Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bankdrukken(nu snap ik waarom al die ecto's bij mij in de gym niet touchen)
He Tom, goede video's! Ligt t nou aan mij of ben je afgevallen? Vraagje: wanneer wordt er nou eens aandacht besteed aan een van de meest belangrijke fitness tools, voeding?
Beantwoorden ·
workoutsquadnl5 maanden geleden
Beste Allan,
Dat zou best eens kunnen, tijdens opnemen van de vorige video's hield ik wellicht wat meer vocht vast door creatine kuur. Maar het voeding kanaal gaat zo snel mogelijk online, dus hou ons in de gaten!
He Tom, goede video's! Ligt t nou aan mij of ben je afgevallen? Vraagje: wanneer wordt er nou eens aandacht besteed aan een van de meest belangrijke fitness tools, voeding?
Beantwoorden ·
workoutsquadnl5 maanden geleden
Beste Allan,
Dat zou best eens kunnen, tijdens opnemen van de vorige video's hield ik wellicht wat meer vocht vast door creatine kuur. Maar het voeding kanaal gaat zo snel mogelijk online, dus hou ons in de gaten!
Zozo, zit zelfs al aan de creatine kuur deze man.
Daar zijn er hier ook een paar van, zware kuur hoor hahahaha!
Ik heb er al heel wat gedisliked, maar kan zijn dat ze zelfs dat blocken nu? Kan dat?
Kennelijk is het mogelijk. Eerder kon het wel, en dat heb ik ook gedaan, maar nu niet meer.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ja, en het is allemaal jou schuld. Jij hebt de doos van Pandora geopend door er een onderwerp over te starten!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
"The past is seldom as we would have it. The future yet to be known. Embrace the present and strike all else from concern."
SQ: 120 - BP: 95 - DL: 155 - Mp: 55
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment