Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Yawgmoth View Post
    Voorlopig zou ik maar gewoon elke training je PR's proberen te verbreken, houdt het tenminste een beetje interessant.
    Kijk, hier ben ik het nu ook mee eens. Misschien is dat wel eens een welkome afwisseling om de sleur te doorbreken. en uiteraard gewoon een tijdje op onderhoud blijven totdat je helemaal voor de cut gaat!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Kijk, hier ben ik het nu ook mee eens. Misschien is dat wel eens een welkome afwisseling om de sleur te doorbreken. en uiteraard gewoon een tijdje op onderhoud blijven totdat je helemaal voor de cut gaat!
      Ligt er aan hoe Yaw het bedoelt. Als Yaw bedoelt, dat ik gewoon door moet gaan waar ik mee bezig is (ik ga zo ongeveer iedere training hoger en zwaarder dan de vorige keer dat ik die oefening deed, dus in feite verbreek ik al iedere keer PR's, tenzij ik me een keer kut voel), dan is de afwisseling wat dat betreft dus ver te zoeken. En die cut, daar ga ik voor. Weet nog niet hoe, maar ik ga ervoor
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
        Ligt er aan hoe Yaw het bedoelt. Als Yaw bedoelt, dat ik gewoon door moet gaan waar ik mee bezig is (ik ga zo ongeveer iedere training hoger en zwaarder dan de vorige keer dat ik die oefening deed, dus in feite verbreek ik al iedere keer PR's, tenzij ik me een keer kut voel), dan is de afwisseling wat dat betreft dus ver te zoeken. En die cut, daar ga ik voor. Weet nog niet hoe, maar ik ga ervoor
        Ok dan zul je meer jezelf met dieeten bezig moeten houden dan met training. Qua training zul je moeten zorgen voor een continue hoge hartslag om zoeel mogenlijk vet te verbranden. Supersets of monstersets gaan doen, HIIT etc etc.
        ben wel nieuwschierig op wat voor vetpercentage je eigenlijk van plan bent uit te komen...wedstrijdje in het vooruitzicht of zo?

Comment

Ok dan zul je meer jezelf met dieeten bezig moeten houden dan met training. Qua training zul je moeten zorgen voor een continue hoge hartslag om zoeel mogenlijk vet te verbranden. Supersets of monstersets gaan doen, HIIT etc etc.
          ben wel nieuwschierig op wat voor vetpercentage je eigenlijk van plan bent uit te komen...wedstrijdje in het vooruitzicht of zo?
          Ja, wedstrijdjes genoeg. Floorball welteverstaan . Maar euhm, waarom link je het willen zakken in vetpercentage aan een wedstrijd?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Waarom eigenlijk cutten, sta je dan veel te vet?
            Ik begrijp dat excessief bulken en cutten van gewone liefhebbers niet. We doen toch niet aan wedstrijden.
            Je wil roch het hele jaar rond mensen met je abs kunnen flashen.
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
              Waarom eigenlijk cutten, sta je dan veel te vet?
              Ik begrijp dat excessief bulken en cutten van gewone liefhebbers niet. We doen toch niet aan wedstrijden.
              Je wil roch het hele jaar rond mensen met je abs kunnen flashen.
              Waarom denk je dat ik excessief bulk en cut?

Comment

Ja, wedstrijdjes genoeg. Floorball welteverstaan . Maar euhm, waarom link je het willen zakken in vetpercentage aan een wedstrijd?
                Omdat dat voor de meesten de reden is. Tenzij je echt vet bent...en dat ben jij niet.

Comment

Omdat dat voor de meesten de reden is. Tenzij je echt vet bent...en dat ben jij niet.
                  En wat als ik nou gewoon minder vet wil? Niet omdat ik echt vet ben, maar het wel mooier vind om minder vet te hebben?

Comment

En wat als ik nou gewoon minder vet wil? Niet omdat ik echt vet ben, maar het wel mooier vind om minder vet te hebben?
                    Allemaal mogelijk ja. Maar...mijn oorspronkelijke vraag ontwijk je nog steeds.
                    Op welk vetpercentage wil je uitkomen? Wil je echt keihard worden? Richting miss fitness?

Comment

Allemaal mogelijk ja. Maar...mijn oorspronkelijke vraag ontwijk je nog steeds.
                      Op welk vetpercentage wil je uitkomen? Wil je echt keihard worden? Richting miss fitness?
                      Geen idee Mark. Zoals je weet meet ik mijn vetpercentage niet, dus zou ook apart zijn om daar een doel in cijfers voor te geven.

Comment

Geen idee Mark. Zoals je weet meet ik mijn vetpercentage niet, dus zou ook apart zijn om daar een doel in cijfers voor te geven.
                        En gelijk heb je. De spiegel zou de graadmeter moeten zijn, niet de vetmeter of de wegschaal.
                        Ben wel benieuwd hoe je er komend jaar uit ziet als we weer es samen trainen.

Comment

En gelijk heb je. De spiegel zou de graadmeter moeten zijn, niet de vetmeter of de wegschaal.
                          Ben wel benieuwd hoe je er komend jaar uit ziet als we weer es samen trainen.
                          Niet direct na kerst en oud en nieuw dan hoor

Comment

• Zojuist:

Zercher squat
                            75 kg
                            10-9-8

Standing MP
                            25 kg
                            11-7-6

Split squat met dumbbells
                            2x 20 kg
                            11-10-9

Db press hammer grip
                            2x 14 kg
                            12-7-4

Glute bridge met schouders op bank
                            25 kg
                            15-10-9

Dips press
                            40 kg
                            9-6-4

En de homo-instructeur vroeg of ik een keer wat lekkere kerels van het forum mee wilde nemen naar de gym om te gaan trainen. Wie biedt zich aan?

Comment

• hehe zijn die beach boy mocro's op je sportschool niet lekker genoeg ofzo? :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                hehe zijn die beach boy mocro's op je sportschool niet lekker genoeg ofzo? :P
                                Ik zit ze allemaal af te kraken als ik het er met hem over heb en nu vindt hij ze opeens niet lekker meer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X