Droogtraining & Kracht/Massatraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok mede sportievelingen (nu klink ik zelf als een fag)

Ik word sowieso verkeerd geinterpeteerd door jullie. Ik heb niemand uitgescholden. En iemand gay noemen omdat ie onzin post is naar mijn mening redelijk mild.

Overigens is dit de eerste keer dat ik ooit iets post. Dus dat kloontje verhaal snap ik helemaal niet.

Ik zie mezelf meer als een Ubermensch dan als een einzelganger. Voor diegene die dit niet snappen (google is your friend). Fuck Ferdi. Ik ben blij met de reacties zowel de goede als de onzin berichten maar het liefst zou ik het hebben over de schema.

Ik wil een killer schema bouwen dat is alles. Kunnen we allemaal wat aan hebben.
    Hoezo zit mijn schema vol met suikers, alleen de red bull toch?

Gr.

Comment

voor ons is google onze vriend ja!
      maar vor jouw is dit je beste vriend!

http://www.dailyfacts.org/marihuana%20fact.jpg

thats one of the problems....
      Last edited by gain is pain; 26-07-2010, 19:03.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Jackie M View Post

Gr.

Jij dacht dat in bruine suiker geen suiker zit?

Naast het fruit, de multivitamine en vast nog wel wat dingen die ik zojuist even over het hoofd heb gezien.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

- Red bull weg, als je dit dan echt nodig hebt neem dan red bull light
          - Neem geen vruchtensap of andere sappen met suiker
          - Als je cardio in de morgen wilt doen, neem dan van te voren eiwitten
          - Eet vroeger als dat je nu doet
          - Krachttraining voegt meer toe dan cardio, liever meer krachttraining dus
          - Veel te weinig eiwitten (kwark, vis, kip)
          - Eet je eiwitten (zeker als je shake neemt) voordat je de rest van je eten eet
          - Veel te weinig goede vetten (zit in noten/vis), kan je gemakkelijk aan het eind van de dag nemen
          - Voeg groene groenten toe voor maagvulling, zuurbalans in je maag en vezels
          - Misschien nog wat lijnzaad voor vezels bij trage verbranding
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Jij dacht dat in bruine suiker geen suiker zit?

Naast het fruit, de multivitamine en vast nog wel wat dingen die ik zojuist even over het hoofd heb gezien.
            Kijk er ff goed na dan.. Bruine suiker en red bull eruit.. ok.. Die suikers die in fruit zitten zijn toch goed onie?

Comment

Kijk er ff goed na dan.. Bruine suiker en red bull eruit.. ok.. Die suikers die in fruit zitten zijn toch goed onie?
              Neen.

Je sprokkelt volgens mij al aardig wat tips bij elkaar, dus doe er je voordeel mee en verbeter je schema.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Adon1s, bedankt! Ik ga je aanvullingen opnemen in me schema.

Comment

En gooi die maruhuana sigaret eruit, alsje elke dag 3 maruhaba sigareten rook hoe wil je serieus trainen?

Stoned in de gym, lekker serieus bezig!
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Killers naar aanleiding van adon1s reactie hierbij de aangepaste variant.

Doel: droog trainen en spieropbouw
                    Minimaal 8 x per week trainen. Dus 4 dagen 2 x per dag 1 x uur en 1 x anderhalf uur.

10:00
                    - 1 kop zwarte koffie 0,2

11:00
                    - Eiwitten shake 0,3 magere melk

11:30
                    - lopen op de loopband. ( 7km- 4% heling 30 min)

12:30 12:45
                    -buikspieren

12:50
                    - Banaan

13:15
                    - eiwit shake 2x 0,3 ml, water of magere melk
                    - 500 gram magere kwark met 1 eetlepel honing

14:00
                    - 40 mg Brinta met 250ml magere melk
                    - 500g kwark of yoghurt met lijnzaadolie en honing

15:15
                    - 5 gekookte eieren zonder eigeel
                    - Pure kipfile met 4 sneetjes bruin brood
                    - 2 x Ananasschijf

17:00
                    - 400 gram witte rijst en maaltijdsalade 450 gram. (tonijn, kipfile of Griekse salade)
                    - 250g Kip, vis of biefstuk met 250g sperziebonen ijsbergsla of broccoli
                    - 500 gram magere kwark met 1 eetlepel honing
                    - 1x Perzik

17:30
                    - 10 gram essential amino stack (eas, bcaa zoals leucine, valine en iso leusine)
                    - 30 gram unleash v3

18:00
                    - Krachttraining 1,5 uur

19:31
                    - 1 banaan

19:35
                    - 10 gram essential amino stack (eas, bcaa zoals leucine, valine en iso leusine)
                    - 50 gram megagrow

19:45
                    - Eiwitshake 2x 0,3 ml, water of magere melk
                    - 2 gekookte eieren zonder eigeel
                    - 2x schijfAnanas

21:00
                    - Eiwitshake 2x 0,3 ml, water of magere melk
                    - Notenmix

Comment

Doel: droog trainen en spieropbouw
                      Minimaal 8 x per week trainen. Dus 4 dagen 2 x per dag 1 x uur en 1 x anderhalf uur.
                      Waarom train je 2x per dag? Als ik jou levensstijl bekijk gaat dit niet helemaal goed komen. je moet meer rust inbouwen.

Train 3x per week aansluiten de cardio. Maaltijd van 17:00uur is op zich niets mis mee maar kwark zou ik verschuiven naar later. kwark is casseine (trage eiwitten) dit is voeding voor als je "slaapt".

verder is 2 kilo aan kwark echt niet nodig. je zou kunnen overwegen om smorgens van vitamine C tot je te nemen. maakt je anti katabool.

Na je krachttraining eet je bijna niets aan KH dit zou je wel moeten doen.

Comment

Ok mede sportievelingen (nu klink ik zelf als een fag)

Ik word sowieso verkeerd geinterpeteerd door jullie. Ik heb niemand uitgescholden. En iemand gay noemen omdat ie onzin post is naar mijn mening redelijk mild.

Overigens is dit de eerste keer dat ik ooit iets post. Dus dat kloontje verhaal snap ik helemaal niet.

Ik zie mezelf meer als een Ubermensch dan als een einzelganger. Voor diegene die dit niet snappen (google is your friend). Fuck Ferdi. Ik ben blij met de reacties zowel de goede als de onzin berichten maar het liefst zou ik het hebben over de schema.

Ik wil een killer schema bouwen dat is alles. Kunnen we allemaal wat aan hebben.

Gr.

Ten eerste kom je met een kl*te schemaatje aanzetten als eerste post met marihuanacigaret als rode draad, dan nog sex voor de buikspieren.
                        Het voedignschema slaat totaal nergens op en gaat dan om "killer-advies" vragen?

Het begin is één en al kloon gedrag, een hoop BS en zoeken naar respons, daarna bij negatieve respons begin je in/vanaf je 2e post met fag's en gay. Dus weer een stukje kloon gedrag.

Je wordt niet verkeerd geinterpreteerd, jij zet jezelf alszodanig neer.
                        Een Ubermensch ben je niet en zal je never worden.

Leer eerst om jezelf knap voor te stellen en dan op een knappe manier vragen te stellen, als je geen kloon bent.
                        En kom niet met een bullshit schemaatje aanzetten.

Iemand voor gay uitmaken vanwege onzin posts is redelijk/mild?
                        Okee jij bent dus zoals ik al zei de gay, maar dan ws de übergay. Met die onzin topic.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Bedankt phoenix, de schema begint nu echt vormen aan te nemen.

Comment

Bedankt phoenix, de schema begint nu echt vormen aan te nemen.
                            graag gedaan! wel iets mee doen he!

Comment

Haal die banaan na het trainen weg, dat beinvloed de opname van megagrow enz. Verplaats die banaan naar de maaltijd erna. Als je doel cutten is zou ik die melk bij de shakes ook schrappen (shake met water dus). Kijk even of je dat wegkrijgt.

Ontbijten is ook erg belangrijk, probeer er langzaam in te komen. Je kan ook eerst proberen om vloeibaar voedsel te nemen, of whey+fruit bijv.
                              Liever iets minder melk e.d. nemen en best aardig wat noten nemen, zodat je op minimaal 50gr vet per dag zit.
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Haal die banaan na het trainen weg, dat beinvloed de opname van megagrow enz.
                                vanwege de suikers?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X