Originally posted by Mushrambo
View Post
LB/UB Massa Trainingsschema
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by dynobet View PostJa dat kan. Bijvoorbeeld:
dinsdag: Lowerbody
woensdag: upperbody
zaterdag: fullbody
Fullbody kan er dan zo uitzien:
3 werksets Squat
3 werksets RDL
3 werksets Calf raises
3 werksets Bankdrukken
3 werksets Optrekken
2-3 werksets Militairy press
2-3 werksets dumbell row
2 werksets biceps (concentration curl, hammer curl)
2 werksets triceps (dips, CGBP)
mocht de vrouw ook weer 2 keer in de week doordeweeks willen sportenWinners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
-
-
Originally posted by aaaido View PostStaat volgens mij gewoon in de OP.
Dan doe je week1: ub/lb/ub, week2: lb/ub/lb, week3: ub/lb/ub etc etc
De opzet van lb/ub is om spiergroepen 2 x p.w te trainen,op deze manier train je ze 3 x per 2 weken.
Dat zou in theorie nog steeds meer zijn dan een standaard split waarbij je ze 1 x p.w belast,maar het verschil is dat je bij lb/ub veel minder oefeningen per spiergroep doet.
Vandaar dat ik lb/ub/fullbody zou doen als je maar 3 x p.w gaat en geen standaard splitschema wilt volgen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
ik ben nu 6 weken bezig met dit trainings schema, samen met bulk eet schema wat ik nu 5 maanden gedaan heb. zit nu op 15 procent vet ( huidplooimeting) met lengte van 180 en 85 kilo. krijg nu op trainings dagen 4000 kcal binnen rustdagen en in weekend iets minder.
ik wil vanaf maandagg het eet schema aan passen, en iets onder onderhoud gaan eten, ik wil dan ook cardio er bij gaan doen. mijn doel is vet verlagen en rond de 10 procent vet uit te komen.
wat is jullie mening over cardio in dit trainings schema toe te passen, ik wil het liefst na de training een x of 3 a 4 in de week cardio doen.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostIn principe wel ja.
Waarom en wat zou je je willen veranderen dan?
Comment
-
Originally posted by Mroa22 View PostIk las hier ergens op de forum dat je alle oefeningen per spiergroep moet doen en niet wirwar door elkaar. Maar ik ging nog eens doorlezen en ik kan inderdaad alles beter op de volgorde van Dynobet doen. Ik ga morgen beginnen hiermee en ben super benieuwd ! Ben alleen aan het zoeken of ik een alternatief kan vinden voor de chin en pullup oefeningen .
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-