Thanks voor het snelle antwoord.
LB/UB Massa Trainingsschema
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik heb gisteren 'trainingsdag 2' weer gehad. Ging super lekker, overal lekker spierpijn(Rug borst etc) maar tot mijn verbazing heb ik ook aardige spierpijn in mijn buikspieren, zelf heb ik geen idee waar dat weg komt.
iemand misschien een idee?
Comment
-
Vandaag mijn eerste dag LB afgerond van dit programma.
Maar nu heb ik verdomd veel last van mijn knie (heb nu moeite om mijn been volledig te strekken)...
Ik heb sinds mijn pubertijd al altijd last gehad van mijn knie (al shaving laten doen ook) en ik had die barbell rollouts niet mogen doen (door het gewicht dat op het gewricht leunt).
Is er een waardig alternatief voor de barbell rollout?
Comment
-
Originally posted by Jabarwokki View PostVandaag mijn eerste dag LB afgerond van dit programma.
Maar nu heb ik verdomd veel last van mijn knie (heb nu moeite om mijn been volledig te strekken)...
Ik heb sinds mijn pubertijd al altijd last gehad van mijn knie (al shaving laten doen ook) en ik had die barbell rollouts niet mogen doen (door het gewicht dat op het gewricht leunt).
Is er een waardig alternatief voor de barbell rollout?
Ik heb hetzelfde principe.
Weet je zeker dat het door je barbell rollout komt en niet doordat je bij bijvoorbeeld legpress je knieën helemaal uitduwt waardoor je er druk op zet?
Zo niet kun je barbell rollout naar mijn mening goed vervangen door Plank Holds!1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Originally posted by Chrizzlybear View PostHey Jabar,
Ik heb hetzelfde principe.
Weet je zeker dat het door je barbell rollout komt en niet doordat je bij bijvoorbeeld legpress je knieën helemaal uitduwt waardoor je er druk op zet?
Zo niet kun je barbell rollout naar mijn mening goed vervangen door Plank Holds!
Ja ben er zeker van... Leg press vermijd ik steeds om mijn knieën volledig door te strekken.
Als ik dit wel doe dan heb ik gegarandeerd prijs.
Had het al gevoeld tijdens het uitvoeren van de BB rollout dat het niet lekker voelde, maar had niet verwacht dat die daarop zo zou reageren.
Lesje geleerd...
Bedankt voor de alternatieven!
Comment
-
-
Originally posted by Bartk View Postdyno, kan je niet een heel nieuw schema maken voor de mensen die uitgegroeid zijn in dit schema. Ik denk dat best veel mensen dit graag zouden willen zien, waaronder ik.
Hoe lang train je nou echt serieus( met dit schema)?
Dat je af en toe een keer een oefening wilt veranderen, snap ik.
Maar stap nou eens een keer af van het idee dat je om de 2 maanden van schema moet wijzigen!!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJonge anders wennen je spieren eraan, je moet ze foppen! Als ze denken we gaan benchen en je doet ineens dumbell press dan denken ze wojooo wats deze, dan doen ze keiveel groeien, wist je dat niet rainman?
Jij bent de jonge Mark Rippetoe… als je zijn fysiek ziet zou je niet verwachten dat hij zoveel kennis heeft!
sorry dexieman, ik maak grapjes ten koste van anderen om mijn eigen onzekerheden te verbloemen. Ik stuur je straks wel weer een pmDIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment