fuck, fuck, fuck daar had ik geen rekening mee gehouden in mijn planning met voeding, supps, einddatum etc. Alleen tussen de cycli in. Maar wel logisch daar moet je ook rekening mee houden na het bepalen.... en aangezien ik per week train is minder niet echt een optie. Dus dat wordt komende zondag laatste training en dan twee maandagen erna de volgende
Kevf's HST feestje
Collapse
X
-
• Following each 6-8 week cycle, a one-week period of Strategic Deconditioning should be taken during which no, training should be performed. This time is used to recuperate and allow any minor over-use injuries to heal. Try to get plenty of sleep as well as participate in leisure activities outside of the gym.
hier zie ik er niks van:
Hypertrophy-Specific Training : : Official Home of HST
General?
Comment
-
Hier staat het ook op jouw link hoor Kevf:
• Strategic Deconditioning is very important for long term growth. You have to do it eventually if you hope to bust a previous plateau in ³size². Once your muscle is tuff as shoe leather, all the work in the gym serves only to maintain what size you already have. SD primes the muscle to respond once again to the training stimulus and allows growth to resume.
Stond overigens ook in mijn log meen ik."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHier staat het ook op jouw link hoor Kevf:
• Strategic Deconditioning is very important for long term growth. You have to do it eventually if you hope to bust a previous plateau in ³size². Once your muscle is tuff as shoe leather, all the work in the gym serves only to maintain what size you already have. SD primes the muscle to respond once again to the training stimulus and allows growth to resume.
Stond overigens ook in mijn log meen ik.
Maar na deze week max bepalen dus ook al?
Comment
-
Ja, je bepaalt eerst je maxes, dan 9-14 dagen rust, dan hst van 3-4 cycli (15-10-5- en evt dan neg), en dan weer maxes bepalen, 9-14 dagen rust etc. etc."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJa, je bepaalt eerst je maxes, dan 9-14 dagen rust, dan hst van 3-4 cycli (15-10-5- en evt dan neg), en dan weer maxes bepalen, 9-14 dagen rust etc. etc.
ook kun je dan de 15 reps achterwege laten zie stukje van vorige pagina:
En dan?
Dan nemen we 9 tot 12 dagen rust. We zitten namelijk aan ons maximum en we moeten ons lichaam laten ontwennen aan de belasting. Na 7 dagen ben je volledig hersteld van de hele cyclus, maar er is extra tijd nodig om je lichaam te ontwennen. Bij de tweede cyclus kunnen we de 15 herhalingen achterwege laten, tenzij je een blessure voelt opkomen. Bij de volgende cyclus verzwaren we alle gebruikte gewichten met 1 tot 10 kg .
Comment
-
De 10 rep sessie is ook binnen! (vrijdag gedaan)
voor de lui mensen onder ons, dit was mijn 15:
Squat 16x70 kg
Benchpress 18x80 kg
Dips (machine)15x65 kg
Delt Rear 17x14 kg
Barbell Curl 18x30 kg
Leg Curl 17x55 kg
Lat Pull 19x70 kg
T-bar Rows (machine)12x30 kg
Triceps pushdown 15x30 kg
Shrugs (barbell) 20x110 kg
Squat: 13 x 110 (semi boxsquat, bankje erachter die ik met mijn kont aantik)
Bench: 10 x 95 (!!!! helemaal los)
Dips machine: 11 x 75
Delt rear: 12 x 18
Barbell curl: 14 x 40 (!!)
Leg curl: 13 x 60
Latpull: 10 x 90
T-bar: 10 x 40
Triceps pushdown: 8 x 45
Shrugs barbell (no straps) : 12 x 130
Zeer tevreden over de gewichten! Echter max bepalen is geloof ik niet echt wat voor mij. Ik weet van geen ophouden en al resultaat was ik dusdanig misselijk dat ik 20 minuten op een stoeltje bij de bar heb gezeten. Verder klaagt mijn rug wat dus de shrugs laat ik bij de 5 reps zitten omdat het gewicht voor mijn gewrichten dan te hoog wordt.
Activate Xtreme is binnen en dat ga ik hier ook loggen (review komt in ander subforum). Beetje in dubio wat ik met mijn eten ga doen in de 9 dagen rust. Denk er over na om mijn carbs iets te verlagen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment