Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik gebruik sinds kort meerdere methoden om mijn lichaamsvet te meten. hoewel een huidplooimeter vrij exact is, meet deze alleen je onderhuids vet, en niet je visceraal vet (waarvan ik blijkbaar best veel van heb voor een sporter. wellicht het resultaat van 3 jaar lang junken).
als ik dan visceraal vet verlies zou je als je alleen een huidplooimeter gebruikt om te meten tot de conclusie komen dat je vvm verloren hebt. (terwijl dat natuurlijk onzin is).
om deze reden meet ik dus ook mijn buikomtrek (omdat visceraal vet voornamelijk daar wordt opgeslagen), en gebruik een electrische vet% meter die zowel door handen als voeten meet.
ik heb me laten meten met huidplooimeter, en die kwam op 11% uit. via methode waar je buikomtrek en nekomtrek meet kwam ik op 11.9%, en via het electrische apparaat op 15%. ik blijf deze 3 methoden alledrie gebruiken om progressie bij te houden.
wat het nou echt is, weet ik niet. als ik me buik aanspan is een sixpack duidelijk zichtbaar, maar ontspan ik me buik, dan vervaagt de six pack. vooral op de lage buikspieren en onderrug zit nog wel wat vet, en er is dus genoeg werk aan de winkel.
mijn VVM is dus afhankelijk van wat mijn exacte vet% nou echt is.
ik voeg dan ook maar een foto toe van 4 weken geleden (voor ud2 poging 2). (en in de tussentijd ben ik nog 3 kilo afgevallen). wat denken jullie dat mijn vet% op deze foto is? (oja borst ziet er beetje uitgemergeld uit door dat 1 arm omhoog is, en de schaduw)
je bent idd heel veel afgevallen sinds ik je de laatste keer zag vorig jaar augustus. Petje af.
Als ik zo je foto beoordeel zou ik zeggen (op het oog) een procentje of 13. Je traint er ook hard voor en je dieet is zeer strict te noemen naar wat ik allemaal gelezen heb. Ga zo door.
Is wel onder de 15% denk ik. 13-14 zou ik zeggen. Maar je hebt nog wel iets zitten bij je buik zie ik. Is dat overtollige huid of..? Helemaal onderin bij je hand daar ongeveer.
beide jordy, ik heb een iets soepelere huid vooral rond me buik, omdat ik toch wel zoon 20+ kilo ben afgevallen in 10 maanden tijd. het hangt niet, maar helemaal strak is het ook niet. verder zit er idd ook nog wat vet op mijn onderbuik en onderrug.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
bedankt. komende maand ga ik wat carbcyclen, 2x pw fullbody + 2x pw 20 min HIIT, gevolgd door 25min steady state cardio. dit ga ik verder loggen in mijn normale log. deze zal ik blijven gebruiken voor ud2 in de toekomst.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment