw de spieren die je noemde ondersteunen wel wat en gaan meer in contractie als je de armen naar je toe getrokken hebt en de schouderbladen zeg maar naar elkaar toeknijpt.
Maar het trekken bij de row doen de teres major en de latissimus.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostDank je Toph
btw de spieren die je noemde ondersteunen wel wat en gaan meer in contractie als je de armen naar je toe getrokken hebt en de schouderbladen zeg maar naar elkaar toeknijpt.
Maar het trekken bij de row doen de teres major en de latissimus.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostDoe BOR nooit vanwege onderrug, dus weet er niet veel van. Zag net een filmpje en daarin ging de beweging anders dan ik in mijn hoofd had. Weer wat geleerd
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postdan moet je werken aan je vorm. je kan eventueel een belt omdoen. en dan gewoon met hyper extensions je rug pakken. zo ontlast je je onrrug btje tijdens de borsTrain hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment