Trainingslog voor iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik grapte ook sarcastisch terug sancho.
    Heb vandaag borst en triceps getraint maar heb te weinig tijd om er nu een volledig boekje over open te doen. Maar ik heb voldoende pomp er van gekregen, dat verzeker ik je!
    Ok..tijd om te gaan weken! Laterz.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Mja, was al bang om pak slaag te krijgen

Ik ga straks de beentjes en biceps trainen Heb wel nog eens zin om 2dagen stijf rond te lopen
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• DSO is van...gaat op de bench liggen met 150kg aan de stang. Net voor het liften zegt hij: "kijk een lekker wijf". Dan kijken we en als we naar DSO kijken is het van: "ja ik heb me rep gemaakt. jullie hebben het net gemist".

Ik ben meer van de static holds en maak dan snel een foto voordat het gewicht uit me klauwen flikkert

Comment

• Hahahaha.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Kijk...ome Fallus heeft em door

Comment

• Vandaag vrij lekker mn borst vernaggeld:

Decline benchpress dumbells: 2x28 kg - 26 kg - 24 kg - 22 kg
                Incline benchpress dumbells: 2x26 kg - 24 kg - 22 kg - 20 kg
                Flat benchpress dumbells: 2x26 kg - 24 kg - 22 kg - 20 kg
                in superset met: Cable fly's: 15 - 14 - 13 - 12 kg

rust was steeds 45 seconden en elke rep explosief omhoog, 3 seconden keihard knijpen en dan in 3 seconden weer terug. Vooral die superset met de kabels was een knaller

Nog een supersetje:
                - Single handed overhead extension: 23 - 21 - 19 - 17
                - Dippen: 10x - 8x - 7x - 6x (ik zeulde vandaag ongeveer 82-83 kg op en neer)

Nog ff buik superset:
                - op de hyper extension bank mn zij trainen met in mn hand: 20 - 20 - 18 - 18 kg
                - Leg raises met op de top nog een crunch en de beentjes laten zakken in 3 seconden

Was lekker in 45 minuten klaar, lekker doorgetraind. Samen met een maat van me, alleen de set, gewicht doorgeven en meteen door. Lekker kapot hierna En ik had een GRUWELIJKE pomp in mn borsten en triceps!!!

edit: trouwens DSO: je gaat keihard man Keep up the good work!
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• @ Leo1988

Thanks man! Jij ook overigens! Ongelooflijk lekker zulke superpumps die je ervaart na zo'n kickass training met weinig rust vind je niet? Ik train altijd alles in 45 minuten me tzo weinig rust! Dat geeft mij tenminste de meeste voldoening

Comment

• Thanks

Ja ik train sinds een tijdje zo (toen ik net begon nam ik altijd 90-120s rust, wat wist ik er nou van ) en het bevalt me echt HEEL goed! Je kan meer sets draaien in minder tijd, je gaat meer kapot en ik krijg er een heerlijke pomp van EN een voldaan gevoel inderdaad!

Verder probeer ik mn training altijd in 45 minuten af te ronden, maar als ik nog buik erbij isoleer (ook altijd kleine supersetjes) duurt het soms wat langer (nooit langer dan een uur tho). Hierna ben ik er ook wel helemaal klaar mee

Straks weer lekker benen doen en wat PR's neerzetten
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Ook maar ff me training van gister neerzetten:

Benen

Squat

12x60kg
                      10x80kg
                      8x100kg
                      8x110kg
                      6x120kg

Leggextension

10x70kg
                      10x90kg
                      8x110kg
                      8x130kg
                      6x150kg max gewicht

standingcalve raise

15x70kg
                      15x80kg
                      10x100kg
                      6x120kg (kramp kut zooi)

leggpress

12x100kg
                      8x180kg
                      8x220kg
                      6x260kg

Hamstrings had ik dinsdag al gedaan met rug, deadlift dus.

Ging wel redelijk, had geen spotter dus ging niet voor 110%
                      Nu spierpijn als een gek
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Voor iemand met zulke stats op het gebied van squat en legpress doe je maar weinig gewicht met de standing calfraise. Ik doe daar bijvoorbeeld 300 kg mee. En mijn squat resultaten gaan niet hoger dan 100-120 kg.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Voor iemand met zulke stats op het gebied van squat en legpress doe je maar weinig gewicht met de standing calfraise. Ik doe daar bijvoorbeeld 300 kg mee. En mijn squat resultaten gaan niet hoger dan 100-120 kg.
                          Ja klopt,
                          kuiten zijn gewoon kloten bij mij!
                          Of ik krijg kramp of ik kan de volgende dag me bed niet uitkomen van de spierpijn in mijn kuiten, is gewoon heel zwak heeft er ook mee te maken dat ik een paar jaar geleden mijn kuitbeen gebroken heb he denk ik!
                          En tja 300kg standingcalve raise, kan ook met de machine te maken hebben he! De echte grote jongens 130kg+ bij mij in de gym zie ik ook niet boven de 250kg uitkomen hoor!

Edit: 100kg squaten en 300kg calve raise staan ook niet echt in verhouding vind ik.
                          Last edited by fitnessfreak; 15-01-2009, 13:42.
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Originally posted by fitnessfreak View Post
                            Ja klopt,
                            kuiten zijn gewoon kloten bij mij!
                            Of ik krijg kramp of ik kan de volgende dag me bed niet uitkomen van de spierpijn in mijn kuiten, is gewoon heel zwak heeft er ook mee te maken dat ik een paar jaar geleden mijn kuitbeen gebroken heb he denk ik!
                            En tja 300kg standingcalve raise, kan ook met de machine te maken hebben he! De echte grote jongens 130kg+ bij mij in de gym zie ik ook niet boven de 250kg uitkomen hoor!

Edit: 100kg squaten en 300kg calve raise staan ook niet echt in verhouding vind ik.
                            Nee...dat klopt. Maar ik kan ook veel meer squatten dan ik werkelijk doe. Ik heb altijd heel zwaar benen getraint..maar ik wil geen grote dikke benen want dan pas ik niet meer in mijn broeken
                            En ik train uiteraard niet altijd met 300 kg standing calfraises. Meestal is 200 kg genoeg. Het zijn ook max reps waar ik het over had
                            NB: Ik gebruik nooit een calfraise machine maar altijd de smithmachine die ik vol schijven laad.

Comment

• Vandaag weer gruwelijk benen gedaan

Fullsquats (langzaam zakken, explosief omhoog): 90 - 87,5 - 85 - 82,5 met iets van 45-60s rust. Zat een paar maanden geleden op 6x90 parrallel, en nou 8x90 full

Deadlifts: 120 - 115 - 110 - 105. Grip verslapte bij elke set 1 keer bij de 7e rep, meteen opnieuw vastgegrepen en doorgegaan. Hooguit 1 seconde rust (misschien zelfs minder)

Lunges: 52,5 - 50 - 47,5 - 45 eerst rechterbeen 8 reps, dan linker

Leg extension (de zware variant): 45 - 42,5 - 40 - 37,5 Explosief omhoog, 3 seconden knijpen en langzaam zakken
                              in superset met: Seated leg curl: 72 - 68 - 64 - 61 zelfde uitvoering als hierboven

Standing leg curl: 36 - 34 - 32 - 30 met 30s rust

Was wel lekker kapot Allemaal pr'tjes

Comment

• 15 minuten opwarmen op de hometrainer en daarna:

Borst:

dumbell flyes
                                4 sets 12 x 10 kg

cable crossover
                                4 sets 12 reps met 50 kg

Schuine bank met dumbells
                                4 sets 12 reps met 18 kg dumbells

Armen (alles in supersets):

Dippen in de machine
                                4 sets 12 reps half stack (100 kg)
                                +
                                Standing barbell curl met EZ stang
                                4 sets 12 reps met 30 kg

Dumbell kickback
                                4 sets 12 reps met 6 kg
                                +
                                Hammercurls
                                4 sets 12 reps met 18 kg

Daarna 20 minuten HIIT op de hometrainer gedaan. Pfffff ben kapot!
                                Tussen alle sets zaten maar 30 seconden rust en tussen de supersets 1 minuut. Was in een 45 minuten klaar maar met de cardio erbij ben ik 5 kwartier bezig geweesd. Ik ben echt doodmoe! Maar het doel (mijn conditie opkrikken en wat droger worden (richting de 15%) komt zo wel dichterbij!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X