DrRude's Notebook

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Dr Rude View Post
    Mijn nieuwe schema weet ik nog niet. Ik had gedacht aan een upperbody/lowerbody of een fullbody. (Maar met zeker MP, DL en squats) Wat raadt jij me aan?
    Ik ben nu met dit schema in de weer en bevalt goed.

    Fullbody.

    A
    3x5 Front Squat
    3x8-12 Dumbell Press
    3x8-12 Incline Fly
    1x5 Deadlift
    3xF Dips

    B
    3x5 Box Squat
    3x5 Military Press
    3x8-12 Bor
    3x10 Rows
    3xF Chins

    Comment


    • #17
      Hoelang train je nu eigenlijk al?
      Owner of the Iron Playground.

      Comment


      • #18
        Originally posted by jordy View Post
        Hoelang train je nu eigenlijk al?
        Vorige grote vakantie(juli-augustus) 2 jaar. Meestal zonder pauzes, dus ongeveer 2 jaar aan één stuk.

        Dat is ook de reden dat ik op dit forum ben terecht gekomen, omdat ik het gevoel had dat ik wat achterliep in vergelijking met de tijd...
        RAW: 155 - 155 - 220
        EQ: 190 - 165 - 230

        Comment


        • #19
          Lang geleden dat ik me nog zo stijfjes voelde in de borststreek. Maar daar hou ik wel van, weet je tenminste dat je getraind hebt. Verder voelt het wel OK aan.

          Kan niet wachten tot morgen, mijn eerst DL
          RAW: 155 - 155 - 220
          EQ: 190 - 165 - 230

          Comment


          • #20
            Succes
            The Sky Ain't The Limit

            "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

            Comment


            • #21
              Originally posted by sch00m View Post
              Succes
              DL zal wel goed lopen denk ik. Qua aanleren van techniek moet ik me niet al te veel zorgen maken, aangezien mijn fitnessinstructeur meervoudig Belgisch kampioen Powerliften is.
              RAW: 155 - 155 - 220
              EQ: 190 - 165 - 230

              Comment


              • #22
                Er schiet me nog net iets te binnen.
                Laatste tijd heb ik er last van s'nachts te moeten opstaan, om te plassen. Komt dit door de bruuske verandering in eetpatroon? Of drink ik gewoon teveel/te weinig/te laat op de avond?

                Iemand ervaring mee?
                RAW: 155 - 155 - 220
                EQ: 190 - 165 - 230

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Dr Rude View Post
                  Er schiet me nog net iets te binnen.
                  Laatste tijd heb ik er last van s'nachts te moeten opstaan, om te plassen. Komt dit door de bruuske verandering in eetpatroon? Of drink ik gewoon teveel/te weinig/te laat op de avond?

                  Iemand ervaring mee?
                  heb dit ook, probeer zeker 2 uur voor slapen niet meer te drinken.
                  af en toe als ik veel dronk moest ik zeker 4x opstaan, erg vervelend...
                  Groeten

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Revius View Post
                    heb dit ook, probeer zeker 2 uur voor slapen niet meer te drinken.
                    af en toe als ik veel dronk moest ik zeker 4x opstaan, erg vervelend...
                    Ja, inderdaad vervelend. Zeker als je de volgende dag moet trainen. Maar het probleem is dat ik laat op de avond train (einde rond 9u) en als ik dan nog chocomelk of dergelijk moet drinken (en ik heb al water gedronken tijdens mijn training) ga ik geen leuke nachtrust tegemoet. Hoe los jij dit op?
                    RAW: 155 - 155 - 220
                    EQ: 190 - 165 - 230

                    Comment


                    • #25
                      Succes!
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Dr Rude View Post
                        Ja, inderdaad vervelend. Zeker als je de volgende dag moet trainen. Maar het probleem is dat ik laat op de avond train (einde rond 9u) en als ik dan nog chocomelk of dergelijk moet drinken (en ik heb al water gedronken tijdens mijn training) ga ik geen leuke nachtrust tegemoet. Hoe los jij dit op?
                        Dit probleem heb ik ook! Heb me erbij neergelegd en geniet gewoon heel erg als ik een hele nacht door kan slapen!
                        30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by GeneralIx View Post
                          Succes!
                          Bedankt!
                          RAW: 155 - 155 - 220
                          EQ: 190 - 165 - 230

                          Comment


                          • #28
                            Succes met je DL vanavond

                            Hoge proteine inname is gelinked aan de frequentie van urineren, dus kan best kloppen.
                            The internet, SERIOUS business!

                            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                            Comment


                            • #29
                              Vandaag rug en biceps getraind, met een eerste keer DL.

                              Rug:

                              Deadlift 6*40kg, 6*40kg, 6*40kg, 6*45kg, 6*45kg, 6*45kg (Lijkt waarschijnlijk een laag gewicht... en dat is het ook. :P Maar voel toch al wat gewaarwording in de hamstrings)
                              One Arm Dumbell Row 10*18kg, 10*20kg, 8*22kg, 6*24kg, 6*26kg
                              Behind Neck Pull Down 10*55kg, 10*60kg, 8*65kg, 6*70kg, 6*70kg
                              Machine Row 10*40kg, 10*45kg, 8*50kg, 6*55kg, 6*60kg

                              Biceps:

                              Hammer Curl 10*14kg, 8*15kg, 6*16kg
                              Concentration Curl 10*14kg, 8*15kg, 6*16kg


                              Dit was hem. Ik kijk echt al naar de volgende deadliftsessie uit.
                              RAW: 155 - 155 - 220
                              EQ: 190 - 165 - 230

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Revius View Post
                                heb dit ook, probeer zeker 2 uur voor slapen niet meer te drinken.
                                af en toe als ik veel dronk moest ik zeker 4x opstaan, erg vervelend...
                                dit had ik eerder ook maar let laatste 2 uur op maar met hoge eiwitinname is dat een beetje normaal zoals ik hoor van anderen
                                44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                                ....

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X