Originally posted by Falstyr
View Post
Excel bankdrukschema voor 6 weken
Collapse
X
-
Waar ik trouwens wel op stuit is dat je aangeeft dat je niet met lichte gewichten moet trainen maar zwaar. Vervolgens vul ik een max rep van 80 kilo in en zie ik dat ik 8 herhalingen doen met 44 kg en 4 herhalingen met 50 kg? Hoe moet ik dit zien dan..
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostWaar ik trouwens wel op stuit is dat je aangeeft dat je niet met lichte gewichten moet trainen maar zwaar. Vervolgens vul ik een max rep van 80 kilo in en zie ik dat ik 8 herhalingen doen met 44 kg en 4 herhalingen met 50 kg? Hoe moet ik dit zien dan..
Comment
-
Originally posted by Jan1981 View PostHaha nou k deadlift ook 325 kg raw zonder kuren dus ja k weet nie wat k doe
Haha hier idem.
Maar Falstyrtje weet en kan alles beter.
kuren doet hij beter, iemand zet 2ml, dat is voor pussy's hij zette 6ml in z'n kont.
Zijn schema's zijn ook stukken beter dan wat dan ook. Alleen doet hij het zelf dus blijkbaar niet, gezien zijn kuurverleden en daar tegenoverstaande stats.....1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Jan1981 View PostJe start onder je max en in die zone kun je het spieruithoudingsvermogen en de explosiviteit beter ontwikkelen die je later in het schema nodig gaat hebben. Je moet die kilos zo snel mogelijk vanaf je borst omhoog rammen
Jitse,
doe je dan alleen die 2 setjes en verder niks? Met mijn max op dit moment, maar dat is in een pyramide systeem kom ik maar 4 kilo verder in 6 weken.....
Je doet toch normaal wel wat extra schouder en triceps werk dan neem ik aan?
Ik ben zelf meer voor BB methodes, pyramide systemen met forced reps en dan ook zwaar de schouder en vooral de triceps aanpakken voor een betere bench.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostHaha hier idem.
Maar Falstyrtje weet en kan alles beter.
kuren doet hij beter, iemand zet 2ml, dat is voor pussy's hij zette 6ml in z'n kont.
Zijn schema's zijn ook stukken beter dan wat dan ook. Alleen doet hij het zelf dus blijkbaar niet, gezien zijn kuurverleden en daar tegenoverstaande stats.....
Net zoals een ander lid in het verleden die ook constant bullshit verspreidde.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLol. moet lachen om de ontwetendheid die je elke keer laat zien
Net zoals een ander lid in het verleden die ook constant bullshit verspreidde.
Je wordt weer met de dag zieliger fallusje.
Je kan er echt niet tegen he dat er zoveel sterker zijn dan jij en dan ook nog eens een goed gebouwd lichaam hebben.
Ga maar weer een tijdje in het bos met elfjes spelen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJe wordt weer met de dag zieliger fallusje.
Je kan er echt niet tegen he dat er zoveel sterker zijn dan jij en dan ook nog eens een goed gebouwd lichaam hebben.
Ga maar weer een tijdje in het bos met elfjes spelen.
Jaloers ben ik op niemand. Wordt alleen moe van dwazen zoals jij.
Comment
-
Was dit niet jouw kuur sukkeltje?
En daarmee die pipogains? Rot toch op slappeling.
Originally posted by Falstyr View PostHad me gear in maart/april besteld. Dus wat ik toen besteld had is wat er in huis is en waar het mee gedaan moet worden. In die tijd had ik nog niet gehoord van CJC 1295 en GHRP-6. Bold ga ik vanaf dag 1 er bij zetten, maar zal dan een lagere dosering zijn. De helft van de oorspronkelijk 600mg per week. Op zich niet erg aangezien het toch een eerste kuur is en je vaak met een iets lagere dosering al weg kan komen.
Zal CJC 1295 en GHRP-6 verdiepen en mee nemen voor een volgende kuur. Ik weeg sinds gisteren nog steeds 110kg en me vet% is weer iets gezakt van 22,4% naar de 20,8% sinds een meting anderhalve maand eerder met hetzelfde lichaamsgewicht.
Dus na al de reacties gaat het er uit zien als volgt:
Week 1-4 | Dbol 40mg per dag een kickstartje
Week 1-10 | Test-E 500mg per week
Week 1-10 | 300 Boldenone per week
Week 11-15 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
Week 13-17 | 40mg eerste 2 weken en 20mg laatste 2 weken Nolvadex na-kuurtje.
Verder nog iets qua fine-tunen?
Je hebt altijd een grote bek, maar ondertussen doe je een flinke kuur en presteert geen fuck.
Met zo'n kuur had je je doelstats al voorbij moeten zijn.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View PostJitse,
doe je dan alleen die 2 setjes en verder niks? Met mijn max op dit moment, maar dat is in een pyramide systeem kom ik maar 4 kilo verder in 6 weken.....
Je doet toch normaal wel wat extra schouder en triceps werk dan neem ik aan?
Ik ben zelf meer voor BB methodes, pyramide systemen met forced reps en dan ook zwaar de schouder en vooral de triceps aanpakken voor een betere bench.
Comment
-
-
Originally posted by marnop View PostWas dit niet jouw kuur sukkeltje?
En daarmee die pipogains? Rot toch op slappeling.
Je hebt altijd een grote bek, maar ondertussen doe je een flinke kuur en presteert geen fuck.
Met zo'n kuur had je je doelstats al voorbij moeten zijn.
Ga jij maar lekker "pompen". Dan blijf ik lekker kracht PR's zetten terwijl jij smoesjes verkondigd dat je ook sterk bent. Wat een grap... Tegen de tijd dat ik net zoveel jaren als jij hebt gesport ben ik je lang en breed voorbijLast edited by Falstyr; 03-01-2011, 18:49.
Comment
-
Als tegen die tijd je hart het nog niet begeven heeft.
anways beide kappen met dit gezijk dit is totaal niet relevant tot het begin van het topic, ga maar ergens anders lopen bekvechten.
-----------------------
anyways waarom is 2.5kg p/w het minimale wat je moet kunnen behalen volgens jou als je max nog geen 100 kg is? niet dat ik voor kracht ga, maar just wondering naar de theorie hierachterLast edited by Beachboy; 03-01-2011, 19:07.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: