Bankdrukschema van de ophaler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog meer tegenslag.
    De migraine was de voorbode van de buikgriep.
    Heb gisterenavond op het toilet doorgebracht. Heel de avond en de nacht kotsen en schijten. Nou ik denk dat ik de hele week niet meer train!
    Fuck!!!!!!!!!!!!!!!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Nog meer tegenslag.
      De migraine was de voorbode van de buikgriep.
      Heb gisterenavond op het toilet doorgebracht. Heel de avond en de nacht kotsen en schijten. Nou ik denk dat ik de hele week niet meer train!
      Fuck!!!!!!!!!!!!!!!
      Wat een schijtzooi zeg.Zou zeker even wachten met trainen en niet schrikken wat een kracht je inleverd na zo"n schijtpartij.Maar ja je kracht is ook gelukkig weer binnen enkele dagen terug.Sterkte.

Comment

• Originally posted by levensgenieter View Post
        Wat een schijtzooi zeg.Zou zeker even wachten met trainen en niet schrikken wat een kracht je inleverd na zo"n schijtpartij.Maar ja je kracht is ook gelukkig weer binnen enkele dagen terug.Sterkte.
        Maat, ik ben me er weldegenlijk van bewust hoeveel kracht ik ga inleveren. Ik kan nu amper een kratje bier van de grond optillen. Het zal wel een goeie week duren voordat ik weer een beetje op de been ben. Ik ga mijn doel niet halen.
        Bij deze dus aan iedereen:

@ Bodynetleden:

Ik blijf op het eind van 2008 steken op een maximum van 145 kg vlak bankdrukken. Uiteindelijk toch nog niet verkeerd als ik het begin van mijn log terug lees.
        Ik laat het voor 2008 hierbij en ga met frisse moed weer verder na de jaarwisseling. Misschien dat dan de 150 kg gedrukt gaat worden. het zal er dan hopelijk wel van komen! Bedankt voor jullie tips en aandacht! En alvast een gelukkig 2009!

Comment

• Proost!

Comment

• Das kut om te horen

Doel voor eind volgend jaar dan maar op de 200-210kg zetten?

Comment

• wat maakt die 5 kilo nou uit man heb zoiezo respect dat je gewerkt hebt naar die 145 en straks ga je gewoon weer lekker verder en pak je die 150
              Owner of the Iron Playground.

Comment

• @ Jordy

Thanks!

@ Fallus

Het moet nog steeds clean mogenlijk zijn. Ik betwijfel of over de 200 kg heen gaan zonder AS mogenlijk is. Maar hey...je weet het nooit he? Ik ga eerst voor die 150 en werk dan geleidelijk omhoog naar de 200 (of zo hoog als ik clean kan doen).

Comment

• Niet terugkrabbelen bro. Doel zetten op 200. Geen ruimte geven aan je doel tot je niet anders kunt.

En inderdaad, die 145 is al gruwelijk. Gefeliciteerd met dat pr!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Ik krabbel ook niet terug. Ik hou die 200 kg als doel. Alleen wil Fallus meteen dat ik een nieuw doel zet naar 220 kg. Ik heb nog steeds 55 kg te gaan hoor!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Ik krabbel ook niet terug. Ik hou die 200 kg als doel.
                      Dan zijn we het eens. Was gericht op die hoeveel ik kan. Daar gaan we niet aan beginnen, een buffel als jij... Gewoon op die 200 richten en dat komt hartstikke goed.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• 200+kg kun je ook clean halen. Het gaat dan alleen traaag. En je huidige trainings technieken werken dan niet meer. Maar 60kg winst in een jaar moet zeker nog wel te doen zijn

150+60=210kg december 2009
                        190 als je nog blessures en shit hebt

Waarom 150 als begin...die 5kg pak je er nog wel bij voor January op de helft is

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          200+kg kun je ook clean halen. Het gaat dan alleen traaag. En je huidige trainings technieken werken dan niet meer. Maar 60kg winst in een jaar moet zeker nog wel te doen zijn

150+60=210kg december 2009
                          190 als je nog blessures en shit hebt

Waarom 150 als begin...die 5kg pak je er nog wel bij voor January op de helft is
                          Ik zie wel. Tot nieuwjaarsdag train ik niet volop meer.

Comment

• hoe staat het er nu mee ophaler?
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

• [quote=de sterkste ophaler;458719]Zo luitjes,

Vlakke bank:

*30 keer lege olympische stang om op te warmen.
                              *20 x 60 kg
                              *10 x 80 kg
                              * 6 x 100 kg (met spotter)
                              * 6 x 100 kg (met spotter)
                              * 4 x 100 kg (met spotter)
                              * tot faillure met 40 kg

bro dit is bijna mijn schema ahahah maar mijn piramide is wel een variatie anders als ik ga toppen met triple als spotter dan weet ik wat me 1x max is:

16x 40 kilo
                              10x 70 kilo
                              8x 90
                              6x 100 (spotter)
                              6x 100 (spotter)
                              3x 120 (spotter)
                              1x 140 (spotter)
                              40 kilo tot faillure

try it a shot???

quote]
                              HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                                hoe staat het er nu mee ophaler?
                                Ik heb een voorlopige stop op dit schema. Ben nu bezig mijn BF te verlagen naar 15% en mijn conditie op te krikken. Misschien dat mijn vooruitgang met het bankdrukschema dan wat sneller zal gaan.
                                Voorlopig is dit mijn bankdrukschema zoals ik gemiddeld genomen train:

12 x 80
                                10 x 100
                                8 x 120
                                6 x 130
                                10 x 100
                                Daarna schuine bank, flyes en cable cross.

Ik test zo nu en dan mijn bankdrukmax nog wel eens maar dat is momenteel nog steeds 1 x 145 kg. Als ik naar het begin van dit topic kijk ben ik ver gekomen. Zodra ik op 15% aangekomen ben ga ik hier weer mee verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X