Bankdrukken(nu snap ik waarom al die ecto's bij mij in de gym niet touchen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou heb ook maar een vraag gesteld bij zijn filmpje van de triceps pull?down

Comment

Oh boy :roflol:

Meneer gaat de "clean press" (nee nee, niet de clean AND press) uitleggen...
      Je zou toch maar aan de hand van dit soort filmpjes jezelf een power clean aanleren, tjongejonge..

Clean Press - Fitness - Workoutsquad.nl - YouTube
      265sq/240bench/250dl

Comment

Originally posted by IRONy12 View Post
        Hij heeft ook een nieuwe oefening uitgevonden zie ik, niet de pushdown maar de triceps PULLdown

Triceps Pulldown Variatie - Fitness - Workoutsquad.nl - YouTube

Ik heb deze gekeken tot 51seconden toen ik zn elleboog zag knakken onderin heb ik m maar af gezet..
        Ja zo moet je het vooral voordoen voor beginners, die zijn na 2 weken klaar met trainen!

Comment

Ik kan geen comments meer plaatsen, ben geblokkeerd door de gebruiker.

Tis toch te zot voor woorden eigenlijk, stelletje hypocriete cios kindjes.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            Ik kan geen comments meer plaatsen, ben geblokkeerd door de gebruiker.

Tis toch te zot voor woorden eigenlijk, stelletje hypocriete cios kindjes.
            Same here. Ik heb niet eens über negatief geantwoord. Heb enkel mijn mening verkondigd. Bij een ander filmpje had ik een hulpvolle comment geschreven en die is ook verwijderd
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hoe bepaal je de juiste intensiteit van jouw training? | Workoutsquad.nl

Ze hebben ook collumns.

Wanneer je trainen op kracht toespitst is het wel belangrijk dat je een goede balans maakt tussen vaste apparaten en losse gewichten; op deze manier ben je niet alleen op het gebied van kracht aan het trainen, maar zal ook de coördinatie van je uitvoering verbeteren. Deze twee eigenschappen gecombineerd kunnen weer resulteren in een verhoogde/verbeterde snelheid van je oefening.

Maar gauw weer aan de peckdeck jongens!
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                Hoe bepaal je de juiste intensiteit van jouw training? | Workoutsquad.nl

Ze hebben ook collumns.

Wanneer je trainen op kracht toespitst is het wel belangrijk dat je een goede balans maakt tussen vaste apparaten en losse gewichten; op deze manier ben je niet alleen op het gebied van kracht aan het trainen, maar zal ook de coördinatie van je uitvoering verbeteren. Deze twee eigenschappen gecombineerd kunnen weer resulteren in een verhoogde/verbeterde snelheid van je oefening.

Maar gauw weer aan de peckdeck jongens!

Haha wat is dit? Coördinatie verbeteren op machines? Dus hoe sneller je lift hoe beter?

Comment

Hehehehe mooi he, idioten.

Hoe sneller je lift is natuurlijk wel waar, als ik 100 kg in een seconde druk en jij in 4 seconden ben ik sterker.
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Het mooiste is dat ze elkaar gruwelijk tegenspreken. Ik klik het eerste artikel aan wat ik zie en ik citeer: ''maar om je coördinatie te verbeteren zul je met losse gewichten meer resultaat bereiken.''

Terwijl ze elders beweren: ''
                    Wanneer je trainen op kracht toespitst is het wel belangrijk dat je een goede balans maakt tussen vaste apparaten en losse gewichten; op deze manier ben je niet alleen op het gebied van kracht aan het trainen, maar zal ook de coördinatie van je uitvoering verbeteren.''

Comment

Uitnodigen voor de meet deze held.
                      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Nou mannen, ik net eerst een zuurstoffles erbij gepakt en het filmpje gaan kijken. Nou ik heb van. 1.40 tot het gedeelte waar hij begint te praten over de positionering van de schouder in een scheur gelegen. Het viel me nog mee dat je je schouders wel naar achteren moest doen bij het banken. Maar dan nu het mooiste gedeelte:

Een opgerekte spier kan namelijk geen kracht leveren. Ik vraag me dan toch af hoe ik in godsnaam weer omhoog kom als ik aan het squatten ben, want me beenspieren kunnen dus helemaal niets meer doen als ze opgerekt worden.

Ik denk de stang dus gewoon omhoog denk met mijn ijzeren wil, zou dat het zijn?!
                        "Straight outta gym"

Comment

Nou het eerste wat je gaat doen is lekker liggen. Whahaha wat een sukkel. Hij zou meteen moeten vertellen dat hij zijn schouderbladen goed moet doen.
                          Hard work Pays off!

Comment

Wat een mongolenbalhaar zeg. Dat begin alleen al dat tie een ander stemmetje nadoet. Klap op zn volle chest kan die krijgen BAM jongeh.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hij begint met de uitleg van een "triceps pulldown" (whatever that may be) en eindigt met de zin: "op deze manier train je alledrie je koppen". Ik wist niet dat hij een schouderoefening aan het uitleggen was.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Dit is hem dus:

==================================

Tom Oldenburg

Personal Training, revalidatie & massage

Zo’n 10 jaar geleden ben ik begonnen te werken in een healthcenter waar ik zelf geregeld trainde. Door mijn leergierigheid en enthousiasme ben ik als Fitness Instructeur in het vak gerold en heb me zo door de jaren heen ontwikkeld als personal trainer, fysiotherapeut en massage therapeut. Ik haal mijn energie en motivatie uit het oplossen van lichamelijk problemen in de breedste zin van het woord.

Aan de slag

Wat ik graag wil weten is wat jouw motivatie is om je doel te bereiken. Dit doel kan wellicht te maken hebben met meer tevredenheid over je lichaam, sportspecifieke mijlpalen die je wilt behalen of blessures/pijnklachten waar je vanaf wilt. Wat de reden ook is, door middel van een uitgebreid intakegesprek zal duidelijk worden welke weg we gaan bewandelen, waarin ik de leidraad zal uitstippelen.

De focus zal vervolgens komen te liggen op persoonlijke trainingen of behandelingen. De invulling van de training zal, afhankelijk van de doelstelling, kunnen bestaan uit dynamische/statische oefeningen, plyometrie, balans/stabiliteit training, kracht/spiermassa training, onderdelen gericht op conditie/uithoudingsvermogen en sportspecifieke situaties. Door regelmatig te evalueren zal gedurende het hele traject de focus op het doel gericht blijven.

Tom Oldenburg

Regio
                                Amsterdam
                                Uurtarief
                                Vanaf € 40,-
                                Focus
                                Personal Training, revalidatie & massage
                                Opleidingen
                                Hogeschool van Amsterdam – Fysiotherapie
                                Ace International – Personal Trainer

bron:
                                Tom Oldenburg | Workoutsquad.nl
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X