ellebogen naar voor tijdens biceps oefeningen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mr Synthol 2009 Part 2 - YouTube

En nee ik denk niet dat het vorige filmpje synthol is, wel gruwelijk dikke armen (niet van mijn filmpje)

Comment

Ja mag hij wel trots op zijn en stoer gaan staan doen.
      Dan mag hij ontzagwekkende bulten hebben overal, maar de energie en kracht heeft hij van n meisje van 11.
      De eerste 2 reps maakt hij met n halve rom, en bij de volgende moet hij al worden geholpen..

Toch fijn die nieuwe 20w40..

Comment

Originally posted by cedric vermeire View Post
        Hallo iedereen.

Ik vraag me af of het kwaad kan als je je ellebogen naar voor doet tijdens bicep oefeningen zoals seated alternate bicep curls enz ... Ik heb ook ergens gelezen dat als je je ellebogen naar voor doet je je biceps meer belast. Of dit waar is weet ik niet. Ik wil graag jullie antwoord weten.
        Misschien al voorbij gekomen, maar de biceps is een bi-articulaire (volgens sommigen tri-articulair) spier die niet alleen armflexie en onderarm supinatie bewerkstelligt maar ook schouderflexie (en ad- abductie).

Ellebogen naar voren laten koen tijdens het curlen betekend dus dat de biceps meer verkort dan armen langs je lichaam houden en de biceps dus meer aanspreekt.

Maw, nee het kan totaal geen kwaad de ellebogen naar voren te laten komen. Sterker nog het maakt de oefening beter.
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

@ 3xl .

lang geleden dat je nog online was . ik begon je posts erg te missen
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X