Bankdrukken(nu snap ik waarom al die ecto's bij mij in de gym niet touchen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Hell Yeah! Half bn zou ze moeten disliken, me like!

Ik kan slecht tegen onrecht, het weghalen van vragen is verlakkerij.
    Ja, ze hebben mijn vraag ook weggehaald. Daarna heb ik maar een klacht over de inhoud van die clip ingediend bij youtube, met als verklaring dat de manier waarop hij het uitlegt gevaarlijk is.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Dit is precies het type kerel dat zeer fragmentarische kennis heeft. De klok en de klepel. Hij heeft hier en daar, tussen alle broscience door, wel wat zinnige zaken opgevangen in de PT-cursus en heeft misschien ook wel eens wat goeie dingen gelezen op internet, maar gaat daar dan allerlei zaken bij verzinnen uit zijn "jarenlange ervaring in de sportschool" om er een eigen brouwsel van te maken en dit vervolgens als de waarheid te verkondigen. Hij weet niet hoe hij iets rustig en onderbouwd moet overbrengen en wat de theorie is achter zijn ideeën dus gaat 'ie in zo'n filmpje nog een beetje tof lopen doen om zijn gebrek aan kennis te verdoezelen en zelfverzekerd te lijken.
      Jammer genoeg vallen heel veel mensen er wel voor.
      265sq/240bench/250dl

Comment

Wat ik nogal zorgwekkend vind is dat deze man fysiotherapeut is.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Hij is mad Je ziet echt de frustratie er af druipen op het moment dat hij dat zegt. Wat trouwens wel erg is is dat hij geen kritiek duldt. Voor hetzelfde geld kom je bij hem vanwege een blessure en maakt hij het, voor 40 euro per uur, alleen nog maar erger.
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Fucking hell,......dat is toch gewoon Nibor met een accent!
            Of iig 50% dat het Nibor is!

Ik vind wel dat de DB op de grond gooi actie een erg hoog praisethelordmuthafuckajezus branch warren gehalte heeft!

Abo!
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

He's back

Hier nog een mooi stukje waar ik nog steeds me broek bij vol zeik als Lee; Branch enzo nadoet.

Bodybuilder Lee Priest training on Ironmaster Cable Attachment - YouTube
              "Straight outta gym"

Comment

die rug trainings video,..man o man wat een bullshit!

zit mijn lepel met vlees en rijst de hele tijd tegen mijn ipad aan te duwen,..man geef die wat te eten en een zonnebank! wtf
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Hehehe t disliken loopt mooi van 11 0 naar 11 14 in 2 dagen op bankdruk, mooooooore!!!
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik weet mn youtube account naam niet meer dus ik kan helaas niet disliken
                    Ernstig noh!

Comment

Riep iemand mij?

Mind is everything.

Comment

Hahahahhagagagaa.
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

whahaha, gruwelijke fotosoep skillz ook

Comment

Toch wel verfrissend deze filmpjes,dan kijk je toch op een andere manier tegen rope pushdown aan.Triceps Workout - Fitness - Workoutsquad.nl - YouTube
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je kan het ook anders doen, dat maakt op zich niet zoveel uit... Blij dat ie geen rijinstructeur is geworden....
                              Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Wel efficiënt als je van iedere oefening een compound probeert te maken. Je wordt er ook echt een beest van....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X