Borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst

yo,ik wil echt wel een grotere borstkas, ik ben van plan om vanaf nu elke spiergroep eenmaal per week te trainen; gaan mijn borstspieren erop vooruitgaan???

Yo,
    die kans is best groot als je het bij basis oefeningen houdt, kort en zwaar.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bankdrukken en fly's. Wissel de hoek waarin je traint ook af, dus bijv. ene week incline, volgende week gewoon plat enz.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik train nu met veel herhalingen is kort en zwaar beter? ik wil ook een grotere borstkas en breder worden

Comment

Voor massa en kracht is het kort en zwaar. Basis oefeningen zoals bankdrukken voor borst, squatten voor benen enz.

Ik zou voor borst bankdrukken, plat en schuin en flyes doen.

Greets...

Comment

eum... ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van flye's...(bij mij op de training heet het waarschijnlijk anders zekers...)
            is er een andere naam voorn?

Comment

en wat bedoelen jullie juist voor massa dus kort en zwaar is dit dan bv. 3x8 of is het beter 4x8 voor massa???
              of 4x10??

geldt dit dan ook voor alle spiergroepen (uitgez. buik)

Comment

Kort en zwaar is 3 oefeningen per spiergroep, voor iedere oefening 3 setjes met 6-8 reps, till failure, ofwel op je maximale gewicht waar je dit net mee red.

Greets...

Comment

De correcte uitvoering van zowel de flat bench flyes als de incline flyes is als volgt:

Pak twee dumbbells en ga op de bank liggen met je armen verticaal omhoog met de dumbells evenwijdig tegen elkaar aan (alsof je in beide handen een hamer vast hebt)
                  Zorg ervoor dat er een kleine knik in je ellebogen is om overstrekking van je biceps te voorkomen, maar zorg ervoor dat die knik recht naar buiten wijst.
                  Laat nu de ellebogen rustig naar beneden gaan terwijl de dumbells evenwijdig blijven. Draai de handen dus niet! Zorg er ook voor dat je armen niet veel verder buigen. De eindpositie ziet eruit alsof je een kruis bent, dus met de armen negentig graden ten opzichte van je bovenlichaam
                  Als je niet verder meer kunt zakken en je borstspieren geheel gestrekt zijn ga je rustig weer terug naar de uitgangspositie.

Greets...

Attached Files

Comment

Misschien kan deze jongen beter niet bankdrukken maar dumbell presses hanteren...

Ik voel zwaar bankdrukken meer aan mijn schuders dan in mijn pectoralis, gege... als ik die dumbeltjes hanteer kan ik dieper gaan (meer rek) en op de een of andere manier de pectoralis beter isoleren...

Groeten,

JWL
                    Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

thx voor de uitleg

Comment

heeft iemand nog een goede site met goede halter oefeningen?
                        thx

Comment

Kijk ff onder links daar staan één of meerdere sites meen ik.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (JWL @ Jul. 22 2004,10:12)]Misschien kan deze jongen beter niet bankdrukken maar dumbell presses hanteren...

Ik voel zwaar bankdrukken meer aan mijn schuders dan in mijn pectoralis, gege... als ik die dumbeltjes hanteer kan ik dieper gaan (meer rek) en op de een of andere manier de pectoralis beter isoleren...

Groeten,

JWL
                            dan druk je verkeerd, jwl.
                            ik heb het jaaren zo gedaan. had ook geen progressie meer op borst.
                            nu pak ik hem iets smaller, maar: ook niet hoger dan mn tepels laten zakken. ik liet em altijd veel hoger zakken.
                            en echt voor jezelf ook vanuit je borst drukken. dus niet alleen denken: hij moet omhoog, maar echt je borst naar elkaar toe drukken.
                            nu heb ik geen last meer van mn schouders tijdens drukken.
                            hoop dat je er wat aan hebt. ik heb er zelf echt baat bij.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Thanks for the tip B... zal het proberen...

Heb de laatste jaren altijd een zeer brede grip gehanteerd. Wel op de tepel zakken ja, behalve met schuin drukken.

Aan de andere kant kan je niet bankdrukken zonder je schouders te belasten.

Groeten,

JWL
                              Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X