Droogtraining & Kracht/Massatraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    heb je ooit gehoord dat vetten de opname van eiwitten vertragen?
    vetten vertragen eiwit synthese. niet eiwit opname.
    vetten zorgen dat de eiwitten hun werk niet optimaal kunnen doen.
    kut na het sporten, maar acceptabel in de nachtrust.

En gasten zoals opper faggot die dit topic startte horen niet eens reacties te krijgen, maar een directe ban.
    Last edited by Falstyr; 27-07-2010, 07:10.

Comment

Vetten vertragen wel de opname van eiwitten. En ook wellicht die van de eiwitsynthese (maar dat zijn jouw woorden).
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

nee dat zijn niet mijn woorden. dat is hoe het sinds dag 1 in alle artikelen staat. Gen, ik en nog anderen zeiden dat ook zo. maar er zijn genoeg anderen die het weer fout over nemen schijnbaar.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post

Hou zoe jij het dan indelen? ik zou zeggen:

na de training een banaan
          bij thuiskomst je shakes
          dan na ongeveer een half uur vast eten bestaande uit eiwitten want KH krijg je met megagrow al binnnen

of denk ik nu verkeerd?
          ideaal zou gewoon zijn om na de training: whey + dextro
          bij thuiskomst: volwaardige maaltijd met kh + eiwitten.
          en die hele mega grow gewoon vergeten
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

General zei op bodyrescourse nog dat het dat vetten wel de opname van eiwitten vertragen. maar dat je daarvoor wel een 30-40g vet op een hoeveelheid van 50g eiwitten voor nodig hebt.

Vet eten vertraagt de spijsvertering, en zo ook de opname van eiwitten.
            Last edited by dynobet; 27-07-2010, 07:39.

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
              omdat je zei om persoonlijke aanvallen achterwege te laten...
              Je hebt niemand aangevallen, ik vind dit topic ook rondom belachelijk.

Voor de gene die om een ban schreuwen, zoiets is nog altijd de taak van een mod, maar als er zometeen nog meer onzin uit de mond van de TS komt dan is hij zo opgerot.

Comment

Originally posted by Jackie M View Post
                Bedankt voor het reageren op deze belachelijke thread dan maar blue Fag.
                Dedicated Bitch, bitte van anabolen krijg je een kleine penis. Ik snap waarom je gefrusteerd bent.

Hoezo zullen de suplementen geen effect meer hebben met mijn schema?

Gr.
                First of all, ik ben nog steeds groen, je mocht willen dat je zo'n fysiek als ik had, zonder anabolica. Allemaal voortgekomen uit kennis...

En je supplementen zullen geen effect hebben, omdat je dieet zuigt.
                Stop eerst met roken en blowen voordat je hier onzin gaat uitkramen.

Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

Comment

Jackie M

Ten eerste je schema is PERFECT. Alleen de rokerij moet er ff uit en de bullshit sex, redbull (suikers).... Niet iedereen houdt van een grapje maar ik kan er wel om lachen.....

mijn conclusie over de banaan naar de training is gewoon goed... banaan zit idd zoals jij en Phoenix zei genoeg koolydraten in.. Eiwitten hebben een vaste onderlaag nodig waaronder ook koolydraten..

Jij gebruikt megacrow, unleash v3 en EAS.. dat is goed spul...
                  Als ik het goed heb bevat mecacrow genoeg energie, eiwitten, koolydraten, goeie vetten, creatine, glutamine, taurine, valine (BCAA), isoleucine (BCAA), leuzine (BCAA), natrium kalium, magnesium en verschillende soorten vitamines zo uit mijn hoofd.

Unleash is een soort pre-workout beast.. zonder suikers.. TOP!!

Ik train nu al aardig wat jaren op top niveau (wedstrijden) en weeg 98 kilo en heb 8 % vet dus ik WEET waar ik over praat...

Alleen eet s'morgens ook ff wat, ontbijt is ten allen heel belangrijk voor je schema en de opbouw van je lichaam.

Ik zou zeggen laat de andere mensen die onzin praten lekker alleen.....

Ga lekker trainen met dit schema en je zult het vanzelf wel merken :d

Als je nog advies nodig hebt let me know

Greetzz

Comment

Originally posted by Spank d View Post
                    Jackie M

Ten eerste je schema is PERFECT. Alleen de rokerij moet er ff uit en de bullshit sex, redbull (suikers).... Niet iedereen houdt van een grapje maar ik kan er wel om lachen.....

mijn conclusie over de banaan naar de training is gewoon goed... banaan zit idd zoals jij en Phoenix zei genoeg koolydraten in.. Eiwitten hebben een vaste onderlaag nodig waaronder ook koolydraten..

Jij gebruikt megacrow, unleash v3 en EAS.. dat is goed spul...
                    Als ik het goed heb bevat mecacrow genoeg energie, eiwitten, koolydraten, goeie vetten, creatine, glutamine, taurine, valine (BCAA), isoleucine (BCAA), leuzine (BCAA), natrium kalium, magnesium en verschillende soorten vitamines zo uit mijn hoofd.

Unleash is een soort pre-workout beast.. zonder suikers.. TOP!!

Ik train nu al aardig wat jaren op top niveau (wedstrijden) en weeg 98 kilo en heb 8 % vet dus ik WEET waar ik over praat...

Alleen eet s'morgens ook ff wat, ontbijt is ten allen heel belangrijk voor je schema en de opbouw van je lichaam.

Ik zou zeggen laat de andere mensen die onzin praten lekker alleen.....

Ga lekker trainen met dit schema en je zult het vanzelf wel merken :d

Als je nog advies nodig hebt let me know

Greetzz
                    en jij bent?

leuk reageren op je eigen topic.
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Gain is Pain.

Ik ken Jack M niet..
                      Missterfit mag gerust ip check doen.. No Problem:d

Wat is verder het probleem???

Greetz

Comment

Jackie M
                        Spank D

What's next Stumper D ? P. annekoek?
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Spank d View Post
                          Gain is Pain.

Ik ken Jack M niet..
                          Missterfit mag gerust ip check doen.. No Problem:d

Wat is verder het probleem???

Greetz
                          im giving you a link!
                          Even voorstellen... - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Comment

Thnx....

Comment

en weet je wel goed hoe het werkt hierzo he? ^^
                              misterfit, ip check

Comment

Yepzz:d

Comment

Sidebar top desktop

Collapse