Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dinsdag;

Skullchrushers;
    was kut vind toch niet zo relaxte oefening, ben doorgegaan tot 6RM

CGBP in de smith 12RM;

12x iets
    6x70

Tricep pushdowns;

12x16
    12x21
    12x26, geen rust
    Fx16

Standing tricep extension met 1 dumbell;

12x14kg
    Fx20kg 30 sec rust
    Fx20

Afgesloten met close stance pushups tot fail
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Eten is nogsteeds vrij brak, vreet gewoon wanneer ik kan wat ik kan. Kan het clean doe ik clean, maar down ook zonder problemen een liter fristi als ik daar zin in heb.

Rug is al iets beter, ga zo ff proberen rug te doen als die niet houdt dan doe ik kuiten en verder niks misschien bicep, maar dna zit het rug beetje in de weg morgen dus weet nog niet. Anyway dat was het

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Back to the old level bro!!!
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Rug training van vanmiddag;

BOR paar setjes met 50kg ofzo was meer ter illustratie dan nuttig

Snatch grip rack pulls;

3x130
          2+Fx140
          Fx140

Chins, pullups crap voor 15 min met korte rust tot ik nog maar 1 pullup kon. Rug was leeg biceps ook dus heb het er bij gehouden.

Merk zo erg nu ik pauper eet dat spierpijn ontiegelijk lang blijft hangen, zelfs me triceps zijn echt gewoon pijnlijk bij aanraking dus meh. Zit nog even bordje met kip en sperziebonen weg te kanen en dan ga ik pitten.

Gnight

Comment

• Training donderdag;

MP;

5x55kg

Side raise, BORaise, superset Side/Front/DB Press tot fail

30 min getrained helemaal leeg me schouders, PR weer op MP t.o.v. vorige training dus allemaal mooi.

Denk morgen even rustdag want echt alles ligt in de kut op moment, ben hard aant stouwen met eten op moment hoop beetje spierpijn tegen te gaan.

Comment

• !

Gaat lekker casanova! soon weer is ff slap ouwehoeren vond ik wel gezellig!

Comment

• PM je net op msn en je bent gewoon instant kas, afhaker

Hoest met je vrouwenverslindheid test beest

Comment

• Training van zaterdag;

Fly zonder rust, behalve tussen 12-14;

12x8
                  12x10
                  12x12
                  7-8x14kg

DB Press;

12x14
                  12x20
                  12x26
                  6-7x32 ouch

Incline Fly geen rust;

12x8
                  15x12kg

Incline DB Press;

10x14
                  10x20
                  7x26, ging dood bij die laatste niet normaal ook mini hulp helemaal rode face pfieuw

Vond mooi heb het erbij gelaten geen HS machine vandaag. Duur training net iets onder 30 min

Comment

• Kom net van weegschaal af, denk dat ik er maar een eind aan maak

Comment

• Net weer getraint, na zware avond gister en maandag ook al laat. Slecht slecht maja tis niet anders, rugdag stond op rooster en vorige PR was 2x140kg RP

RP;

5x60
                      5x80
                      5x100
                      5x120
                      5x130, viel al mee vorige keer 3 en dat was pittig
                      5x140, PR dik +3 reps

Pullups 2 setjes
                      Chinups 2 setjes

Rug had superpomp en was echt bruut hard leeg gewoon nu al, maar iemand trainde mee dus nog ff snel 1 oefening erbij gedaan

DB Row niet strict lol

10x14
                      10x26
                      8x32, doooooooooood rug was echt op

Buff in rug vond het mooi geweest, echt topschema tot nu toe en zelfs met me gewicht net dat boven helemaal niks gaan gewichten nog rap omhoog dus dat valt me alleszins mee. Dieet bestaat uit alles waar ik tijd voor heb, met basis kip met rijst en sperziebonen, 1 tot 2 liter chocomel en zoveel melk als ik binnen kan krijgen tussendoor. De rest kaan ik gewoon als het in de buurt komt, gewicht moet omhoog clean of niet clean interesseert me helemaal niks mee. Vandaag nog iemand 200kg DL voor 7/8 reps zien doen dus heb nog wel wat om naar toe te werken.

Rack pulls sntch grip zijn ultra killer en weet zeker dat die rest van me fitness tijd in rug training blijven zitten, kreeg vroeger maar minimale pomp heel soms maar nu constant en spierpijn over gehele rug ipv heel soms gedeeltelijk een klein plekje. Kan heel goed zijn dat het niks betekend maar voelt zowiezo top dus blijft er zeker in. Doel is een triple met 160kg snatch grip ook op redelijk korte termijn. Morgen wordt wss rustdag of biceps of w/e nikserig.

Ben toch positief gestelt zolang gewichten in gym omhoog gaan vind ik allemaal wel best, gewicht komt wel weer. Manier van trainen vind ik nogsteeds relaxt get in, kill yourself and get out. Frequentie waarmee ik de spiergroepen aanpak is wel vrij laag 7-9 dagen, maar dit schijnt even te werken want schiet overal nog met stappen vooruit en zoveel spiergeheugen kan het bijna niet zijn want ben knetterveel verloren. Hoe dan ook ik kijk het nog even aan of het over maandje of 2 als spiergeheugen zeker uitgeput is nogsteeds werkt, zie niet in waarom niet eigenlijk maja.

Lang verhaal, weltruste ik down nog wat rijst kip en sperziebonen adios

Comment

• Holy neuk die spierpijn van rugdag is echt niet te harden, hele lats zijn nog verkracht niet te zuinig

Training van vandaag was niet echt volgens schema omdat iemand meetrainde dus even gebenched met hem tot hij aan ze top zat en toen maar beetje hard BB style getraint

BP bijna geen rust;

8x40-50-60-70

Wist meteen weer hoe kut benchen was, pijn aan polsen, schouders gaan vastzitten archen is tyfus pijnlijk en het boeit me gewoon niks, echt een rukoefening. Eens per half jaar proberen en dan ben ik er weer over uit hoe klote het is, heb dus ook zeker niet doorgestoten tot echte werksets.

Flat Fly no rest

20x8kg ofzo
                        Fx12 echt megaveel lol

DB Press amper rust;

15x14-20kg
                        12/13x26kg
                        6/8x 34kg

Incline Fly no rest

20x8kg
                        Fx12kg, nogsteeds barveel

DB Incline press, no clue meer 2 setjes tot fail in iedergeval met 26/28 o.i.d.

Superset Flat fly, flat DB Press

Fx12kg Fly
                        Fx20kg DB Press, bijna met trane in me ogen wat was dat pijnlijk

Voelde rug nog hard vandaag vooral bij Flat DB Presses was wel te merken dat die nog niet herstelt was.

Rustig weekje vorige keer 5x getraint nu 2x maar kan wel lekker herstellen zo, komt toch nog op 3,5x gemiddeld dus tis weer mooi

Maandag weer benen

Dieet is liter chocomel als ik warme maaltijd skip, dus vandaag 1 liter melk 2 liter choco. Droog staan boeit me toch niet bijster veel op moment, liever even wat lifts up want vind maar drama

Comment

• Dacht dat je niet meer ging benchen.
                          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                            Dacht dat je niet meer ging benchen.
                            Jezus net wakker jahoor schouder zeikt weer, klotebench

Gewicht zit op 67,9kg das dus 3,2kg meer dan vorige week en zie geen verschil aan abs dus wijd het maar aan overtraining van vorige week en depleted glycoseen of w/e boeit me niet zoveel ben allang blij dat ik tenminste meer weeg dan aan het begin van dit log 6 maanden terug.

Spierpijn is echt belachelijk rug ligt helemaal in puin en daar zitten nog wat paintball gunshotwounds op ook dus ouch, borst is redelijk spierpijnerig maar ant. delt. is weer helemaal verkracht qua spierpijn en schouder zanikt een beetje dus tis weer prijs.

Maandag wheelday

Comment

• Das kut. Ik vind bench ook niet echt geweldig...zeker omdat het me zwakste onderdeel is. Maar voor borst ontwikkeling vind ik het wel prettig om max effort bench te doen als eerste borst oefening. De explosiviteit "primed" de borst voor verdere oefeningen. En omdat je veel triceps verbruikt heb je bij de oefeningen er na dat je juist makkelijker de borst spier isoleert bij dumbell presses.

Waar staat RPSG trouwens voor in je onderschrift?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                Das kut. Ik vind bench ook niet echt geweldig...zeker omdat het me zwakste onderdeel is. Maar voor borst ontwikkeling vind ik het wel prettig om max effort bench te doen als eerste borst oefening. De explosiviteit "primed" de borst voor verdere oefeningen. En omdat je veel triceps verbruikt heb je bij de oefeningen er na dat je juist makkelijker de borst spier isoleert bij dumbell presses.

Waar staat RPSG trouwens voor in je onderschrift?
                                Bij mij prime ik er alleen maar een schouderblessure mee geloof ik En ik heb meer tegenovergestelde, omdat triceps op raakt krijg ik nog minder uit borst en is het hek van de dam qua fail @ life. Gaan gewichten ook nog naar beneden en voel ik amper borst meer, vandaar de pre-exhaust met fly's. Misschien maar cable crossovers gaan doen, magoed das echt zoiets van meh als het zover gekomen is waar zijn we dan mee bezig lol

RPSG = Rack Pulls Snatch Grip, me nieuwe favo rug oefening

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X