Droogtraining & Kracht/Massatraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Killers,

De banaan is toch juist goed voor na de training omdat er in de banaan veel koolydraten zitten. Neemt je lichaam de eiwitten toch beter op als je koolydraten in hebt genomen...

Let me know!

Comment

Originally posted by Jackie M View Post
      Killers,

De banaan is toch juist goed voor na de training omdat er in de banaan veel koolydraten zitten. Neemt je lichaam de eiwitten toch beter op als je koolydraten in hebt genomen...

Let me know!
      dat vraag ik me dus ook af.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        dat vraag ik me dus ook af.
        Vloeibaar voedsel neemt veel sneller op dan vast voedsel. Je neemt vloeibaar voedsel rondom je training omdat het dan snel opgenomen wordt, dan ga je toch geen banaan ervoor eten?
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Waarom doe je geen marihuana in je megagrow
          KEEP UP THE GOOD WORK MAN!

pff je kan beter je megagrow aan iemand geven die serieus bezig is.
          Je klinkt als een doorsnee Fit 4 Free-member
          Schema slaat helemaal nergens op, je supplementen zullen zo geen invloed hebben.

BTW... tabak heeft een negatieve invloed op je bloedsomloop, dus ook je pomp tijdens de training die o zo belangrijk is...

Comment

sjonge jonge jonge, mensen die belachelijke threads openen, krijgen hier nogal wat aandacht.
            Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Bedankt voor het reageren op deze belachelijke thread dan maar blue Fag.
              Dedicated Bitch, bitte van anabolen krijg je een kleine penis. Ik snap waarom je gefrusteerd bent.

Hoezo zullen de suplementen geen effect meer hebben met mijn schema?

Gr.

Comment

Ik wil ook even een paar dingen kwijt. Ten eersten is Jackie M geen kloon voor zover ik weet, heb even een ip-check gedaan en kan niks opvallends vinden. Ten tweede, wat ben jij een maffe gozer Jackie M, zoiets komt hier niet elke dag langs

Laat trouwens dat gescheld en personelijk aanvallen achter weg, dat geld voor iedereen.
                Last edited by Misterfit; 27-07-2010, 00:08.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Ik wil ook even een paar dingen kwijt. Ten eersten is Jackie M geen kloon voor zover ik weet, heb even een ip-check gedaan en kan niks opvallends vinden. Ten tweede, wat ben jij een maffe gozer Jackie M, zoiets komt hier niet elke dag langs

Laat trouwens dat gescheld en personelijk aanvallen achter weg, dat geld voor iedereen.

Mijn excuses, maar als er iemand om uitleg vraagt dan krijgt die persoon meestal geen of weinig antwoorden. Als er iemand zoals jackie met een ik moet het toegeven origineel schema, maar naar het belachelijke toe afkomt, dan krijgt die persoon meteen antwoorden. Het zijn ofwel deze personen of vrouwen die reeksen antwoorden krijgen, de andere moeten het doen met lees de stickies of wij hebben het zelf ook moeten uitzoeken dus doe jij dat ook maar...wou het gewoon maar ff zeggen.
                  Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                    Mijn excuses, maar als er iemand om uitleg vraagt dan krijgt die persoon meestal geen of weinig antwoorden. Als er iemand zoals jackie met een ik moet het toegeven origineel schema, maar naar het belachelijke toe afkomt, dan krijgt die persoon meteen antwoorden. Het zijn ofwel deze personen of vrouwen die reeksen antwoorden krijgen, de andere moeten het doen met lees de stickies of wij hebben het zelf ook moeten uitzoeken dus doe jij dat ook maar...wou het gewoon maar ff zeggen.
                    Waarvoor bied jij je excuses aan als ik vragen mag?

Comment

omdat je zei om persoonlijke aanvallen achterwege te laten...

Comment

jackie gewoon stoppen met trainen en lekker blijven blowen

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          Vloeibaar voedsel neemt veel sneller op dan vast voedsel. Je neemt vloeibaar voedsel rondom je training omdat het dan snel opgenomen wordt, dan ga je toch geen banaan ervoor eten?
                          Waarom vloeibaar voedsel rondom je training? Ik zeg dat je beter een KH rijk vast voedsel kunt nemen want dat geeft ook nog eens het "vollere gevoel". of heb je het over shakes en dergelijke?

o en een banaantje na de taining is maar peanuts hoor dat zal echt niet de opname van vloeoibaar voedsel met 100% remmen.

megagrow is een soort gainer en die wil je niet opslaan als vet dus waarom zou er iets mis zijn met na de training je glycogeen voorraaden aan te vullen met fructose? en in dit geval dus een banaan?

Comment

Originally posted by DannyH View Post
                            jackie gewoon stoppen met trainen en lekker blijven blowen
                            Als dit je enige bijdrage is dan moet je gewoon lekker wegblijven uit het topic.

Niemand maakt een vlekkeloos begin, wij ook niet altijd dus waarom altijd doorzeiken mensen, 20 pagina's lang?

Ik zeg nutteloos! Ik meende ergens eens gelezen te hebben dat offtocip BS gestrafd gaat worden dus houd dat in jullie achterhoofd!

Comment

in bananen zit niet/nauwlijks fructose. Dit weet ik omdat mijn nichtje fructose intollerant is. ze mag bijna geen soorten fruit, maar wel banaan omdat daar echt maar super weinig fructose inzit.

heb je ooit gehoord dat vetten de opname van eiwitten vertragen? vast wel. Vetten vertragen trouwens ook de opname van koolhydraten.

alle mixen van voedingsstoffen kunnen elkaar beinvloeden bij de opname. Stel voedingstof x (banaan) wordt met snelheid 3 opgenomen, en voedingstof Y wordt met snelheid 13 opgenomen, dan zal de opname van beide samen met snelheid 8 gebeuren. (dit is natuurlijk afhankelijk van veel factoren, en ook van de hoeveelheid van beide stoffen, etc etc, en het zit veel complexer in elkaar als ik hier uitleg).

de banaan (langzame koolhydraten, lage GI. Komt door de vezels), vertraagd de opname van de eiwitten. Als megagrow een weightgainer is zitten daar zowieso al genoeg koolhydraten in.
                              ----------------------------------------

Normaal gesproken wordt mensen die een topic openen en totaal geen idee hebben, eerst eens geadviseerd om de stickys te lezen. (wist die gast meteen dat hij nooit efficient spiermassa kan winnen, en vet kan verliezen).

Hij weet nog niets eens zijn dagelijkse kcal behoefte. Of hoeveel kcal met dit schema binnenkomen. Je weet dus niet of dit voor hem een bulk, een cut, of onderhoud wordt.

@ topicstarter: lees eens de zomersticky.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                                de banaan (langzame koolhydraten, lage GI. Komt door de vezels), vertraagd de opname van de eiwitten. Als megagrow een weightgainer is zitten daar zowieso al genoeg koolhydraten in.
                                Ja in die megagrow zit iets van 66 gram KH per 100 gram dus dan zal een banaantje niet direct iets uitmaken. Maar als je dan nog eens een half uur van de gym naar huis moet, kun je dan niet beter wel die banaan innemen? je neemt immers geen eiwitten op dat moment extra en wat niet kan vertragen, vetraagd ook niet.

tegen de tijd dat je thuis bent zijn je glucose voorraaden weer netjes gevuld en "dicht" dat bevordert toch de opname van de KH's? oftewel dat ze daar naar toe gaan waar ze moeten zijn?

Hou zoe jij het dan indelen? ik zou zeggen:

na de training een banaan
                                bij thuiskomst je shakes
                                dan na ongeveer een half uur vast eten bestaande uit eiwitten want KH krijg je met megagrow al binnnen

of denk ik nu verkeerd?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X