Originally posted by wzoet
View Post
Roy's logje
Collapse
X
-
En je hebt is in korte tijd 10kg gegained, meen ik me te herinneren. Wat is daar van geworden en hoeveel vet/vocht zat er nu eigenlijk bij?Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostDat snap ik ook. Is het niet veel raadzamer om naar je vp te kijken?Originally posted by wzoet View PostWaarom wil je dat je gewicht daalt?
- Begin creatine-inname aan het begin van de cut --> wat kg's vocht erbij (dus afname gewicht zal niet voor een groot gedeelte uit vocht bestaan). Overigens verschilt m'n zoutinname ook niet veel vergeleken met voor de cut.
- Er gaat zeer weinig spiermassa verloren. Neem dat maar gewoon van me aan, ik weet wat ik doe.
Gewicht neemt zeer duidelijk af, terwijl de hoeveelheid lichaamsvocht toeneemt. Wanneer de daling in gewicht stagneert, zal ik een wijziging aanbrengen.
Tuurlijk is bf% meten meer accuraat, maar bij gebrek aan een huidplooimeter doe ik het op deze manier.
Originally posted by Wasofski View PostEn je hebt is in korte tijd 10kg gegained, meen ik me te herinneren. Wat is daar van geworden en hoeveel vet/vocht zat er nu eigenlijk bij?.
Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door WafulRenoSHOP NOW- https://allsupplement.org/keto-fusion-gummies/
Keto Fusion Gummies-The Keto Fusion Gummies weight loss supplement is set to improve...-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 85kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 10x, 8x
superset met
Lu side...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
1 week geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment