Hi,
Het is tijd geworden voor mijn eerste bulk ,omdat ik nu wel vind dat ik in 11 maanden tijd een (voor mij) goede basis heb opgebouwd om wat massa te gaan winnen.
ik ben in sept 2009 begonnen met trainen en zoals je kunt zien in de bijlage was het ook echt tijd dat er iets ging gebeuren.
Op dat moment woog ik 85 kilo wat voornamelijk vet was.
na 11 maanden (semi) ge-cut te hebben ben ik erg blij met het resultaat tot nu toe.
stats:
leeftijd : 30 jaar
lengte : 175 cm
gewicht : 80 kilo
doel:
massa winnen +/- 10 kilo
periode: aug. 2010 t/m jan. 2011
Voeding:
3500 kcal op trainings dagen. (3000 kcal op niet trainingsdagen)
k/e/v % - 40/35/25
word gehaald uit oa:
havermout
melk
volkoren brood
kip
pindakaas
zoete aardappelen
kwark
cashew noten
mct olie
biefstuk
zalm
complex carb gainer (alleen op trainings dagen & makkelijkheid ivm werk)
kwa kev verhoudingen en totale kcal is dit alleen een begin situatie en ik kijk vanuit hier wel waar en hoe ik dit het beste aan mijn lichaam kan aanpassen.
training:
4 day split
chest / shoulders
legs
triceps / biceps
back / rear delts
focus ligt op:
squats
stiff legged deadlifts
deadlifts
bor
pull ups
military press
side raises
dumbell/barbell press
skull crushers
rope push downs
dumbell/barbell curls
Deze oefenigen zitten eigenlijk altijd in mijn schema en deze vul ik aan met andere oefeningen die ik afwissel afhankelijk hoe ik me voel.
meestal 2 of 3 werk sets / 6 tot 8 reps.
Ik wil met dit log mijn vooruitgang delen wat betreft mijn gewicht en hoe mijn trainingen verlopen.
Dit wil ik aanvullen met elke maand wat foto,s om de vooruitgang te laten zien en misschien nog wel wat filmpjes.
Het is tijd geworden voor mijn eerste bulk ,omdat ik nu wel vind dat ik in 11 maanden tijd een (voor mij) goede basis heb opgebouwd om wat massa te gaan winnen.
ik ben in sept 2009 begonnen met trainen en zoals je kunt zien in de bijlage was het ook echt tijd dat er iets ging gebeuren.
Op dat moment woog ik 85 kilo wat voornamelijk vet was.
na 11 maanden (semi) ge-cut te hebben ben ik erg blij met het resultaat tot nu toe.
stats:
leeftijd : 30 jaar
lengte : 175 cm
gewicht : 80 kilo
doel:
massa winnen +/- 10 kilo
periode: aug. 2010 t/m jan. 2011
Voeding:
3500 kcal op trainings dagen. (3000 kcal op niet trainingsdagen)
k/e/v % - 40/35/25
word gehaald uit oa:
havermout
melk
volkoren brood
kip
pindakaas
zoete aardappelen
kwark
cashew noten
mct olie
biefstuk
zalm
complex carb gainer (alleen op trainings dagen & makkelijkheid ivm werk)
kwa kev verhoudingen en totale kcal is dit alleen een begin situatie en ik kijk vanuit hier wel waar en hoe ik dit het beste aan mijn lichaam kan aanpassen.
training:
4 day split
chest / shoulders
legs
triceps / biceps
back / rear delts
focus ligt op:
squats
stiff legged deadlifts
deadlifts
bor
pull ups
military press
side raises
dumbell/barbell press
skull crushers
rope push downs
dumbell/barbell curls
Deze oefenigen zitten eigenlijk altijd in mijn schema en deze vul ik aan met andere oefeningen die ik afwissel afhankelijk hoe ik me voel.
meestal 2 of 3 werk sets / 6 tot 8 reps.
Ik wil met dit log mijn vooruitgang delen wat betreft mijn gewicht en hoe mijn trainingen verlopen.
Dit wil ik aanvullen met elke maand wat foto,s om de vooruitgang te laten zien en misschien nog wel wat filmpjes.

Comment