Ze is zwakker geworden. Vorige keer deed ze 13 reps op die rack pull nadat ze al deadlift had gedaan. Mietje :P
Pins nieuwe plan de campagne
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag een benentraining gedaan. Ich bin ganz gesloopt door iemand die vond dat ik maar even benen moest trainen. Nou wilde ik morgen gaan trainen, maar het benendeel van het geplande push-schema gaat never nooit niet werken, dus ik ga morgen alleen borst en voorkant schouders doen denk ik. Gatver, als je even niet oplet train je straks nog bijna standaardsplit. Juk."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostVoor een keer kan toch geen kwaad"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by Pinada View PostKwaad zal het niet kunnen, maar ik heb een hekel aan borst trainen en dan moet ik vandaag bijna een hele training daarmee gaan vullen .
Misschien dat jij dan eerst ff aan de bar kunt hangen en weer in kunt springen zodra we met benen gaan beginnen?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJammer. De helft van de endo-squad training bestaat uit borst
Misschien dat jij dan eerst ff aan de bar kunt hangen en weer in kunt springen zodra we met benen gaan beginnen?
Volgens mij was al lang besloten dat ik vooral uit jullie buurt zou blijven dus ik ga de hele training wel mijn eigen ding doen ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe kan ook overdrijven met "uit de buurt blijven". Dan zijn wij in Tilburg en jij aan andere kant van het land o.O
Ja daar komt het wel op neer. Ik heb de 30e wedstrijd in Nijmegen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Zojuist:
Deadlift
90 kg
11-9-7
LPD convergent
65 kg
13-9-8
SL DL
75 kg
11-10-9
Db row
2x22 kg
12-10-9
Een oefening waarvan ik de naam niet meer weet
7,5 kg per kant
11-9-8
Hanging side rais
6 kg per hand
10-9-8"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Gisteren:
Reverse hack squat
85 kg
12-10-8
Db Inlince BP
2x12 kg
14-10-8
Sissy squat
5 kg
10-9-8-7
Arnold press (nooit gedaan, dacht hem eens een keer te proberen)
2x 10 kg
11-8-6
Glute bridge
70 kg
11-8-7
Plank hold
60 sec - 45 sec - 20 sec"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Vandaag:
Ăśber blijdschap.
Ik ben vorige jaar september een interne opleiding op mijn werk gestart. Iedere vrijdagmiddag de hele middag opleiding en iedere week een aardige portie huiswerk (literatuur, opdrachten, et cetera). Doel was een certificering te halen voor de functie boven mij, waar ik naartoe wil groeien. Het behalen van dat certificaat is een eerste stap in die richting.
De laatste vrijdag kregen we een examen toegemaild die we voor een zekere deadline in moesten leveren. Bloed, zweet en tranen.
Vandaag het resultaat binnen: Geslaagd met een 9 ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment