Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zojuist:

Zercher squat
    75 kg
    11-9-8

Standing MP
    25 kg
    11-9-5

Leg extension
    60 kg
    11-10-9

Db press hammer grip
    2x 14 kg
    12-8-7

Glute bridge
    70 kg
    11-10-9

Plank hold
    90 sec- 45 sec - 30 sec
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Het goede voornemensvirus heeft trouwens toegeslagen op de sportschool. Ik was eergisteren dus trainen en het was stervensdruk. Allemaal mensen die met hun papieren schemaatje de apparaten langsliepen. Toevallig ook allemaal precies hetzelfde schema.

Sta ik daar de MP te doen. Ik stond met mijn gezicht naar een hok waar de weegschaal en de vetmeter staan/liggen. Daar moest iemand bij (nieuw iemand) dus die wil langs mij lopen terwijl ik nog bezig ben. Ik vond dat die persoon maar even moest wachten tot ik met mijn set klaar was, maar blijkbaar dacht hij daar anders over en hij probeerde het zo te timen dat hij onder de stang door kon lopen als ik hem omhoog duwde. Foutje bedankt, stang op zijn hoofd. En dan boos worden op mij
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Had je al gewaarschuwd over dat virus :P
        Hoop dat het veel gewicht was wat op zijn kop knalde

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Had je al gewaarschuwd over dat virus :P
          Hoop dat het veel gewicht was wat op zijn kop knalde

Mwoah je ziet het, mijn MP is niet zo denderend. Jammer dat de stang bij een Zercher squat of deadlift niet hoog genoeg komt om iemands gezicht te raken, dat is wel even wat meer gewicht .

Maar het is toch van den zotte dat je iemand die bezig is met een set zo stoort? Dan wacht je toch gewoon even?

Comment

• Ik had dat bijna met een squat, kwam er een knul aanlopen en begon vlak naast me te curlen terwijl ik die stang unrackte...
            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
              Ik had dat bijna met een squat, kwam er een knul aanlopen en begon vlak naast me te curlen terwijl ik die stang unrackte...
              Ik snap dat echt niet. Zo lag ik laatst op een bankje een bench press te doen. Met mijn hoofd richting kabelstation. Wilde iemand een woodchopper gaan doen en gaat dus zo dicht bij me staan dat als hij geen broek aan had gehad en zijn piemel lang genoeg was geweest, hij in mijn oog had gelegen. Zeg maar tegen het bankje aan. Dan vraag je toch even of je tussen mijn sets door mag? Of je wacht even? Of je vraagt of ik mijn bankje even wat op kan schuiven als je zoveel haast hebt?

Comment

• Heb dat vroeger maar 1x gehad. Bench Rack stond voor een raam waar ze gym klasjes hadden. Mensen wilden bij het hoofdeind gaan staan om door het raam te gluren terwijl ik met me bench bezig was. Deed het toch nog met 20kg aan iedere kant van de stang, maar ik ramde expres keihard die barbel + gewichten vol in hun rug.

Die sukkels snappen het gevaar niet dat ze creeren met hun idioot gedrag.

Comment

• Idd die zijn gevaarlijk voor jou, anderen en zichzelf... Nog even inhouden en volhouden Pin, deze zijn toch zo weer gestopt met sporten.. En heb je weer vrij baan... Wel knap waardeloos trainen zo, als je alles in de gaten moet houden... Deze mensen lopen ook zo met n barbell door de zaak heen, zonder op of om te kijken of het enig gevaar voor anderen oplevert.. Nog even op je tanden bijten meid.. En hier en daar wat tikken uitdelen natuurlijk hehehe....

Comment

• Zo heb ik een keer met side raises een oud vrouwtje onderuit gemept
                    En ik ben er trots op.
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                      Maar het is toch van den zotte dat je iemand die bezig is met een set zo stoort? Dan wacht je toch gewoon even?
                      Ken je toevallig die reclames van onbewust asociaal?
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Zijn daar de compounds zoals deadlifts en squats al niet goed genoeg voor?
                        jawel

Comment

• Originally posted by Pinada View Post

Zonder dat we het beseffen worden we steeds asocialer
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Bij ons is ook het goed voornemens virus duidelijk te merken. Niet zo zeer onder de jongeren, maar ik merk dat er veel 30+ers zijn die beginnen. Ook wel wat jongeren maar die hebben waarschijnlijk last van de vervroegde beach-boy pandemie.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Vorige training:

Rack pull
                              120 kg
                              12-10-9

LPD roeigreep
                              55 kg
                              11-9-7

GHR (niet strict)
                              bw
                              5x5

Seated row
                              35 kg
                              11-9-8

Face pull
                              40 kg
                              11-10-7

Cable side raise
                              2x 7,5 kg
                              10-9-8

Comment

• sterk vrouwtje die linda
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X