Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Eindelijk heb je ook een x een foto op je avatar inclusief je kop erbij .
@dyno..
Ik ga je volgen!
Hahahaha, jep. Ben eigelijk negert. Heb mijn lijf wit getext.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Hey dyno wat zijn je concrete gains per cycle/paar weken?
Ik ben er zelf nou ook voor de 3e week mee bezig en ik heb ook echt shocking gains gehaald (hou een uitgebreid log bij op dbb over mn ud2.0 ervaringen, mood, voeding, trainingen, progressie etc). Ben benieuwd hoe het andere mensen bevalt
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
nvm, ik zie het al een paar blz terug. 6% vet in 7 weken eraf en een kleine stijging in VVM.
Zelf had ik ook een goeie meting. Na de een na laatste meting heb ik nog 2 weken licht gecut, wat voor mij niet echt werkte, daarna 1 week boven onderhoud, gevolgd door 2 weken ud 2. Ben 2,6% vet kwijt en 0,55 kg VVM erbij.
Ik zat laatst te denken over die VVM stijging. Dat zou ook eventueel kunnen komen door de sarcoplasmetische groei (vermogen van je spieren om vocht vast te houden), wat gestimuleerd wordt door high rep/lactic acid trainingen. Mn metingen zijn wel elke keer 6 dagen na mn laatste high rep trainen en die sarcoplasmetische groei blijft ook maar heel kort had ik begrepen. Zo kort als 6 dagen? Who knows, misschien heeft iemand hier wat verdere gedachtes/studies over?
En blijft die sarcoplasmetische groei na een paar weken high rep trainen gelijk, of blijft die maar stijgen (net zoals de hypertrofische groei) en is de toename in VVM nooit betrouwbaar, gedurende je UD2, omdat je die toch weer kwijtraakt als je stopt met high rep trainingen?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
nvm, ik zie het al een paar blz terug. 6% vet in 7 weken eraf en een kleine stijging in VVM.
Zelf had ik ook een goeie meting. Na de een na laatste meting heb ik nog 2 weken licht gecut, wat voor mij niet echt werkte, daarna 1 week boven onderhoud, gevolgd door 2 weken ud 2. Ben 2,6% vet kwijt en 0,55 kg VVM erbij.
Ik zat laatst te denken over die VVM stijging. Dat zou ook eventueel kunnen komen door de sarcoplasmetische groei (vermogen van je spieren om vocht vast te houden), wat gestimuleerd wordt door high rep/lactic acid trainingen. Mn metingen zijn wel elke keer 6 dagen na mn laatste high rep trainen en die sarcoplasmetische groei blijft ook maar heel kort had ik begrepen. Zo kort als 6 dagen? Who knows, misschien heeft iemand hier wat verdere gedachtes/studies over?
En blijft die sarcoplasmetische groei na een paar weken high rep trainen gelijk, of blijft die maar stijgen (net zoals de hypertrofische groei) en is de toename in VVM nooit betrouwbaar, gedurende je UD2, omdat je die toch weer kwijtraakt als je stopt met high rep trainingen?
Sarcoplasmatische groei is grotendeels carbs+vocht en het vliegt zowiezo heen en weer tijdens de cycles. Zo kom ik gedurende het weekend weer 3 - 4 kg aan. Na 4 dagen depletion zijn die ook weer weg. Ik meet ook niet iedere week want kan er geen touw aan vast knopen. Als ik een schatting maak denk ik dat ik toch al 2% kwijt ben ik 2.5 week. Sick shit gewoon. Kijk wel naar het begin en het einde.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ja ik doel niet op de hoeveelheid water die wordt vastgehouden door de koolhydraten zelf. Als je high rep trainingen doet, stimuleer je daarmee sarcoplasmetische groei en dat houdt in dat je je spieren leert vocht vast te houden. Hiermee kom je dus ook aan (hoewel dit slechts het water in je spieren is). Staat dus enigszins los van de vocht retentie door koolhydraten (maw als je dezelfde hoeveelheid koolhydraten eet en geen high rep trainingen doet, zit er minder vocht in je lichaam, dan wanneer je wel high rep trainingen doet).
Mijn vraag is dus:
1) hoe lang dit effect ongeveer kan blijven. 6 dagen max? Of 2 weken?
2) of dit blijft stijgen met de weken, of dat dit na 2 weken bijv de top heeft bereikt en de hoeveelheid gelijk blijft.
leo op jouw vragen heb ik niet echt een antwoord,
maar ik weet wel dat als je meer spiermassa wint in de anabole fase van het dieet, dan je verliest in je cutfase, dan heb je gewoon netto spierwinst.
ik ben trouwens wel benieuwd naar jouw ud2 log leo.
die ga ik zeker even bekijken. anyways ud2 is top dieet voor mij.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Zeker geen verkeerde training als basis. de komende weken ga ik proberen op elke oefening prs neer te zetten. moet opzich wel lukken.
zit alleen in over die deadlift. ik denk dat ik vanavond nog even naar de gym ga om wat te deadliften en te squatten. daarna me avondeten naar binnen post workout.
kijk al uit naar volgende week.
gr dyno
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Vergeet niet dat je op zaterdag er het beste bijloopt heh, spieren helemaal vol en onderhuidse vocht tot een minimum. Beter kijk je op 1 dag en steeds op die dag. Ik zie er met de dag ook heel anders uit. Doet niet af aan het feit dat je per week wel degelijk verschil kan zien. Ik kijk/meet altijd op maandag ochtend, na mn carb up en na de dag op onderhoudt. Dat lijkt me het meest betrouwbaar.
tijdens de meet in den haag vertelde falstyr me dat het verliezen van grip met deadliften meestal niet ligt aan een zwakke grip, maar aan vochtige handen. dit zou goed te verhelpen zijn met het gebruiken van magnesium.
ik dus gistermiddag 8 blokken magnesium gehaald, en
gisteravond nog even wezen deadliften. waar ik normaal gesproken me grip na 1-2 setjes van 120-130 kilo compleet verlies, en me handen gruwelijk pijn doen, ging het nu verdomd makkelijk.
omdat me rug en alles al goed vermoeid was van de training van sochtends, heb ik het gehouden bij 4x5x130. Heb je zelf dus last van slechte grip bij deadliften, dan zijn straps een oplossing, maar naar mijn mening is magnesium beter en makkelijker.
vanochtend werd ik wakker, en voelde me aardig verrot, en had best wel stevige spierpijn. vandaar dat ik ook vandaag gewoon 3500 kcal neem. Of ik nou ietsje onder onderhoudt eet op deze twee dagen of een stuk erboven, ik merk dat ik zowieso razend snel afval en vet verlies. dus dan eet ik liever iets meer voor een beter herstel.
vrijdag word zwaar. dan ga ik direct vanuit mijn werk de sportschool naar binnen. Om 18:30 beginnen ik en mijn trainingspartner, we doen dan 2 uur depletion training. gevolgd door een half uur pauze met een bakje kwark, wat groenten en een eiwit shake. en dan nog eens 2 uur depletion training. we plannen dat we om 22.45 klaar zijn. dat moet ook wel want om 23:00 gaat de gym dicht. zaterdag en zondag beide dagen 8 uur in de sportschool werken. dit gaat dus een heavy en verrot weekend worden..
doei
2 depletion trainingen achter elkaar... sick. Dus jij doet ook zo fucking lang over 1 depletion training, als beschreven in het boek van lyle? Als ik opschiet en superset en me als een pussy voel, doe ik er anderhalf uur over en ik krijg dit maar niet korten. Dacht dat zn protegees dit wel binnen een uur deden en soms wel 2 depletion trainingen METEEN na elkaar.
Je doet die fullbody gewoon 2x toch in 1 depletion workout?
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment