Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zelf ben ik er ook geen voorstander van om kuiten als laatste oefening te doen.
Ik ben er zelfs geen voorstander van om kuiten bij benen te trainen.
Dat wordt lastig natuurlijk bij een fullbody schema, maar bij een normaal splitschema zou ik kuiten bij een andere spiergroep trainen.
Bij een ub/lb schema zou ik ze bij ub doen, of zowel bij ub als lb.
Vooral als ze achterblijven, maar dat is redelijk vaak bij kuiten.
Je kan kuiten veel beter trainen imo als je benen nog niet verzuurd zijn door o.a squat of legpress.
Doe ik ook.
Kuiten nooit bij quads/hams.
Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Vreemd.
Normaal zijn midden trapezius en onderkant trapezius synergisten en is de bovenkant trapezius om te stabiliseren tijdens de military press.
Dat je bovenkant trapezius verzuren tijdens military press is apart, tenzij je je armen helemaal strekt.
Ik heb een vermoeden dat dat de oorzaak kan zijn.
Vreemd.
Normaal zijn midden trapezius en onderkant trapezius synergisten en is de bovenkant trapezius om te stabiliseren tijdens de military press.
Dat je bovenkant trapezius verzuren tijdens military press is apart, tenzij je je armen helemaal strekt.
Ik heb een vermoeden dat dat de oorzaak kan zijn.
ik strek ze inderdaad helemaal dus ik denk dat daar ook de oorzaak ligt.
maar dat merk ik snel genoeg.
Het is iniedergeval de bovenkant van mijn trapezius.
ik zal even mijn hele schema posten, ik heb dit niet zelf samen gesteld maar van een andere pagina geplukt, ik vind het iniedergeval fijn en goed werken.
Maar hanteer jij alle 3 de dagen hetzelfde schema?
Dan zou ik zeker nog een lateral raise en zeker een rear lateral oefening toevoegen!
Van welke site heb je dit schema met squat als laatste oefening trouwens?
Daar heb je toch wel veel energie voor nodig die je kwijt bent door de voorgaande oefeningen.
Maar hanteer jij alle 3 de dagen hetzelfde schema?
Dan zou ik zeker nog een lateral raise en zeker een rear lateral oefening toevoegen!
Van welke site heb je dit schema met squat als laatste oefening trouwens?
Daar heb je toch wel veel energie voor nodig die je kwijt bent door de voorgaande oefeningen.
jup alle dagen zijn hetzelfde.
ik heb het schema van schemaatje.nl
en de squat sloopt me zeer zeker, maar ik houd ervan om echt helemaal naar de klote te zijn als ik heb getraind, geeft me voldoening denk ik.
Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Geen denderend schema,op zijn zachtst gezegd.
Dat squat je sloopt is prima,maar dan wel als 1e oefening!
Buiten dat je te weinig energie en kracht hebt om op het eind van je training nog een zware compoundoefening te doen,is het wachten op blessures.
Zorg dat je vooral compoundoefeningen doet,maar dan wel afwisselend.
Aangezien Aldo al eerder een erg goed schema had geplaatst,heb ik deze gekopieerd en iets aangepast:
1.
Squat
Bench press
Barbell Row
Close grip bench press(evt met dumbells)
Side raises
Barbell curls
(Buik)
Ah ja geen idee ik dacht dat ik goed bezig was maar niet dus.
Ik zal dat schema van jou eens uit gaan proberen.
en even gaan leren hoe ik barbell rows doe, ik vind die oefening zo verschrikkelijk moeilijk.
onderhand grip overhand grip? Dan weer me ellebogen niet goed langs m'n lichaam daarna span ik me nek weer teveel aan, blijft lastig.
Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Je kan ook t-bar row doen(evt een losse barbell met de achterkant klem tegen de muur ofzo)of dumbell row.
Maar het beste is toch om oefeningen aan te leren en dan niet te zwaar tot je techniek perfect is.
Zorg dat je je schouders ook goed opwarmt van te voren , misschien kan dat ook helpen/werken.
Zorg dat er bloed door heen stroomt voordat je begint met je training.
Om het maar bij dit forum te houden , hier wordt er ook gesproken over de bent over row techniek , misschien heb je er wat aan.
Er komt op een gegeven moment een filmpje voorbij van Yates die het wel goed uitlegt ook.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment