dynobets ud2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ziet er allemaal goed uit.

Maar die 43 sets, is toch niet de helf ofwel? Die je bij de depl. workout gedaan hebt. Ik kwam op 42 sets totaal, over 2 dagen verdeeld.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by jordy View Post
      3 uur is wel heel lang hoor..
      Hij zal wel lang gerust hebben.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Ziet er allemaal goed uit.

Maar die 43 sets, is toch niet de helf ofwel? Die je bij de depl. workout gedaan hebt. Ik kwam op 42 sets totaal, over 2 dagen verdeeld.

43 setjes per dag. totale depletion 86 setjes.
        In het boek staat ook een sample workout voor de maandag op pagina 58.
        die is 22 setjes, en moet je 2x uitvoeren op die maandag. dus 44 setjes voor maandag

dan is er ook nog een dinsdag workout. waar je ook 22 setjes x2 doet. dus ook 44 setjes. als je je dus houd aan de aanbevelingen doe je 88 setjes verdeeld over 2 dagen.\

ik doe meestal alles op 1 dag als het even kan.

More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by jordy View Post
          3 uur is wel heel lang hoor..
          normaal zijn je glucose waarden veel lager als je normaal gaat trainen. Als je met een glucometer zou meten zou je dan rond de 110-130 uitkomen.

als je carbloaded bent, dan raak je de 170-190 aan. je hebt dus veel meer energie beschikbaar.

Daarnaast train je op 3-6 reps, waardoor je weinig glycogeen gebruikt. je gebruikt namelijk eerst andere energiesystemen voordat je lichaam op glycogeen overschakeld.

verder is ook de rust langer als gebruikelijk. een 2-4 minuten is gebruikelijk. Kortom Na 3 uur te hebben getraind, voelde ik me verre van leeg of kapot, mijn lichaam had nog voldoende energie. Ik denk dus niet dat het zoon probleem is.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
            43 setjes per dag. totale depletion 86 setjes.
            In het boek staat ook een sample workout voor de maandag op pagina 58.
            die is 22 setjes, en moet je 2x uitvoeren op die maandag. dus 44 setjes voor maandag

dan is er ook nog een dinsdag workout. waar je ook 22 setjes x2 doet. dus ook 44 setjes. als je je dus houd aan de aanbevelingen doe je 88 setjes verdeeld over 2 dagen.\

ik doe meestal alles op 1 dag als het even kan.

Vriend haas hier is verkeerd aan het lezen. Ik heb idd ook grotendeels de example workout van Lyle gebruikt. Had alleen bij totaal sets 21 ingevuld ipv 42. Ik had de sets maar enkel geteld en niet dubbel voor de eerste dag. Dus heb niets gezegd.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

normaal zijn je glucose waarden veel lager als je normaal gaat trainen. Als je met een glucometer zou meten zou je dan rond de 110-130 uitkomen.

als je carbloaded bent, dan raak je de 170-190 aan. je hebt dus veel meer energie beschikbaar.

Daarnaast train je op 3-6 reps, waardoor je weinig glycogeen gebruikt. je gebruikt namelijk eerst andere energiesystemen voordat je lichaam op glycogeen overschakeld.

verder is ook de rust langer als gebruikelijk. een 2-4 minuten is gebruikelijk. Kortom Na 3 uur te hebben getraind, voelde ik me verre van leeg of kapot, mijn lichaam had nog voldoende energie. Ik denk dus niet dat het zoon probleem is.
              Dan is het een ander verhaal inderdaad.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Gisteravond nam ik een dienst van een vriend over in de sportschool, en ik moest samenwerken met me favoriete collega, en ik was helemaal carb loaded. en zoals dat gaat toen de sportschool bijna leeg was, gingen we even elkaar overtreffen haha.

handstand maken, en dan 5x omlaag zakken met je hoofd tegen de grand en dan omhoog drukken, 145kg chest press 1 rep doen, en andere onzinnige dingen. was wel lachen, maar sochtends voelde ik het wel een beetje. en ik moest nog een power workout doen, opzich ging die toch nog heel goed.

dit was de workout.

deadlift:
                (3x5x145, was nog steeds zwaar, maar de uitvoering was deze keer veel beter, en de grip was goed deze keer.)

5x70
                5x110
                5x130
                5x145
                5x145
                5x145

bankdrukken:

5x50
                3x90
                5x85

Seated row:

6x100
                6x100

incline bankdrukken:

5x80
                5x80
                5x80

Chin ups bodyweight (96):

6x (+1 rep)
                6x (+1 rep)

kuiten op de hefboom:
                5x130
                5x135
                5x135

squat smith tot paralell:
                5x170
                5x170

shoulder press:
                6x86
                4x94 (+ 1 rep)

weighted tricep dips

bodyweight+22 x6
                bodyweight+24 x5 (pr)

biceps machine:

5x50
                5x50

later raise 6x94 (+1 rep)

nu na 3 weken, ben ik toch 2.5kg kwijt qua lichaamsgewicht,
                en qua kracht toch wel wat vooruit. niet slecht tot nu toe. Ik doe dit nog 1 weekje, en daarna ga ik weer wat nieuws doen.

dat is echter niet het einde van mijn ud2 pogingen, ik zal over een maandje of 2 zeker nog eens 4 weken ud2 gaan doen. afhankelijk van mijn vet% tegen die tijd zal het meer op vetverlies of massawinst gericht zijn.

gr dyno

Comment

Bevalt het je zo kort op elkaar bulken/cutten?
                  Groeten

Comment

Misschien is dit wel handig qua uitleg.
                    Kwam t tegen in me hoorcollege over ATP en Klinimetrie.
                    http://www.tonleenders.nl/files/VOED...OLHYDRATEN.PDF
                    De eerste 2 grafiekjes

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Bevalt het je zo kort op elkaar bulken/cutten?
                      bevalt perfect. lekker droog blijven (en nog droger worden), en ook nog wat massa zo nu en dan pakken.

Comment

bevalt perfect. lekker droog blijven (en nog droger worden), en ook nog wat massa zo nu en dan pakken.
                        Denk je niet dat langere periodes je meer zal brengen?
                        Groeten

Comment

nee absoluut niet.

kijk, als ik normaal zou cutten dus gewoon -500 kcal (onder behoefte), dan zou dat idd minder resultaat opleveren als ik constant wissel.

met ud2 heb je daar zowieso geen last van. (met ud2 zou je zelfs de ene week je richten op massa, en de week erna op vetverlies. door de opbouw van dit dieet kun heb je dus heel veel flexibiliteit op dat gebied.) en na ud2 pak ik nu nog 4 weken dieet. (carbcycle ofzo), en dan pas ga ik weer een maandje bulken tussendoor.

sterker nog, na een langere periode aan 1 stuk cutten, moet je steeds meer gaan doen om nog af te blijven vallen, terwijl je door zo nu en dan te switchen naar bulken, juist je stofwisseling hoog houd.

Comment

Hey Dyno

Wat heb je nou concreet gezien bereik met UD2.0 ? In wat is het 7 weken ?

Comment

in die 7 weken tijd ben ik zoon 6% gezakt in vet%. qua spiermassa ietsje vooruit gegaan, maar niet extreem veel ofzo.

qua kracht ben ik ook vrij aardig vooruitgegaan, behalve op borst:

deadlift
                              2x5x130 ---> 2x5x145 (+15)
                              1x150 ---> 1x175 (+25)

bankdrukken:
                              ongeveer hetzelfde gebleven

seated row:
                              2x6x86 ---> 2x6x100 (+14)

incline bankdrukken:
                              ongeveer hetzelfde gebleven

shoulder press:
                              5x86 ----> 5x91 (+5)

tricep dips:
                              bodyweigt+14 x5 ---> bodyweight+24 x5 (+10)

en ook op vele andere oefeningen goede vooruitgang.
                              zoals chin ups, etc etc. (ik kon vantevoren nog geen 3 chin ups, en nu doe ik er 6).

Ik heb normaal (-500) gecut, verloor over 6 weken zoon 3 kilo, en bleef stilstaan qua kracht en massa. (op sommige oefeningen minimaal achteruit).

diep gecut (-800), verloor meer gewicht maar voor mijn gevoel niet veel meer vet. ik ging ook sneller achteruit. ben toen weer snel terug naar -500 gegaan.

carb cyclen was eigenlijk voor mij heel zwaar om te doen. Ik was low carb dagen niet gewend, en begon in die tijd met Hiit. toen het eenmaal lekker liep, vond ik dit echter goed vol te houden. (over 1 week ga ik verder met carbcyclen, en doe dat 4 weken. mijn manier en schema ga ik nog wel posten in mijn andere log). ik ging heeeeeel erg langzaam vooruit qua kracht en massa, en verloor ook aardig wat vet. (vergelijkbaar met wat ik verloor met normaal cutten).

en als laatste ud2, welke voor mij de beste resultaten gaf, maar het is ook het zwaarste. Ik ga best hard vooruit qua kracht, en een beetje qua massa, en verlies vet ook veel sneller als normaal. Als ik ud2 doe dan heb ik echt het gevoel dat ik in 4 weken doe, wat ik anders in 7-8 weken zou halen.

zeker een aanrader, als je het aankan. (ik zeg dat erbij, omdat ikzelf na 4 weken meestal echt op ben, en dan terugzwitch naar iets eenvoudigers (in dit geval carbcyclen). Maar ik zal waarschijnlijk dit jaar nog wel een paar keer teruggrijpen naar ud2. (ga oa massa variant voor ud2 proberen einde zomer.)

ik zag jouw post, en je hebt nog een te hoog vet% om ud2 te gaan doen. dat heeft echt geen nut. Ik zou beginnen met eerst eens 8 weken normaal cutten (-500 kcal, en niet minder), 2 weekjes op onderhoud, en eventueel daarna nog 8 weekjes carbcyclen. dan moet je toch al snel 9-10% lichaamsvet eraf krijgen.

Comment

Dat zijn erg goede resultaten.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X