Originally posted by Jackie M
View Post
Droogtraining & Kracht/Massatraining
Collapse
X
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostWaar blijft Revius met zijn:"Sinds ik dit schema volg, maak ik de gains van me leven"? Ik vind dat toch zo'n pracht zin van hem
Op DBB doen ze de search en maken ze de gains van hun leven.
Alleen jammer dat er nooit iemand weet hoe die oefening gaat hahahahahahaha1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ok reactie dan maar:
je schema barst uit elkaar van de suikers en jij wilt droogtrainen? Droogtrainen houd in dat je vet moet verliezen en dan ga je niet aan de suikers!
Vervolgens roep je: " omdat ik benieuwd ben naar de invloed van marihuana op het trainen" kom op man daar ga je toch niet mee experimenteren? dat doe je met je training, voeding evt. supplementen enz. enz.
Dan druk je nog een lading suikers naar binnen omdat je FIFA 2010 wilt spelen, waarom geef jij je lichaam zo weinig rust? groeien doe je in de rust niet achter je pc met een halfgare kop onder invloed van een joint met red Bull.
MAW: je moet eerst zelf even goed nadenken voor je deze onzin plaatst en mensen niet meteen voor Gay uitmaken. Onthoud kerel dat je nog veel te leren hebt en als 2 van de 4 berichten al bestaan uit beledigingen hoef je niet te verwachten dat mensen je graag gaan helpen.
Ik denk dat dit wel on topic genoeg is!
Comment
-
Originally posted by Jackie M View PostBeste Killers,
Hierbij mijn schema (eerste opzet).
Graag zou ik jullie input ontvangen hierover.
Train nu ong. 6 jaar onregelmatig zonder goede voeding en nu de eerste week fanatiek met goede voeding ivm vakantie van 2 mnd.
Doel: droog trainen en spieropbouw
11:00
- 1 kop zwarte koffie senseo 0.2 ml
11:30
- lopen op de loopband. ( 7km- 4% heling 50 min)
12:30
- 12:45 buikspieren
12:50
- Banaan- 1 x marihuanasigaret met circa 0,33g
- eiwit shake 2x 0,3 ml, water of magere melk
- 500 gram magere kwark met 1 eetlepel bruine suiker
- 1 glas multivitamine 0,3ml
14:00
- Indien mogelijk Sex voor de buikspieren en conditie
- 40 mg Brinta met 250ml magere melk
15:15
- 5 gekookte eieren zonder eigeel
- Pure kipfile met 4 sneetjes bruin brood
- 2 x Ananasschijf
17:00
- 400 gram witte rijst en maaltijdsalade 450 gram. (tonijn, kipfile of Griekse salade) of 200gr biefstuk met 350gr gekookte aardappelen en 200gr groente (sperziebonen broccoli)
- 500 gram magere kwark met 1 eetlepel bruine suiker
- 1x Perzik
17:30
- 10 gram essential amino stack (eas, bcaa zoals leucine, valine en iso leusine)
- 30 gram unleash v3
18:00
- Krachttraining 1,5 uur
19:31
- 1 banaan
- 1 glas multivitamine
19:35
- 10 gram essential amino stack (eas, bcaa zoals leucine, valine en iso leusine)
- 50 gram megagrow
19:45- 1 x marihuanasigaret met circa 0,33g
- 2 gekookte eieren zonder eigeel
- 2x schijfAnanas
21:00
- Eiwitshake 2x 0,3 ml, water of magere melk
- 1x glas multivitamine
- Tosti met ketchup
21:45
- 2 x marihuanasigaret
- 2x 250ml red bull
Alvast bedankt!
(beter goed gejat dan slecht verzonnen...)1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment