Gameface's Dagboek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Alo, een aangezien ik vakken heb als turnen enzo wil ik liever niet te veel bf hebben.

Comment

Originally posted by STED View Post
      misschien is zo'n plan ook wle wat voor jou janieck? aan je avatar te zien kun je nog wel wat massa gebruiken
      met 30% bf zou hij er idd wat massiever uitzien
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

olm ga dan gewoon af en toe trainen als je er wel zin in hebt

2 maanden helemaal off houd je toch niet vol
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

YouTube - Draadstaal - S01E03 - Fred en Ria: Gerard Wilders

Zo leuk om sketches terug te kijken van Fred en Ria.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            met 30% bf zou hij er idd wat massiever uitzien
            Je doelt hiermee op mij neem ik aan? moet je dan ripped zijn voordat je commentaar op een ander mag hebben? ja mijn lichaam kan ook veel verbetering gebruiken, maar daar heb ik aan gewerkt en ga ik mee verder. Alleen wil ik niet dat het BB mijn sociale leven in de weg staat. Waarschijnlijk krijg ik nu reacties van bla bla zonder alcohol en junk net zo veel plezier bla bla... Ja misschien dat het voor jullie zo werkt, voor mij niet.

Dat kun je sneu vinden of wat dan ook, maar ik weet wat ik kan en wat ik wil en dat ga ik doen. Ik zie een mooie zomer als motivatie om dat volgend jaar weer te kunnen maar dan met een strakker figuur.

en dan nog, als je alleen maar commentaar mag geven als je een goed figuur hebt mag jij je ook wel stil houden...

Comment

Je doelt hiermee op mij neem ik aan? moet je dan ripped zijn voordat je commentaar op een ander mag hebben? ja mijn lichaam kan ook veel verbetering gebruiken, maar daar heb ik aan gewerkt en ga ik mee verder. Alleen wil ik niet dat het BB mijn sociale leven in de weg staat. Waarschijnlijk krijg ik nu reacties van bla bla zonder alcohol en junk net zo veel plezier bla bla... Ja misschien dat het voor jullie zo werkt, voor mij niet.

Dat kun je sneu vinden of wat dan ook, maar ik weet wat ik kan en wat ik wil en dat ga ik doen. Ik zie een mooie zomer als motivatie om dat volgend jaar weer te kunnen maar dan met een strakker figuur.

en dan nog, als je alleen maar commentaar mag geven als je een goed figuur hebt mag jij je ook wel stil houden...
              Kom op knul eerst een lullige opmerking over/tegen janieck en dan krijg je kritiek terug en dan raak je geiriteerd en ga je verder naar roelinho, beetje kinderachtig vind je niet?
              Make it happen, shock everyone!

Comment

sowieso maakte yannieck ( in mijn ogen ) de eerste lullige opmerking, dan niet tegen over mij maar tegen over gameface. En Roelinho kwam daarna met een opmerking gericht op mij dus ja daar reageer ik op.

Ik zou nooit de eerste zijn met een lullige opmerking kan ik je vertellen. En ik ben absoluut niet geirriteerd. Ik reageer alleen...

Comment

@sted
                  Ik denk niet dat het over jouw ging, maar over Janieck. Maar ff kijken wat Roel zegt.

Comment

sowieso maakte yannieck ( in mijn ogen ) de eerste lullige opmerking, dan niet tegen over mij maar tegen over gameface. En Roelinho kwam daarna met een opmerking gericht op mij dus ja daar reageer ik op.

Ik zou nooit de eerste zijn met een lullige opmerking kan ik je vertellen. En ik ben absoluut niet geirriteerd. Ik reageer alleen...
                    dan gaat die "discusie" jou toch niet aan? Ofwel soms?
                    Als iedereen dat zou doen zal BN een rotzooi worden...
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

hmm denk het wel... maargoed laten we inderdaad afwachten. Anders was ik te voorbarig geweest.

@ gain is pain

jawel, want hij vroeg wat mijn reactie voor nut had voor gameface, in mijn ogen denkt hij dan dat het een nutteloze reactie is. Terwijl het bedoeld was als support omdat ik vind dat Gameface een goed plan heeft. Persoonlijk vind ik support belangrijk omdat het je zekerheid geeft over je doelen en je manier van trainen.

En dan nog, het is toch een discussieforum? als ik iets zie waar ik vragen over heb of waar ik een meningverschil over heb, dan post ik wat.
                      Last edited by STED; 23-07-2010, 18:37.

Comment

@ STED: ik vond het nogal ongefundeerde kritiek die meer overkwam als een 'janieck, hou je bek', dan kan je zoiets natuurlijk terug verwachten
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

wellicht was mijn reactie wat aan de botte kant. Bij deze mijn excuses aan Janieck

Comment

Heej, wat is hier gaande excuses zijn nergens voor nodig man! Ik zal zelf maar wat te ouwehoeren en kan wel wat hebben hoor Was te verwachten zo een reactie en het doet me niet zoveel. Game, succes met je vakantievieren, als je stopt met sporten moet je het ook goed doen inderdaad!!

Comment

Ik had gister meer naar binnen gegooid dan gepland.

1.5L bier
                              Bacardi lemon cola
                              Bacardi shotje
                              Malibu 7up
                              3 sambuca shotjes

Kwas aardig naar de klote.. wat had ik een dorst zeg.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                Ik had gister meer naar binnen gegooid dan gepland.

1.5L bier
                                Bacardi lemon cola
                                Bacardi shotje
                                Malibu 7up
                                3 sambuca shotjes

Kwas aardig naar de klote..
                                Je hebt kunnen onthouden wat je gezopen hebt dus zo erg was je nou ook weer niet naar de klote.
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X