Excel bankdrukschema voor 6 weken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Altijd makkelijk om te teren op jarenlang trainen waardoor er elk jaar beetje bij beetje progressie is geboekt. Om dan vervolgens te zeggen dat alle schema's die je daarna ontwikkeld automatisch goed zijn omdat je een bepaald resultaat in voorgaande jaren hebt geboekt betekend niks. Foutieve conclusies trekken is dat.

Dat is hetzelfde dat al die pro BBérs reclame maken voor supplementen en beweren daar groot door geworden te zijn. Ik kan ook een flut schematje gaan ontwikkelen en zeggen dat ik daar mee me huidige resultaten geboekt heb. En steeds als iemand me schematje onderuit haalt zeggen dat het wel goed moet zijn want ik verplaats meer gewicht dan degene die het schematje probeerde.

Daarom dat ik altijd eerst me schema's als experiment door meerdere mensen laat proberen eer ik zeg of iets werkt of niet. Enige wat voor een goed schema spreekt is het schema en de resultaten die er door meerdere personen mee geboekt worden. Als ook een logische opbouw van het schema om iemand überhaupt over te halen het te gaan proberen.
    Ik ben al jaren fitnessinstructeur en het schema heb ik al heel vaak toegepast. Jou tijd komt nog wel een keer.

Comment

Lijkt me de moeite waard, ben jij Jitse? Ik heb je wel eens zien trainen bij bodyshape in Leeuwarden! Mooie site heb je trouwens.

Mvg,

Comment

Waar ik trouwens wel op stuit is dat je aangeeft dat je niet met lichte gewichten moet trainen maar zwaar. Vervolgens vul ik een max rep van 80 kilo in en zie ik dat ik 8 herhalingen doen met 44 kg en 4 herhalingen met 50 kg? Hoe moet ik dit zien dan..

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
          Waar ik trouwens wel op stuit is dat je aangeeft dat je niet met lichte gewichten moet trainen maar zwaar. Vervolgens vul ik een max rep van 80 kilo in en zie ik dat ik 8 herhalingen doen met 44 kg en 4 herhalingen met 50 kg? Hoe moet ik dit zien dan..
          Je start onder je max en in die zone kun je het spieruithoudingsvermogen en de explosiviteit beter ontwikkelen die je later in het schema nodig gaat hebben. Je moet die kilos zo snel mogelijk vanaf je borst omhoog rammen

Comment

Originally posted by Jan1981 View Post
            Haha nou k deadlift ook 325 kg raw zonder kuren dus ja k weet nie wat k doe

Haha hier idem.

Maar Falstyrtje weet en kan alles beter.
            kuren doet hij beter, iemand zet 2ml, dat is voor pussy's hij zette 6ml in z'n kont.
            Zijn schema's zijn ook stukken beter dan wat dan ook. Alleen doet hij het zelf dus blijkbaar niet, gezien zijn kuurverleden en daar tegenoverstaande stats.....
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Jan1981 View Post
              Je start onder je max en in die zone kun je het spieruithoudingsvermogen en de explosiviteit beter ontwikkelen die je later in het schema nodig gaat hebben. Je moet die kilos zo snel mogelijk vanaf je borst omhoog rammen

Jitse,
              doe je dan alleen die 2 setjes en verder niks? Met mijn max op dit moment, maar dat is in een pyramide systeem kom ik maar 4 kilo verder in 6 weken.....

Je doet toch normaal wel wat extra schouder en triceps werk dan neem ik aan?

Ik ben zelf meer voor BB methodes, pyramide systemen met forced reps en dan ook zwaar de schouder en vooral de triceps aanpakken voor een betere bench.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Haha hier idem.

Maar Falstyrtje weet en kan alles beter.
                kuren doet hij beter, iemand zet 2ml, dat is voor pussy's hij zette 6ml in z'n kont.
                Zijn schema's zijn ook stukken beter dan wat dan ook. Alleen doet hij het zelf dus blijkbaar niet, gezien zijn kuurverleden en daar tegenoverstaande stats.....
                Lol. moet lachen om de ontwetendheid die je elke keer laat zien
                Net zoals een ander lid in het verleden die ook constant bullshit verspreidde.

Comment

Lol. moet lachen om de ontwetendheid die je elke keer laat zien
                  Net zoals een ander lid in het verleden die ook constant bullshit verspreidde.

Je wordt weer met de dag zieliger fallusje.
                  Je kan er echt niet tegen he dat er zoveel sterker zijn dan jij en dan ook nog eens een goed gebouwd lichaam hebben.

Ga maar weer een tijdje in het bos met elfjes spelen.

Comment

Je wordt weer met de dag zieliger fallusje.
                    Je kan er echt niet tegen he dat er zoveel sterker zijn dan jij en dan ook nog eens een goed gebouwd lichaam hebben.

Ga maar weer een tijdje in het bos met elfjes spelen.
                    Ik zielig? Wie zit hier de hele tijd idioterie te verkondigen? 6ml in me reet sure kerel wat jij wilt. Om nog maar te zwijgen over die onzin van je als het op kracht aan komt. Schoenmaker blijf bij je leest. Praat over bodybuilding en hou de rest van de praatjes voor je

Jaloers ben ik op niemand. Wordt alleen moe van dwazen zoals jij.

Comment

Was dit niet jouw kuur sukkeltje?
                      En daarmee die pipogains? Rot toch op slappeling.

Had me gear in maart/april besteld. Dus wat ik toen besteld had is wat er in huis is en waar het mee gedaan moet worden. In die tijd had ik nog niet gehoord van CJC 1295 en GHRP-6. Bold ga ik vanaf dag 1 er bij zetten, maar zal dan een lagere dosering zijn. De helft van de oorspronkelijk 600mg per week. Op zich niet erg aangezien het toch een eerste kuur is en je vaak met een iets lagere dosering al weg kan komen.

Zal CJC 1295 en GHRP-6 verdiepen en mee nemen voor een volgende kuur. Ik weeg sinds gisteren nog steeds 110kg en me vet% is weer iets gezakt van 22,4% naar de 20,8% sinds een meting anderhalve maand eerder met hetzelfde lichaamsgewicht.

Dus na al de reacties gaat het er uit zien als volgt:
                      Week 1-4 | Dbol 40mg per dag een kickstartje
                      Week 1-10 | Test-E 500mg per week
                      Week 1-10 | 300 Boldenone per week
                      Week 11-15 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
                      Week 13-17 | 40mg eerste 2 weken en 20mg laatste 2 weken Nolvadex na-kuurtje.

Verder nog iets qua fine-tunen?

Je hebt altijd een grote bek, maar ondertussen doe je een flinke kuur en presteert geen fuck.
                      Met zo'n kuur had je je doelstats al voorbij moeten zijn.

Comment

Jitse,
                        doe je dan alleen die 2 setjes en verder niks? Met mijn max op dit moment, maar dat is in een pyramide systeem kom ik maar 4 kilo verder in 6 weken.....

Je doet toch normaal wel wat extra schouder en triceps werk dan neem ik aan?

Ik ben zelf meer voor BB methodes, pyramide systemen met forced reps en dan ook zwaar de schouder en vooral de triceps aanpakken voor een betere bench.
                        3 setjes he, 8-4-en spierfalen. Ja je mag wel triceps en schouderwerk doen als je maar op tijd bent hersteld voor je volgende bankdruksessie. Hou het dan ook zo explosief mogelijk. Krachttraining is geen BB en meer is niet altijd beter. Bij die laatste set bankdrukken zou ik een spotter ook niet meer dan 1 keer laten helpen anders wordt het weer pompen (=bb) houd de snelheid erin.

Comment

Je hebt altijd een grote bek, maar ondertussen doe je een flinke kuur en presteert geen fuck.
                          Zo

Comment

Wederom geen idee waar je het over hebt. Ik heb prima gains gemaakt op dat aspect wat ik kon trainen. Dat wat ik niet kon trainen heb ik dan ook geen gains op gemaakt. Dus ga meer weer verder met onzin verkondigen pipo. Ik kan tenminste nog gains maken zonder de hele tijd te moeten kuren ouwe

Ga jij maar lekker "pompen". Dan blijf ik lekker kracht PR's zetten terwijl jij smoesjes verkondigd dat je ook sterk bent. Wat een grap... Tegen de tijd dat ik net zoveel jaren als jij hebt gesport ben ik je lang en breed voorbij
                            Last edited by Falstyr; 03-01-2011, 18:49.

Comment

Als tegen die tijd je hart het nog niet begeven heeft.

anways beide kappen met dit gezijk dit is totaal niet relevant tot het begin van het topic, ga maar ergens anders lopen bekvechten.

-----------------------

anyways waarom is 2.5kg p/w het minimale wat je moet kunnen behalen volgens jou als je max nog geen 100 kg is? niet dat ik voor kracht ga, maar just wondering naar de theorie hierachter
                              Last edited by Beachboy; 03-01-2011, 19:07.

Comment

Jongens, jongens, jongens, kappen met dat gezeik. Ik zal de voorgaande post deze keer niet verwijderen, maar dat wil niet zeggen dat er nog een kutopmerking over gemaakt mag worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X