Barbell row: techniek vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 3XL View Post
    Vergeet niet dat de trapezius 1 van de sterkere spieren van je lichaam is en dat je dus behoorlijk wat gewicht moet hanteren om deze te trainen. Lichter gewicht en extra knijpen kan dus wel eens een "beter" gevoel geven, maar hoeft niet productiever te zijn.
    Ik ben een aantal keer bij Yates wezen trainen, zijn idee is heel simpel, je traint wat je wilt trainen en niet allerlei delen belasten die teveel invloed hebben op het te trainen deel.
    Pomp is ook niet van belang, die komt wel als je 1 setje op zijn manier traint
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by zwoelie View Post
      Zowel pullups als rows zijn erg lekkere oefeningen...je rug wordt er zo warm van..
      Rug wordt dan:
      - Yates Rows (naar buik en explosief)
      - shrugs
      - pullups variatie
      Yates deed met Centopani toen ik er was, pullovers, yates row, brede cable roe tot net onder je borst met ellebogen hoog, hyper extension en afmaken met halve deadlifts.....centopani ging er mee kapot

maar zag hem ook beginnen met pullovers, latpull, dumb row, hyper ext en deadlift eindigen.

1 oef 2 warmup sets 1 max, en vervolg ook steeds 1 set als warm up en dan max is leuk trainen.

Comment

Ik heb die blood & guts video's op bodybuilding.com gekeken...elke rep tot failure desnoods halve rep...poeh. Wel een stoere vent die Yates, down to earth, ervaren zonder blabla en met een eeuwige wat sjagrijnig hoofd..

Die pullovers kan ik ook thuis doen, die een keer proberen.

Comment

Ik ga denk gewoon 4 sets barbell row doen ipv 3. Dan doe ik 2 sets richting onderkant borst en 2 sets richting me navel, buik.

Ook probeer ik vrij horizontaal te staan, maar 45 graden zou moeten volstaan?
          "Straight outta gym"

Comment

StrongLifts Member Tom - Barbell Row Technique - YouTube

Comment

Lekkere focus op de negatieve fase zeg?.

Comment

Originally posted by zwoelie View Post
                Ik heb die blood & guts video's op bodybuilding.com gekeken...elke rep tot failure desnoods halve rep...poeh. Wel een stoere vent die Yates, down to earth, ervaren zonder blabla en met een eeuwige wat sjagrijnig hoofd..

Die pullovers kan ik ook thuis doen, die een keer proberen.
                Let niet op de kwaliteit van me cam maar het ios het idee, deze oefening is ook zo heerlijk, continue volle contractie, dus ga nooit te zwaar dan is het effect ervan weg

http://www.youtube.com/watch?v=G0mn49DaeTY
                Last edited by Robbie1970; 21-10-2012, 11:23.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X