dynobets ud2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• naarmate ik vaker ud2 doe, is het steeds makkelijker vol te houden. oke depletion trainingen blijven vervelend, maar als de depletion training erop zit is de rest peanuts (bij wijze van spreken).

ik zit nu in week 5, en heb nu opzich wel het gevoel dat ik de 8 weken ga redden (voor het eerst). Ikzelf ga het 4 dagen krachtschema van fallus volgen, en die dan 2-3 waves van 10 weken.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• even mijn ervaringen tot nu toe met mitotropin:

vrijdagmiddag begon ik met twee capsules (ze zijn best groot). ik had echt totaal geen honger, en moest dus ook echt opletten dat ik genoeg eet. qua energie voelde ik me niet energieker. had veel meer dorst, en moest ook vaker plassen.

zaterdag ochtend nam ik 3 capsules. ook nu weer nauwlijks honger (en vaker drinken en plassen). Ik kan mijn honger absurd goed onder controle houden, maar icm mito is weinig eten echt te easy. Ik was door de mito voor mijn gevoel iets actiever. ik was niet loom, en voelde me best wel lekker (rekening houdend met de dieet omstandigheden, want echt heerlijk voelden is natuurlijk anders).

zondag hetzelfde als zaterdag. moet wel opletten dat ik tijd na bed ga, want ik word later moe als normaal.

vanmorgen heb ik me gewogen. de vorige weken daalde mijn gewicht met 700-800g per week. Ik weet niet of het toeval is, maar dit is de eerste week dat ik 1 kilo daalde in gewicht (terwijl voeding en cardio gelijk was). Komt dit misschien doordat ik gedurende de dag actiever ben door de mito?
      --------------------

Tot nu toe ben ik best tevreden, maar het is nog te vroeg voor mijn gevoel om echt een conclusie te kunnen trekken. Door de opzet van ud2, maak je wel optimaal gebruik van de voordelen en effecten van de mito, en je gebruikt maar heel weinig (dus je doet veel langer met je mito. ik gebruik 18 caps per week. dus ipv 1 maand kan ik 10 weken, al dan niet met off weken, ervan genieten). Ik zal volgende week maandag weer even loggen hoe de mito dat weekend beviel.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• week 5 / dag 6

deze week is de carb load niet super verlopen. ipv 1300-1400g carbs heb ik maar 1200g carbs binnengekregen. daarbij veel te laat naar bed gegaan gisteren, en toen ik opstond was ik natuurlijk vreselijk moe.

ontbeten en een uurtje later een beker nox pump. voelde me vrij stijf, niet optimaal hersteld, maar mijn hoofd was al een stuk minder moe.

de power workout:

vanmorgen zoals gewoonlijk ontbeten met mijn super shake
        daarna nox pump ipv labrade supercharge, en op naar de sportschool.
        dit was mijn power workout:

fullsquat: (erg zwaar, zelfde als vorige week)
        5x60
        5x90
        5x110
        5x110
        5x110

Deadlift: (super zwaar, zelfde als vorige week)
        5x70
        5x100
        5x130
        5x140
        5x140

bankdrukken:
        5x40
        5x60
        3x80
        2x90
        1x95 (5 kg minder als voor ud2)
        5x82.5
        5x82.5

Seated row: (zelfde gebleven)
        6x107
        5x107

incline bankdrukken: (iets achteruit)
        5x80
        5x80
        4x80

Chin ups bodyweight (91): (zelfde als vorige week)
        (Bw + 10) 5x
        (Bw + 10) 5x
        (Bw + 10) 5x

kuiten op de hefboom: (super strikt, en super zwaar)
        5x150 (pr)
        5x145
        5x145

shoulder press: (zelfde als aantal weken geleden)
        5x full stack
        5x full stack

weighted tricep dips (zelfde gebleven)
        bodyweight+26 x5
        bodyweight+26 x5

biceps machine: (zwaaaar)
        7x50 (VPR)
        5x54 (pr)
        -------------------------

Ben niet ontevreden. Ongeveer alles is weer gelijk gebleven IVM 5 weken geleden. Alleen borst is iets minder, maar dat gaat na het cutten helemaal goedkomen. Volgende week ga ik extra goed letten op een goede carbload, en extra goed opletten op voldoende rust.

till next time, bye bye
        Last edited by dynobet; 27-05-2010, 22:07.

Comment

• Jammer dat je niet helemaal fit was voor de powerdag, toch mooie gewichten weten te verplaatsen.

Misschien is het toeval maar ik ben door mitropin ook 200gr extra kwijt. Het lijkt me sterk dat het al zo snel werkt? Op de verpakking stond dat het zo'n 5 a 7 dagen kost.

Ik ga me nu even klaar maken voor de tension workout

Comment

• ik heb dat nergens gelezen (dat mito pas na 7 dagen werkt, en heb toch vrijwel het hele boekje gelezen). kan het ook nergens vinden online. (doos al weggegooid). heb je wat meer info hierover?

Comment

• Overgetypt van de doos :

NOTICE : Due to the nature of this product it may take 5-7 days to achieve its full effects which will include increased resting metabolic rate (RMR), exercise metabolic rate(EMR), and thermogenis (increased body heat) DO NOT INCREASE THE DOSAGE PAST 6 TABS

Dan heb ik hier nog een klein vraagje over. Aangezien wij het op de lowdagen gebruiken (4dagen) kunnen we dan wel het gewenste effect eruit halen?

Comment

• dat is idd iets waar ik zelf niet bij stil heb gestaan. ik heb dit zelf niet op de doos gelezen (wellicht overzien). ik weet dus niet of het een goed idee is om mitotropin te combineren met UD2 als het product pas na 5-7 dagen op volle kracht werkt. (toch blijf ik het nemen deze week, want geen honger hebben is fijn).

Comment

• Same here,

Ik maak gewoon die laatste 3 weekjes af met mitropin.

Ik merk wel dat ik koppijn van die dingen krijg, das minder.

Comment

• Lijkt me verwaarloosbaar eigenlijk. Zal wel een marketing issue zijn zodat mensen die het willen "proberen" gedwongen worden een pot aan te schaffen ofzo.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Na die 5-7 dagen dat het werkt voel je je niet anders als nu.
                      Tenminste dat was bij mij het geval. De eerste paar dagen voel je je actief en fit maar dat gevoel werd steeds minder naarmate de tijd verstrijkt. Je went snel aan mito. Je went er zo goed aan dat als je je dosis hebt ingenomen je er moe van kan worden.....Ik werd er soms slaperig van.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Dyno, nog 1 vraag over je ud2.0: hoe was je ervaring met cardio op je laatste dag van de anabole fase? Kwam je sneller (of uberhaubt) in ketose? Ging je depletion beter? Zichtbaar betere resultaten (voor zover dat mogelijk is)?
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• het is heel moeilijk om te zeggen of die cardio op die dag nou nut heeft gehad of niet mbt vetverlies. Voor mij voelde deze training gewoon goed. En een beetje cardio voor conditie in zijn algemeen voelt wel goed.

Comment

• week 6 / dag 7

Vandaag was de laatste power workout. en daarmee komt het dieet nu ook tot een einde. ik heb voor mijn gevoel enorm veel vooruitgang geboekt qua fysiek (ik gok zoon 4.5-5% vet minder, fotos staan in de foto sectie), en qua kracht mag ik ook niet klagen (ben minimaal achteruit gegaan qua kracht. Op sommige oefeningen ietsjes vooruit).

De carb load heb ik in de laatste week verdeeld over twee dagen. Dat is net iets relaxter. heb 2 dagen achter elkaar e250, k750, v75 gegeten. Heerlijke havermout pannenkoeken, bakken kwark etc.

anyways ik dwaal af. de laatste power workout vandaag ging als volgt:

fullsquat: (zwaar)
                            5x60
                            5x90
                            5x110
                            5x110
                            5x110

Deadlift: (zwaar)
                            5x70
                            5x100
                            5x130
                            5x140
                            5x140

bankdrukken:
                            5x40
                            5x60
                            5x82.5
                            5x82.5
                            5x82.5

Seated row: (iets omlaag qua gewicht, strikte uitvoering)
                            6x100
                            6x100

incline bankdrukken: (goed)
                            5x80
                            5x80
                            5x80

Chin ups bodyweight (91): (zelfde als vorige week)
                            (Bw + 10) 5x
                            (Bw + 10) 5x
                            (Bw + 10) 5x

kuiten op de hefboom: (strikt en zwaar)
                            5x145
                            5x145
                            5x145

seated mili press: (zelfde als aantal weken geleden)
                            5x65
                            5x65

weighted tricep dips (zelfde gebleven)
                            bodyweight+26 x5
                            bodyweight+26 x5

biceps machine:
                            7x50
                            6x50
                            -------------------------

Al met al ben ik heel erg tevreden met het resultaat van de laatste 6 weken. De komende 9 maanden zal ik me eerst gaan focussen op mijn kracht/massa. Mocht ik echter teveel vet erbij krijgen, doe ik een aantal weekjes ud2 tussendoor.

Comment

• Je foto's liegen er niet om. Ik vond je vorig jaar tijdens onze meet in Dordt al behoorlijk fanatiek, en dat is nu echt goed te zien. Klasse.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• klopt man dikke foto's en super knap wat je hebt gedaan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X