Als je dat kan deadlift je te licht
deadliften, rug of benen
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View Postje trekt hem toch omhoog? ja dus gestrekt houden. Maar ook als je je armen gestrekt hebt, dat je geen kracht zet
Ik snap echt niet wat je bedoelt met 'kracht zetten' dan."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostKijk als je naar boven gaat met je rug, dan kan het toch zijn dat je met je armen kracht gaat zetten om hem alsnog omhoog te krijgen. Dus ook met laag gewicht indd."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostIk snap werkelijk waar geen hol van wat je zegt. Je geeft aan dat je weet dat de armen gestrekt moeten blijven. Hoe wil je met je armen het ding omhoog krijgen als je armen gestrekt zijn?
hehe moeilijk uit te leggen, maar volgens mij gaat dit ook alleen op voor wanneer je licht deadlift.I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking
Comment
-
aangezien het hier toch gaat om de stiff legged en niet de normale deadlift hoef je verder niet na te denken over je armen tijdens het optillen vanaf de grond. Dat doe je de 1e keer van de set en meer niet...
overigens zou ik dit toch meer bij benen plaatsen dan rug. Kan het best doen zodat ik men rug er bij gebruik, maar dan is men techniek gewoon ruk:P Als de techniek gewoon goed is, dan voel ik men rug niet echt noemenswaardig.
Comment
-
Originally posted by xavierh View PostIk zie bij veel filmpjes die gasten een deadlift met een bolle rug uitvoeren, maar het moet toch met een holle rug en schouders aangespannen naar achter?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment