Om spieren te kweken zul je binnen een bepaalde reprange oefeningen moeten uitvoeren. Een goede reprange is 5-12 reps per set. Als je daarboven traint, dan train je je lichaam op uithouding en je verbrandt meer vet dan met lagere reps. Je zult er dus niet echt gespierd van worden, maar je kunt het prima doen in combinatie met een goed schema.
Is het mogelijk om te traien met je eigen lichaamsgewicht/calisthenics
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostHet geeft imo een erg vertekend beeld.
Al die gasten die super gespierd zijn en zgn alleen calisthenics trainen..
Sure! En 5 x p.w in de gym met evt wat spierversterkende middelen.
Comment
-
Haters gonna hate..I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
-
U mad Brah...idd its a pity kon hem wel waarderenI don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostHet geeft imo een erg vertekend beeld.
Al die gasten die super gespierd zijn en zgn alleen calisthenics trainen..
Sure! En 5 x p.w in de gym met evt wat spierversterkende middelen.Originally posted by Dynamix View PostHelemaal mee eens, kijk ook naar turners, die hebben ook geweldige lichamen. Ze zijn vrijwel altijd superdroog omdat ze zoveel bewegen (cardio in feite) en hoge reps maken.
#knows you mirin
Last edited by gain is pain; 10-08-2013, 18:26.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
allemaal bedankt blijkt dus niet een goed idee. Ik zal antwoord geven op een paar vragen. Ik heb gewoon een abbo bij een sportschool (fitforfree) ik gebruik geen shakes of creatine. Ik heb geen (nog) niet echt helemaal een voedingsschema en ik wil niet echt heel erg groot en gespierd worden net als arnold en ronnie ofzo maar meer net als dusan djolevic dat is me doel ongeveer hoe lazar novovic is echt me limiet wil niet groter dan dat worden ik weet dat ik pas ben begonnen maar deze twee zijn dus wel een soort van ''voorbeelden'' voor me ze zien er gespierd uit maar niet lomp. Iemand verder nog vragen? =D
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostHelemaal mee eens, kijk ook naar turners, die hebben ook geweldige lichamen. Ze zijn vrijwel altijd superdroog omdat ze zoveel bewegen (cardio in feite) en hoge reps maken.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Ja. Ik zou het wel allebei blijven doen. Squatten zou ik bijv. liever met een stang doen. Ik vind dit wel een aardige site:
Category Archive for "Bodyweight/Calisthenics Workout" | Strength Project
Je moet geen hoge reps gebruiken en meerdere setjes.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by rainman View Post
Maar ze doen bij baanwielrennen net zo goed krachttraining, en testosteron is daar ook niet vreemd.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: