Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• net gedaan

pullup 3*5*bw

bor
    3*3*60
    3*3*65
    3*3*70
    1*3*80

barbellshrugs
    2*8*80
    2*6*90

goodmorning
    2*8*40
    2*6*50

hammercurl (met fietsrek)
    3*8*40

wil niet klagen over de lage gewichten dus zal dat ook niet gaan doen
    ben al blij terug bezig te zijn laat me hopen dat de miserie nu achterwege blijft....

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Ik ga voor de brute ber "look"

@ Atta

Zwaar he? Weet je eens precies wat ik elke dag voel
      lukt je aardig mark
      ja atta gast schoon leven ist toch het schoolleven é

Comment

• Originally posted by Spank View Post
        @ General WTF IS ORDERPIKKEN? ken ik niet
        De bestellingen die winkels bij groothandels en distributiecentra doen ophalen uit het magazijn en verzamelen tot een order en die order vervolgens naar de winkel zenden. Dan weet je nu gelijk ook waarom ik de ophaler heet
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
          Standing calf raise (smith): 60kgx14, 40kgx12 onder, 12 boven, 12 onder.
          wat bedoel je hiermee generalix?
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            wat bedoel je hiermee generalix?
            12 Onder, is 12 reps van de bodempositie naar de positie dat je voeten parallel zijn aan de vloer, dan weer zakken tot bodem en weer tot parallel. 12 Boven is 12 reps van parallel naar top, en weer tot parallel.
            Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            @ Atta

Zwaar he? Weet je eens precies wat ik elke dag voel
            Zeker zwaar. Akelig vroeg opstaan ook. Volgende week gelukkig een uurtje lager.
            Originally posted by Spank View Post
            @ General WTF IS ORDERPIKKEN? ken ik niet
            Je krijgt een lijstje met spullen die je uit het magazijn moet halen, stapelt die op, douwt ze in een kratje, papiertje erop, aftekenen, afgeven bij de scanners en opnieuw. Dat is in ieder geval mijn orderpicken, wellicht steekt het bij Mark wat anders in elkaar.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik weet niet hoe het bij jou zit Atta ,maar ik moet levensmiddelen sjouwen. De lichtste artikelen zijn wcpapier en chips, maar het zwaarste zijn de kratten bier, pakken sap en de frisdrank. Er zijn colli's bij die tegen de 30 kilo wegen.

Comment

• Ging even om hoe het orderpicken in zijn werk ging. Maar ik wist al wel dat wat jij moet hijsen per dag nog heel veel zwaarder is dan wat ik moet hijsen aan een paar miezerige boeken.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• net borst + biceps gedaan, ging niet super maar toch wel tevreden na afloop

barbell curls
                  9 x 35kg
                  9 x 30kg
                  10 x 25kg

incline flies (dumbell)
                  10 x 16kg
                  9 x 16kg
                  11 x 14kg

dumbell curls
                  9 x 20kg
                  9 x 18kg
                  8 x 18kg

bench press (bar)
                  4 x 60kg
                  7 x 55kg
                  8 x 50kg
                  8 x 40kg
                  (eerste set (& oefening) verneukt door te hoog gewicht)
                  (weet trouwens niet eens zeker of die bar wel 20kg is)

pull ups
                  10 x bw
                  7 x bw
                  4 x bw

Hierna heb ik nog wat preacher curls (dumbell) en flies (cables) gedaan om de boel af te maken. Hoe heet trouwens zo'n bankdruk apparaat waar je automatisch al een soort van hulp krijgt? (waarbij die bar in een rails zit waar je ook van die stops op kunt zetten) Daar nog wat incline presses gedaan @ 50, 40 & 30kg.

Tot slot ook een huidplooi meting laten doen:
                  4mm, 4mm, 8mm, 20mm
                  `-> kwam op 16.5% (had eigenlijk iets minder verwacht maar ok)

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Ik weet niet hoe het bij jou zit Atta ,maar ik moet levensmiddelen sjouwen. De lichtste artikelen zijn wcpapier en chips, maar het zwaarste zijn de kratten bier, pakken sap en de frisdrank. Er zijn colli's bij die tegen de 30 kilo wegen.
                    Hier op het werk zitten wel dozen bij van 40/45kg. Wij moeten dit elke keer mee nemen de trap op en naar beneden ik zweten als een stier! Officieel mag een man niet meer dan 25kg shouwen op het werk daar heb je hulpmiddelen voor. Officieel moeten wij hier ook een lift hebben wat wij gdv niet hebben! Ben blij dat ik er over 3 maanden weg kan. Maar meestal hangt het gewicht rond de 5 tot 20k/25kg als ik zo moet gokken.

Comment

• @ Nex

Dat lijkt me ook erg zwaar ja. Gelukkig hoef ik niet ELKE dag te orderpicken. Ik zit 75% van de week op de heftruck gelukkig. Dus dan moet ik iets van 2 dagen per week orderpicken. Is nog te doen.

Comment

• Gisterenavond een supertraining na een weekje rust.
                        Kwam ik toe en de bench was vrij! Wou nog eens heel zwaar gaan dus :
                        8x60
                        5x85
                        3x100
                        1x110
                        1x117,5 negatief!! heel traag zakken en partner helpt
                        dan max met 90 kg. Normaal 10x maar gisteren 13x!!
                        Ik voel dat ik terug naar mijn oud record van 120 kan gaan.

Schuine flyes
                        4x10 met 18 kg

Front schouder press
                        8x40
                        8x45
                        6x50
                        6x50

side db
                        4x12 met 10 kg

Kuiten nog gedaan, dan was het licht voor mij uit.
                        1/2 liter amino gedronken en naar huis.
                        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Hele gesprekken over order pikken :P

Zo zwaar is dat nu ook weer niet. Heb dat 2 jaar bij Bas v/d Heijden gedaan. Hele loods van wc papier tot aan kratten bier en alles wat er qua gewicht tussen ligt. In begin is het pittig, maar na een week of 2 knal je er door heen. Zelfs een kar volgestapelt met kratten drank die tot de 200kg per kar telde trok je na een tijdje met 1 hand weg zonder moeite. Het is pas kut als er 10 volle karren staan die verplaatst moeten worden en de heftruck chauffeur is er niet. Dan loop je zelf heel die rij te duwen en dat is verdomd pittig, maar als het eenmaal rolt no problem

Op het perron lopen met karren en vrachtwagens lossen/laden is dan stuk relaxter dan in de loods zelf. Op het perron stond je soms 5-10mins niks te doen terwijl in de loods constant door gaan.

Comment

• @ Falstyr

En hoe vaak heb jij dat baantje gedaan als ik vragen mag? Ik vind het nog steeds zwaar namelijk. Maar misschien ben jij de Uber ophaler en kan ik mijn boeltje pakken daar

Comment

• Iets meer dan anderhalf jaar tot 2 jaar, weet niet precies hoe lang het was. Maar vond order pikker zo geest dodend saai. Je moest 180kolli per uur lopen en in begin haalde ik net 120-130 en kramp in me kuiten en na een paar maanden later liep ik 220-240 per uur Op perron was altijd leuk en gezellig en geinen. In de hal orderpikken was het net een werk kamp mentaliteit. Karren in elkaar zetten was wel vermoeiend voor de schouders. Vrachtwagens laden lossen was in begin lastig omdat je nog dat heuveltje omhoog hebt de wagen en die liep stijl omhoog. Dus eerste karren waren kracht zetten. Maar ook dat wende na een tijd en trok je de kar meestal met 1 hand voort...tenzij het een kut wieltje had die steeds blokkeerde en je hem er dwars doorheen moest duwen.

Zwaarste gangpad was de kratten bier en frisdrank. Zette je 20 kratten op 1 kar. 1,5 a 2l flessen cola 9-12 per kracht. Tel het gewicht maar uit wat je dan als max hebt per kar. 1x viel een pallet met frisdrank van 4 hoog naar beneden pal naast me. Hele pallet Yoghi over me heen. Dat plakt en stinkt :S

Wel vreemd als jij het nog zwaar vind na lange tijd. Je raakt er toch aan gewend? Het is niet alsof de gewichten steeds meer worden hehe.
                              Last edited by Falstyr; 06-09-2008, 20:36.

Comment

• Ik vind het nog steeds zwaar omdat ik ook bijna elke dag ook nog eens heel zwaar train. Plus komt er dan nog eens bij dat we tegenwoordig met bijna alleen maar poolse uitzendkrachten werken. En dat zijn echt klootzakken. De werkdruk is hoog bij Albert Hein.

Ik hou van mijn werk, maar de druk is nu wel heel hoog. Er komen voor het eind van het jaar 22 nieuwe winkels bij. Allemaal AH XL..

Overigens hebben wij ook bier/fris wat we moeten orderpikken. De zwaarste kratten zijn de kratten met melkflessen. Die wegen bijna 30 kg en die mogen we 6 hoog stapelen. Boven ons hoofd dus.

Komt ook nog eens bij dat ze de collinorm verhoogd hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X