yo,ik wil echt wel een grotere borstkas, ik ben van plan om vanaf nu elke spiergroep eenmaal per week te trainen; gaan mijn borstspieren erop vooruitgaan???
Borst
Collapse
X
-
Voor massa en kracht is het kort en zwaar. Basis oefeningen zoals bankdrukken voor borst, squatten voor benen enz.
Ik zou voor borst bankdrukken, plat en schuin en flyes doen.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Kort en zwaar is 3 oefeningen per spiergroep, voor iedere oefening 3 setjes met 6-8 reps, till failure, ofwel op je maximale gewicht waar je dit net mee red.
Greets...
Growing is like sex you can never get enough...
Comment
-
De correcte uitvoering van zowel de flat bench flyes als de incline flyes is als volgt:
Pak twee dumbbells en ga op de bank liggen met je armen verticaal omhoog met de dumbells evenwijdig tegen elkaar aan (alsof je in beide handen een hamer vast hebt)
Zorg ervoor dat er een kleine knik in je ellebogen is om overstrekking van je biceps te voorkomen, maar zorg ervoor dat die knik recht naar buiten wijst.
Laat nu de ellebogen rustig naar beneden gaan terwijl de dumbells evenwijdig blijven. Draai de handen dus niet! Zorg er ook voor dat je armen niet veel verder buigen. De eindpositie ziet eruit alsof je een kruis bent, dus met de armen negentig graden ten opzichte van je bovenlichaam
Als je niet verder meer kunt zakken en je borstspieren geheel gestrekt zijn ga je rustig weer terug naar de uitgangspositie.
Greets...
Attached FilesGrowing is like sex you can never get enough...
Comment
-
Misschien kan deze jongen beter niet bankdrukken maar dumbell presses hanteren...
Ik voel zwaar bankdrukken meer aan mijn schuders dan in mijn pectoralis, gege... als ik die dumbeltjes hanteer kan ik dieper gaan (meer rek) en op de een of andere manier de pectoralis beter isoleren...
Groeten,
JWLGroeten,
JWL
The Critical Natural
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (JWL @ Jul. 22 2004,10:12)]Misschien kan deze jongen beter niet bankdrukken maar dumbell presses hanteren...
Ik voel zwaar bankdrukken meer aan mijn schuders dan in mijn pectoralis, gege... als ik die dumbeltjes hanteer kan ik dieper gaan (meer rek) en op de een of andere manier de pectoralis beter isoleren...
Groeten,
JWL
ik heb het jaaren zo gedaan. had ook geen progressie meer op borst.
nu pak ik hem iets smaller, maar: ook niet hoger dan mn tepels laten zakken. ik liet em altijd veel hoger zakken.
en echt voor jezelf ook vanuit je borst drukken. dus niet alleen denken: hij moet omhoog, maar echt je borst naar elkaar toe drukken.
nu heb ik geen last meer van mn schouders tijdens drukken.
hoop dat je er wat aan hebt. ik heb er zelf echt baat bij.
een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Thanks for the tip B... zal het proberen...
Heb de laatste jaren altijd een zeer brede grip gehanteerd. Wel op de tepel zakken ja, behalve met schuin drukken.
Aan de andere kant kan je niet bankdrukken zonder je schouders te belasten.
Groeten,
JWLGroeten,
JWL
The Critical Natural
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...11 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment