Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
6x15 leg press (45-60 sec per setje)
6x15 leg curl (45-60 sec per setje)
6x15 chest press (45-60 sec per setje)
6x15 seated row (45-60 sec per setje)
6x15 calve raise (45-60 sec per setje)
4x15 lateral raise (45-60 sec per setje)
4x15 triceps pushdown (45-60 sec per setje)
4x15 biceps curl (45-60 sec per setje)
totaal: 42 setjes.
dan even pauzeren om te eten:
en daarna:
6x15 incline bench press (45-60 sec per setje)
6x15 lateral pulldown (45-60 sec per setje)
dus een totaal van 84 setjes.
-------------
ik en mijn partner wisselen zo snel mogelijk af.
dus hij doet zijn 15 reps, en meteen dan ga ik mijn 15 reps.
voordat we alles af hebben zijn we meestal 3.5-4 uur verder.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
6x15 chest press (45-60 sec per setje)
6x15 seated row (45-60 sec per setje)
dan even pauzeren om te eten:
en daarna:
6x15 incline bench press (45-60 sec per setje)
6x15 lateral pulldown (45-60 sec per setje)
dus een totaal van 84 setjes.
-------------
ik en mijn partner wisselen zo snel mogelijk af.
dus hij doet zijn 15 reps, en meteen dan ga ik mijn 15 reps.
voordat we alles af hebben zijn we meestal 3.5-4 uur verder.
Lyle had voorgeschreven de fullbody te splitsen (en dus 2-3 sets te doen), dan paar minuten rusten en dan weer de cyclus te herhalen. Dan ben je meer hersteld per spiergroep, kun je sneller door en deplete je beter.
Hoezo wijk je hier van af?
En over je 4 uur deplete: is dit je enige mogelijkheid? Want dit is wel erg katabool zo, 4 uur aan 1 stuk trainen, en al helemaal op deze manier. Lyle zei dat het opzich wel kon, maar dan wel een uur of 6 tussen je 2 trainingen, of de depletion in 2 uur afwerken (totaal 4 fb's dus in 2 uur).
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
dit is de enigste manier waarop ik het allemaal gepland krijg in mijn week. daarom doe ik het op deze manier. Als ik meer vrije tijd heb in een week, dan splits ik het gewoon lekker over 2 dagen (en doe dan 30 min cardio erna).
En of je nou 4 uur aan 1 stuk traint, of 2x2 uur traint verdeeld over 2 dagen. je krijgt nauwlijks carbs binnen, en veel te weinig voeding. je bent zowieso heel erg katabool in je eerste 3.5 dagen van je dieet. Persoonlijk denk ik niet dat het veel gaat uitmaken.
volgende power workout zet ik gewoon netjes een aantal prs neer. ga op oefeningen vooruit, of sta stil. maar ga zowieso niet achteruit. dus maak me niet al te druk. en zoals ik al zei, als ik een keer wel de tijd heb om op vrijdag en zaterdag beide dagen te trainen, dan doe ik dat ook.
gr dyno
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Dit is voor mij ook geen routine.
als ik normaal cut, dan doe ik 2x per week een fullbody training van anderhalf uur. en 2x pw 45 minuten cardio. zit ik aan 4.5 uur per week.
Of als ik voor massa ga, dan train ik zoon 4x per week een Ub/lb schema. Trainingen van 75 minuten. komt neer op zoon 5 uur per week.
maarja bij ultimate diet is een 8 uur zowat het minimum per week. dat is natuurlijk wel veel, maar de resultaten zijn ook erg bevredigend. dus dat zorgt dat ik gemotiveerd blijf.
waar ik denk dan: wat zijn nou 3-4 uurtjes meer bezig zijn met je hobby. Als het goed is vindt je het leuk om bezig te zijn met trainen en voeding. als bodybuilder/serieuze krachtsporter, ben je zowieso constant bezig met je sport. (want het is niet alleen de training, maar vooral ook je voeding en je rust waar je toch wel mee bezig zult zijn).
zo de volledige depletion training zit erop (82 setjes gedaan). elk setje duurde minimaal 45 seconden, maar meestal iets langer.
de training was minder erg dan ik verwacht had, en het was zeer goed te doen. gewichten bleven zelfs vrij constant. als we rust nodig hadden, dan namen we even rust, aten wat vis of kwark, en gingen verder.
nu nog wat eten, en morgenvroeg om 7 eruit om voor ik naar mijn werk ga nog even 45 min cardio te doen. zondag ook laag in carbs en in de ochtend nog even 45 min cardio.
eerlijk gezegd, vind ik het dieet alsmaar beter vol te houden. maar ik moet niet een al te grote bek hebben, want rond week 5 wordt het pas echt moeilijk om door te blijven knallen.
Dit is voor mij ook geen routine.
als ik normaal cut, dan doe ik 2x per week een fullbody training van anderhalf uur. en 2x pw 45 minuten cardio. zit ik aan 4.5 uur per week.
Of als ik voor massa ga, dan train ik zoon 4x per week een Ub/lb schema. Trainingen van 75 minuten. komt neer op zoon 5 uur per week.
maarja bij ultimate diet is een 8 uur zowat het minimum per week. dat is natuurlijk wel veel, maar de resultaten zijn ook erg bevredigend. dus dat zorgt dat ik gemotiveerd blijf.
waar ik denk dan: wat zijn nou 3-4 uurtjes meer bezig zijn met je hobby. Als het goed is vindt je het leuk om bezig te zijn met trainen en voeding. als bodybuilder/serieuze krachtsporter, ben je zowieso constant bezig met je sport. (want het is niet alleen de training, maar vooral ook je voeding en je rust waar je toch wel mee bezig zult zijn).
Ik geef je helemaal gelijk. Maar ik weet niet wat jij normaal voor de kost doet. Ben je student of werk je op kantoor of doe je een fysiek zwaarder beroep?
Omdat ik in die laatste groep val moet ik uiteraard niet te vaak en te lang trainen. Mijn maximum zit op 4 tot 5 uur per week trainen. Meestal zit het op 3 tot 4 uur per week. Ik zorg dan uiteraard wel dat de intensiteit maximaal is.
Als ik langer dan die tijd zou trainen (zoals jij nu doet) zou ik meer slopen dan opbouwen. Vandaar mijn opmerking
Maar met dit protocol ben je ook veel meer bezig met depletion trainingen en gewichten die je normaal gesproken veel vaker zou kunnen liften (op de tension training dag).
Daarnaast heb je rondom de enige workout die een beetje zoden aan de dijk zet, een huge carb up en zijn je glycogeen (?) levels hoger dan normaal.
Durf te zeggen dat zelfs jij hier mee weg komt DSO. De hele dag in de weer zijn, is misschien wel een welkome vorm van cardio... Who knows
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Maar met dit protocol ben je ook veel meer bezig met depletion trainingen en gewichten die je normaal gesproken veel vaker zou kunnen liften (op de tension training dag).
Daarnaast heb je rondom de enige workout die een beetje zoden aan de dijk zet, een huge carb up en zijn je glycogeen (?) levels hoger dan normaal.
Durf te zeggen dat zelfs jij hier mee weg komt DSO. De hele dag in de weer zijn, is misschien wel een welkome vorm van cardio... Who knows
Het probleem is dat ik nooit vantevoren weet hoe mijn dag er uit gaat zien. Moet ik orderpicken? Vrachtwagens laden? Heftrucken? Of administratief werk doen? Moet ik overwerken? Ik weet het nooit en dan is het risico groot dat ik qua voeding en intensiteit volledig naast de pot pis. Nee ik hou het safe.
Maar voor mensen die wat geregelder leven is dit schema erg goed hoor. Uitmuntend zelfs.
daar heb je gelijk in DSO. voor iemand die echt een hele dag flink moet aanpoten, is dit dieet niet echt ideaal. ik heb zelf dit weekend hard moeten werken, en ik was echt gesloopt savonds.
anyways. week 2 / dag 4
Het weekend was zoals hierboven vermeld zwaar. weinig eten en vrij hard werken. ik was echt kapot na dit weekend. en heb gisteren tot vanmorgen 11 uur geslapen. vanmorgen was ik weer een beetje uitgerust.
vandaag de tension workout gehad. training ging erg lekker, en nu start ik dan ook met carbloaden. heerlijk, me lekker volstoppen met veel eten. zal morgen kort posten wat ik allemaal gegeten heb.
Hoe ga je je dieet en trainingsroutines combineren met koninginnedag?
op vrijdag is mijn gym open van 7:00 tot 15:00
depletion training van 8:00 tot 12:00 (dus weer alles achter elkaar). qua voeding gewoon zoals altijd op de dagen dat je weinig eet.
dan ga ik naar amsterdam, maar hou me strikt aan mijn voeding, en natuurlijk ook geen alcohol etc. hooguit een cola light ofzo.
zaterdag + zondag moet ik de hele dag werken in de sportschool,
dus geen tijd voor cardio. (en wellicht ook geen zin). maandagochtend doe ik een 45 min cardio. savonds weer tension workout.
Oke mooi man. Denk dat je wel sterft op koninginnedag zelf. Ik ben zelf ook in amsterdam te vinden, maar ik heb dan wel een carb up Dus zie je een kerel die pasta loopt te vreten alsof zn leven er vanaf hangt, dikke kans dat ik het ben
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment